Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kako na netu i YT postoje bezbroj uputstva kako ugraditi kameru za vožnju unazad tako isto bukvalno ne postoji objašnjenje o rasporedu žica za fabričku kameru.

 

1-1-c.jpg

 

1-1-d.png

1. siva ili mat crna žica je -6 V GND
2. crna žica je GND kamere
3. Žuta žica je signal kamere
4. crvena žica je +6 V napon

 

1-1-b.jpgimages hochladen


Dalje je za Mazdu 3 BM/BM  (verujem i za ostale automobile) potrebno napraviti dodatni kabl i spojiti kameru sa  C 16 konektorom koji nalazi se na vrhu petih vrata hatchback-a. Nema potrebe da uklanjate negativni pol baterije ili bilo šta slično.

1-1-a.jpg



Nakon što je veza završena, potrebno je resetovati multimediju istovremenim pritiskom na dugme za muziku, zatim za navigaciju i jačinu/isključivanje zvuka na oko 10 sekundi, odnosno dok se sistem ne resetuje / ponovo ne pokrene. Nakon ponovnog pokretanja, sistem vidi kameru za vožnju unazad / nema potrebe za dijagnostikom ili drugim novijim verzijama softvera.

1-1-g.png

1-1-h.jpg

1-1-e.jpg

 



Toliko od mene i sretno

Napisano
pred 2 urama je SpEkTr napisal:

Vidiš, vsaj v svoj jezik imajo prevedeno, ne pa mi siromaki..

V novih Mazdah tudi nimajo več... 😉

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • 495 kg nosilnosti?   A je to kakšen hec? Zapoznela prvoaprilska?   Pa narejen za kitajske gasilce - vsaj po oznakah na zadnjih vratih...      
    • 260Nm navora? Toliko ga imajo 1,5 bencinarji. Tole nekaj ne klapa.
    • V našem bloku smo se dogovarjali za novo fasado dolgih 10 let. Veliko kreganja in prepričevanja penzionistov.😃 Za to čudo na strehi  se ne bomo naslednjih 50. 😅
    • @Slivka malo še pa bodo v Mariboru imeli produkte za tebe, spodnje slikena linku ga prikazujejo tudi z odbijačem, ki jeprimeren za tvoje podnebje. Cene bi pa naj bele tudi malo bolj življenske    PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL | Tam Europe WWW.TAM-PICKUP.COM PICKUP VIKA T4 4X4 DIESEL VIKA T4 4X4, 2.8T diesel, 80kW (109 HP), 260Nm torque, MT, 5341*1885*1815 (L*W*H) (mm), cargo bed 1530x1620x515 mm, 495kg payload      
    • X motor ima kompresor. Mini Dino ne.  Kubatura gor ali dol. Ko nekje pri 3000 obratih začne kompresor delovati, se to kar konkretno občuti. Res je,za DeSUS vožnjo je res mogoče bolj primeren mini Dino. Za krujzanje po magistralkah  in navadnih cestah. Laganini. Pa še tukaj je poraba x motorja nižja.Ko pa pride avtocesta je pa druga pesem.  No in kolikor vem za te ,ki smo izprobali oba --Etcho, Gelipter--pa tudi Bini, nismo glih neki DeSUS vozniki. Radi stisnemo naše x 186 , ko smo na avtocesti. Zato smo se tudi odločili za te motorje. In tudi pri preizkusu obeh motorjev  nismo spremenili mnenja. Ja,mini Dino ima malenkost več navora pri nizkih obratih a tam ga itak ne potrebuješ veliko več,kot ga ima x motor. Poraba pa je itak na strani x motorja. Kar konkretno se pozna     
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.