Skoči na vsebino

Prodam Mazda CX-5 CD175 AWD Revolution Top. Možno na obroke, 17.800€

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Prodam res lepo ohranjeno in redno vzdrževano vozilo, ki je bilo voženo samo na dolge razdalje in nikoli udeleženo v prometni nesreči. Ima popolnoma vso dodatno opremo razen strešnega okna.
Pri 175.000km je bila menjana glava motorja ter tesnilo, veriga ter narejen veliki servis na pooblaščenem servisu zaradi serijske napake tesnila glave motorja.
Pri 180.000km so mi naredil servis zadnjega diferenciala z menjavo olja ter menjavo zobnikov, tako, da s tem ne bo težav v prihodnosti – to ni bilo na uradnem servisu, ker tega ne delajo
Pri 218.000km so bili menjani prednji diski in vse zavorne ploščice.
Vozilo je na zimskih pnevmatikah in platiščih 17 col - vse original MAZDA.
Zraven priložim še letne pnevmatike na 19 colskih platiščih – vse original MAZDA.
K vozilu priložim še original MAZDA strešna nosilca za prevoz strešnega kovčka ter original MAZDA-BOSAL snemljivo kljuko. Ko je kljuka v funkciji delajo vsi asistenčni sistemi, ker ima napeljava svoj računalnik. Kljuka je homologirana in vpisana v homologacijsko knjižico
Vozilo ima MAZDA letne Premium predpražnike ter gumijaste zimske predpražnike, gumi podlogo v prtljažniku, Original Mazda Apple CarPlay in Android Auto napeljavo, ki deluje brezhibno.
Za vse servise imam potrdila in račune MAZDA servisa Interclasscars v Ljubljani.

Če koga zanima naj me pokliče na 051 697 350. 

WhatsAppova datoteka Slika, 2023-12-19 ob 14.04.59_6a616ca1.jpg

WhatsAppova datoteka Slika, 2023-12-19 ob 14.04.59_af565bf2.jpg

WhatsAppova datoteka Slika, 2023-12-19 ob 14.04.59_c798b905.jpg

Napisano

Hvalala.

Ni mi jasno, zakaj se vsi bojijo nakupa 2.2 Diesel. Če ga redno servisiraš ni nobenih težav.

Napisano (urejeno)

Koliko si do sedaj plačal za našteta popravila? Mogoče je to razlog, da se jih mnogi bojijo? 😀

 

Nobeden si ne želi stroškov nekaj 1.000€, ali se motim? 😁

Popravljeno od Janez007
Napisano

Verjetno je bilo nekih 2.000€ ampak je sedaj mir in ni težav.

Ni mi jasno, zakaj na servisu ne menjajo olja in zobnikov v zadnjem diferencialu. Verjetno nimajo ustreznega kadra, ki bi to znali.

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Koliko si do sedaj plačal za našteta popravila? Mogoče je to razlog, da se jih mnogi bojijo? 😀

 

Nobeden si ne želi stroškov nekaj 1.000€, ali se motim? 😁

 

Janez007, ti si pa kr mal obseden s temi dizli, da jih ves čas omenjaš. :nevem:

Verjamem, da se lahko zgodi marsikaj sploh, ko se kupuje rabljenega. Ampak takrat veš, da bo treba nekaj denarja dat na stran za morebitni servis. Pri novem to plačaš z višjo ceno in te vsaj za čas garancije naj ne bi smelo skrbeti.

33112_1.png

Napisano
pred 9 minutami je Boss napisal:

 

Janez007, ti si pa kr mal obseden s temi dizli, da jih ves čas omenjaš. :nevem:

Verjamem, da se lahko zgodi marsikaj sploh, ko se kupuje rabljenega. Ampak takrat veš, da bo treba nekaj denarja dat na stran za morebitni servis. Pri novem to plačaš z višjo ceno in te vsaj za čas garancije naj ne bi smelo skrbeti.

IN ne samo to, tisti deli, ki so bili pred kratkim zamenjani, zdaj z njimi ne bo težav krepko število let. Torej če so odpravljene vse tipične težave, bo vozilo nekaj časa po sistemu TANKAJ + VOZI! Medtem ko tisti, v katerega ni bilo ŠE nič vloženega denarja in zamenjanih delov. NO pri nakupu takšnega ste pa na vrsti VI, da odprete denarnico, torej naslednji lastnik tega vozila.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano (urejeno)
dne 19. 12. 2023 ob 14:07 je janez napisal:

Prodam res lepo ohranjeno in redno vzdrževano vozilo, ki je bilo voženo samo na dolge razdalje in nikoli udeleženo v prometni nesreči. Ima popolnoma vso dodatno opremo razen strešnega okna.
Pri 175.000km je bila menjana glava motorja ter tesnilo, veriga ter narejen veliki servis na pooblaščenem servisu zaradi serijske napake tesnila glave motorja.
Pri 180.000km so mi naredil servis zadnjega diferenciala z menjavo olja ter menjavo zobnikov, tako, da s tem ne bo težav v prihodnosti – to ni bilo na uradnem servisu, ker tega ne delajo
Pri 218.000km so bili menjani prednji diski in vse zavorne ploščice.
Vozilo je na zimskih pnevmatikah in platiščih 17 col - vse original MAZDA.
Zraven priložim še letne pnevmatike na 19 colskih platiščih – vse original MAZDA.
K vozilu priložim še original MAZDA strešna nosilca za prevoz strešnega kovčka ter original MAZDA-BOSAL snemljivo kljuko. Ko je kljuka v funkciji delajo vsi asistenčni sistemi, ker ima napeljava svoj računalnik. Kljuka je homologirana in vpisana v homologacijsko knjižico
Vozilo ima MAZDA letne Premium predpražnike ter gumijaste zimske predpražnike, gumi podlogo v prtljažniku, Original Mazda Apple CarPlay in Android Auto napeljavo, ki deluje brezhibno.
Za vse servise imam potrdila in račune MAZDA servisa Interclasscars v Ljubljani.

Če koga zanima naj me pokliče na 051 697 350. 

 

 

 

 

 

pred 50 minutami je Boss napisal:

 

Janez007, ti si pa kr mal obseden s temi dizli, da jih ves čas omenjaš. :nevem:

Verjamem, da se lahko zgodi marsikaj sploh, ko se kupuje rabljenega. Ampak takrat veš, da bo treba nekaj denarja dat na stran za morebitni servis. Pri novem to plačaš z višjo ceno in te vsaj za čas garancije naj ne bi smelo skrbeti.

 

Res je @Boss. Posledica lastnih izkušenj, ko sem vozil tempirano bombo. Nimam rad tega občutka. Že občutek, da ne vem, pri čem sem, je zame nelagoden (čem menjati verigo oljne črpalke pri 200.000, morda 170.000 ali še bolje kar pri 130.000, ker jo je enemu tukaj odtrgalo malo čez 130.000 na slovenski redno servisirani Mazdi ... .)

 

image.png

 

Včeraj sem ravno na osnovi te objave v neki drugi temi napisal, da sem se vozil z Mazdo 3 G100 z 224.000 km, ki še ni imela na motorju nobenega posega in nič ne kaže, da ga bo v kratkem imela. Pač tipična Mazda bencinarka. 😃

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Jaz tudi ne maram razmišljati kaj vse lahko crkne in iti prestrasen na 1k km dolgo pot. To je tudi eden izmed razlogov, da sem se zaenkrat distanciral od nakupa PHEV cx60, ker sem prebral preprosto preveč o poporodnih težavah. Sam nocem/ne upam tvegati potencialnih tezav ce se jih lahko izognem. 

Popravljeno od ignacij

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.