Skoči na vsebino

Nakup Mazde CX-7

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

sem nov na forumu in se na vas obra?am, ker sva se z ?eno odlo?ila, da zamenjava avto zaradi kratkih relacij in se nama zdi ?koda dizla. ?e nekaj ?asa nama je obema v?e? mazda CX-7 2.3 bencin. Zanima me, ?e mi lahko kdo pove kak?ni so kaj stro?ki vzdr?evanja pri takem avtomobilu? Na kaj je treba biti pozoren pri nakupu in ?e ima kak?ne hibe? Poraba vem, da ni nizka, vendar se z njo ne obremenjujem preve?, ker imava 2 avtomobila in z vsakim letno narediva po cca 5000km. Se pa oba rada dobro peljeva, zato tudi gledava doti?ni avto.

Sem si pa ogledoval tole:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12845936

?e ima kdo kakr?nekoli informacije o tem avtu so dobrodo?le.

Napisano

Sorry 5000km letno pa dva avta? Nekaj si narobe napisal tukaj.....moja priletna star?a naredita ve?, pa imata samo eno pando, ti pa gleda? turbo avto vi?je klase in spra?uje? po stro?kih vzdr?evanja...ne ?tekam. Samo zavarovanje tega avta te pride ve? kot taxi na 5000km....kaj ?ele gume, nakup itd

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sorry 5000km letno pa dva avta? Nekaj si narobe napisal tukaj.....moja priletna star?a naredita ve?, pa imata samo eno pando, ti pa gleda? turbo avto vi?je klase in spra?uje? po stro?kih vzdr?evanja...ne ?tekam. Samo zavarovanje tega avta te pride ve? kot taxi na 5000km....kaj ?ele gume, nakup itd

Ne, prav sem napisal, mogo?e malo ve? ampak najve? 7000 km letno. ?al sta 2 avta potrebna zaradi slu?be,vrtca itd. Nikakor ne gre samo z enim avtom. Se pa zavedam, da gledam avto vi?je klase. Imava ford fiesto ST, za drugega pa ?eliva nekaj ve?jega, trenutno je pri hi?i alfa 156 karavan ampak jo bova prodala, ker imava za dizla prekratke relacije. Glede stro?kov pa me zanima, ker na ?alost mi ne di?i za kak?ne serijske napake od?tevati po 2000?+. Se zavedam, da so ?e nasplo?no vi?ji stro?ki s takim avtomobilom ampak mene predvsem zanima, ?eima kak?ne hibe, na katere je potrebno biti pozoren.

Napisano

Jaz sem ga imel, brez posebnosti razen cvetk kot so kolesni lezaj, itd. je pa potem naslednji uporabnik moral menjati kosaro sklopke. Zakaj mu niso znali povedati. A po tem spet trpezen do 200.000

 

Ce ga isces za druzino, nima ne vem kako velik prtljaznik (v primerjavi z mazdo6 karavan na primer) pa da je sistem za stresni prtljaznik nocna mora ter visina za nakladanje previsoka za kolesa. Jaz sem dal kljuko ni slo drugace

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne, prav sem napisal, mogo?e malo ve? ampak najve? 7000 km letno. ?al sta 2 avta potrebna zaradi slu?be,vrtca itd. Nikakor ne gre samo z enim avtom. Se pa zavedam, da gledam avto vi?je klase. Imava ford fiesto ST, za drugega pa ?eliva nekaj ve?jega, trenutno je pri hi?i alfa 156 karavan ampak jo bova prodala, ker imava za dizla prekratke relacije. Glede stro?kov pa me zanima, ker na ?alost mi ne di?i za kak?ne serijske napake od?tevati po 2000?+. Se zavedam, da so ?e nasplo?no vi?ji stro?ki s takim avtomobilom ampak mene predvsem zanima, ?eima kak?ne hibe, na katere je potrebno biti pozoren.

Sam si enako vozilo lastim malo ve? kot 3 leta,pri malo ve? kot 30 000 prevo?enih km je crknil zadnji le?aj,zrihtal Pelko se mi zdi za 160? in neka malenkost na motorju-zrihtali v BTC za 120?. To je vse kar se nepredvidenih stro?kov ti?e. Olje in filtre naro?am pri motorna olja pika com,kar znese cca. 90?, servis pri Pelku pa 30?. pri nakupu bodi pozoren na zvoke pri zagonu motorja,da se slu?ajno ne sli?i kak?en kovinski zvok (udarjanje verige) prcej jih je bilo tudi predelanih na plin-tako kot moja-do zdaj 110 000 km na plinu-brez te?av. Tako da se spla?a tudi v to smer razmisliti. Ceno zavarovanja in cestnine si lahko izra?una? sam.Ni pa ravno nekaj,kar bi te ravno ubilo. Sprednje roke menjavajo v okviru vpoklica brezpla?no,prav tako posledi?no optiko. Toliko od mene,?e pa te ?e kaj zanima pa kar vpra?aj.

Napisano

Po mojem bi lahko pogledal tudi ti dve... sicer nobene ne poznam...

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13000048

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12998610

 

Druga?e je pa super avto, mogo?e bi ti edino svetoval malo kraj?e servisne intervale na 10.000 oz. 12.000, pa redno preverjati koli?ino olja. Glede na tvoje ?tevilo prevo?enih km na leto, bi jaz raje gledal samo bencinsko in ne predelano na LPG. Druga?e pa, kot je ?e bilo omenjeno, ko gre? gledat avto, poslu?aj hladen v?ig motorja, zaradi napenjalca verige, pa da je bila redno servisirana.

