Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

pa so tudi mene doletele težave z Mazdo. Gre za Mazdo3, letnik 2010, 1,6 bencin. Preveč sem jo hvalil, zdaj pa tole. MIL lučka mi kaže napako P0328 knock senzor. Zanimivo mi je to, da se mi je napaka pojavla po tem, ko sem poln tank tankal prvič na eni pumpi, na kateri nisem še nikoli. Mal sem po netu bral in pišejo, da se to lahko pojavi tudi zaradi goriva z napačnim oktanskim številom. A mislte, da je to možno? A lahko čakam, da cel tank pokurim, pa pol tankam drugje frišn bencin? Ker tale senzor je kr težko zamenjat. Je nekje za sesalnim kolektorjem in je treba kar precej razkopat, da prideš zraven.

 

Motor sicer dela dobro, ne opazim kake razlike ali poslabšanja. A lahko ta napaka pomeni tud kaj drugega? Mal se bojim, da ne bo kako sranje s kao raztegnjeno verigo al pa kej tacga in posledično napačnim tajmingom. Je to možno?

 

Za vse sugestije in nasvete hvala vnaprej.

Napisano

Hvala za nasvet. Ja, to je prvo in najlažje, kar lahko sam probam, sem že sam tudi to mislil, no zdaj sem pa dobil še potrditev enako mislečega.

Napisano

Tudi meni se zdi to kot slabo gorivo. Dolij 100ko :prstgor:

 

Če si car še povej na kateri bencinski si tankal, a je bil kak maxen al pa hofer

Napisano

No, car glih nisem, povem lahko pa vseeno. Sej ne da bi hotel koga blatit... MOL na Senovem. Pa drgač vedno tankam na Molih in nisem še nikoli mel težav. Razen če ni zdej zarad spremembe pumpe iz OMV v MOL se kaj spremenilo ali poslabšalo.  

Napisano (urejeno)

Včasih še v časih yuge je bila tudi voda v bencinu, sploh na kakih zakotnih pumpah...na AC v letu 2024 to skoraj dvomim...

 

Kot so predlagal, 100tko not pa mal prepihat...z obrati na 6k , pa bo....

Popravljeno od sportman333
Napisano

Nisem mislu, da bi bla voda v bencinu, ampak da mogoče ni glih 95 oktanov ampak malo manj, pa se zato bencin prehiro vžge in pride do klenkanja. Zato sem menil, da bi 100ka v preostanku bencina mal dviglna povprečje oktanskega števila vsaj na 95 ali pa več. 

Napisano

Danes sem dotankal pol tanka 100 oktanskega bencina, zbrisal napako, ga na mestu mal prtisnu na 6K obratov. Po 50 km mi še ni javlo napake. Se mi zdi prelepo, da bi blo res, ampak upanje ostaja...

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Res je. Izenačil bi rekord.  Ampak ok. Bo pa spet začel od začetka. 
    • Običajno pri novih zadevah ni vse po pričakovanjih. Potem se navadimo in smo zadovoljni.   Poraba je pri tako veliki kubaturi 2,5 l odvisna od mnogih dejavnikov (mrzel motor žre res veliko, semaforji, klanci, sport način vožnje, itd). 7,5 l/100 km je OK. Pri takem motorju je lahko poraba od 6 do 9 l/100 km, vse vmes je OK. In po mojem je zelo majhna verjetnost, da danes nek konkreten primerek novega avta zelo odstopa od povprečja.   Vzrok čričkov je največkrat v neki enostavni zadevi (očala v stropnem predalu, nepravilno zataknjena polica prtljažnika, itd). Z ušesi je skoraj nemogoče odkriti lokacijo čričkanja. Ko se pojavi se je najprej za vprašat, kaj sem naredil  tik pred tem na avtu, kaj odložil in kam, itd. Drug način je, da se avto popolnoma izprazni, vsi predali, prtljažnik, ... ne vzame veliko časa, se pa izključi mnogo možnih vzrokov.  
    • Po tvojem pisaju bolj drugo kot prvo ampak naj se reši tako ali drugače samo, da boš zadovoljen....  
    • Saj to je tudi cilj. 😉 Z avtom sem drugače zadovoljen. 😉 Se dobro pelje ima soliden pospešek in počutim se zelo dobro za volanom. Bolje kot pri vseh do sedaj.    Tudi vtis kvalitete je dajal prvih 1000-3000km.  Sedaj je pa začel ropotat noter oziroma je že nekaj čričkov. Ampak dobro. Ni konec sveta zaradi tega.    Bolj me moti ostalo kar ne dela tako kot bi moralo.    Ampak se bo že rešilo. Upam.    Avto je drugače ok. Ne samo kritiziram. 😉    
    • Bo odločalo o naši prihodnjosti bolj,kot si mislimo...ne glede z kakega zornega kota gledamo na to stvar.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.