  • 2 leti kasneje...
Napisano

Da ne odpiram nove teme, bom kar to uporabil.

Kljub temu, da mi je mehanik odsvetoval nakup, ne morem nehat sledit avtoneta in bencinskih CX-7.

Vozim se 1,2km v službo in ene 3km iz službe, torej večinoma bi bile skrajno kratke razdalje.

Kakšen vpliv imajo takšne kratke razdalje na turbino in pritikline?

Kolikšen strošek je zamenjava ketne s pripadajočim materialom?

Kolikšni so lahko večji izredni stroški če kaj "večjega" crkne?

 

 

Napisano

Dokler se ne segreje ga moraš nežno voziti, kot vse avte. Za ketno bodo povedali drugi a mislim da do 500 €

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
Pred eno uro je Chelemico napisal:

Da ne odpiram nove teme, bom kar to uporabil.

Kljub temu, da mi je mehanik odsvetoval nakup, ne morem nehat sledit avtoneta in bencinskih CX-7.

Vozim se 1,2km v službo in ene 3km iz službe, torej večinoma bi bile skrajno kratke razdalje.

Kakšen vpliv imajo takšne kratke razdalje na turbino in pritikline?

Kolikšen strošek je zamenjava ketne s pripadajočim materialom?

Kolikšni so lahko večji izredni stroški če kaj "večjega" crkne?

 

 

Zakaj pa ti je odsvetoval nakup? Ker ni Nemec? 😒

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano

Menda je mel eno, ki je zaribala pri 150kkm, pa o nekih problemih z oljnimi pumpami mi je govoril. Kolikor pa berem po forumih, pa ni neke krize z motorji.

Napisano
pred 51 minutami je Chelemico napisal:

Menda je mel eno, ki je zaribala pri 150kkm, pa o nekih problemih z oljnimi pumpami mi je govoril. Kolikor pa berem po forumih, pa ni neke krize z motorji.

na podlagi 1 primera delati take zaključke je smešno :), potem je bolje da hodiš peš ali se voziš s kolesom:)....

Napisano

iz čistega "firbca" sem pogledal na avto net....recimo tak primerek je res lepo ohranjen, če je res vse tako servisirano kot opisano in da zadevo lahko preveriš ne moreš kaj veliko zgrešiti, če so tudi km realni, ima zelo malo kilomterov....(v tem konkretnem primeru mene moti samo predelava na plin, ker nisem pristaš tega, ampak to je moje subjektivno mnenje)....

1044305.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda CX-7 2.3i Turbo Revolution, letnik:2008,6200 EUR :: www.Avto.net ::

 

Napisano

Večina je predelanih na plin, ker 2.3 turbo motor na bencin in težak AWD gnan SUV ima porabo okoli 12 litrov. Ne nisem se zatipkal.

 

Smo naredili z bivšim članom Juresom 1x poraba stava iz LJ do MS po omejitvah. Stava je bila, da pridem pod 12 litrov na 100km. Sicer mi je uspelo z 10,7 ampak je bila zelo idealna vožnja,zgolj AC in nekaj lokalnih, ter skoraj nič mestne.

 

V glavnem, ko lastniki teh avtov spoznajo kolk tole srka je pač edina rešitev plin al pa vzet takega z dizel mašino (obstajale le v FL različici).

33112_1.png

Napisano
pred 20 urami je Boss napisal:

Večina je predelanih na plin, ker 2.3 turbo motor na bencin in težak AWD gnan SUV ima porabo okoli 12 litrov. Ne nisem se zatipkal.

 

Smo naredili z bivšim članom Juresom 1x poraba stava iz LJ do MS po omejitvah. Stava je bila, da pridem pod 12 litrov na 100km. Sicer mi je uspelo z 10,7 ampak je bila zelo idealna vožnja,zgolj AC in nekaj lokalnih, ter skoraj nič mestne.

 

V glavnem, ko lastniki teh avtov spoznajo kolk tole srka je pač edina rešitev plin al pa vzet takega z dizel mašino (obstajale le v FL različici).

Moja trenutna korejska makina mi pije 11,5l, pa nikamor ne gre. Zato se malo nagibam, če bi menjal, ker če že toliko srka, kot praviš, pol se naj vsaj premakne.

 

Kaj pa pogon bi me moral kaj srbeti (AWD pa to)?

 

 

Napisano

No ja.. to pa to 260 turbo konjev da kar dovolj od sebe tako, da se da dinamično peljat navkljub temu, da je krava velika. AWD ni bil nikoli problem pri Mazdah.

33112_1.png

Napisano

Zakaj vas skrbi plin? Če je motor primeren za predelavo in če je vgradnjo opravil dober monter ni to noben bav-bav. 

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • 2 leti kasneje...
Napisano

Ena redkih, da ni predelana na plin. A se pa samo meni zdi, da je vsaka druga predelana na plin, te CX-7 ke.

 

 

Napisano
pred 15 minutami je MazdaBoy napisal:

Ena redkih, da ni predelana na plin. A se pa samo meni zdi, da je vsaka druga predelana na plin, te CX-7 ke.

Kot zanimivost, ta motor, kljub delovanju na LPG, obenem še vedno popije kakšna 2 litra bencina, ker vsak 4. ali 5. takt vbrizgne potem še bencin noter. 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • Jest je spremenil naslov v Nakup Mazde CX-7

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.