Skoči na vsebino

M6, krom delete

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni. Čakam odmero DMV za mojo novo M6 homuro v vmesnem času pa razmišljam neumnosti. Ena od teh je tudi ali bi dal krom okoli oken folirati v črno barvo v celoti, ali pa morda delno. Vozilo na sliki ni moje, ampak nema veze. Prosim za čim več mnenj. 

P.s. vem, nisem glih grafični oglikovalec

Screenshot_20240315_150959_mobilede.jpg

Screenshot_20240315_151715_Photo Editor.jpg

Screenshot_20240315_152150_Photo Editor.jpg

Napisano

mene v zgornjih primerih krom niti ne moti tako zelo....če pa bi ga že odstranjeval/temnil, pa vsekakor v celoti (ta varianta pol-pol je meni osebno grozna).

Napisano

Meni je všeč krom, ki daje kontrast temni barvi.

  • Všeč 5
  • Ljubim 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jaz se tud to prpravljam. Spredaj krom in zadaj sigurno ter sanke na strehi. To gre vse v črno ampak verjetno s plastidipom.

 

Stranske okol oken sem pa mal skeptičen, ker res preveč pol zgledat totenwagen.

33112_1.png

Napisano
pred 3 urami je ignacij napisal:

Pozdravljeni. Čakam odmero DMV za mojo novo M6 homuro v vmesnem času pa razmišljam neumnosti. Ena od teh je tudi ali bi dal krom okoli oken folirati v črno barvo v celoti, ali pa morda delno. Vozilo na sliki ni moje, ampak nema veze. Prosim za čim več mnenj. 

P.s. vem, nisem glih grafični oglikovalec

Screenshot_20240315_150959_mobilede.jpg

Screenshot_20240315_151715_Photo Editor.jpg

Screenshot_20240315_152150_Photo Editor.jpg

Pusti vse kot je zgoraj, super ji paše in ji povdari stranske linije👌

Napisano

A pri sestici Homura nima temnega kroma? Tako kot pri CX-60?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 16 minutami je Jest napisal:

A pri sestici Homura nima temnega kroma? Tako kot pri CX-60?

Ima, samo ob strani je svetel krom.

Napisano
pred 2 urama je Tilen5 napisal:

Lepo izpade krom na tako temnem avtu.

 

Vem, da je no-chrome zdaj v modi, ampak mene tudi na taki kot je tvoja recimo ne moti krom :)

Podpis.png

 

Napisano
pred 55 minutami je MazdaBoy napisal:

Prva varijanta, da ne bo preveč črno, morda še felge črne dol, pa druge gor.

Nope, te feltne so mi hude, bodo kr gor ostale.

Napisano
dne 15. 3. 2024 ob 15:25 je ignacij napisal:

Pozdravljeni. Čakam odmero DMV za mojo novo M6 homuro v vmesnem času pa razmišljam neumnosti. Ena od teh je tudi ali bi dal krom okoli oken folirati v črno barvo v celoti, ali pa morda delno. Vozilo na sliki ni moje, ampak nema veze. Prosim za čim več mnenj. 

P.s. vem, nisem glih grafični oglikovalec

Screenshot_20240315_150959_mobilede.jpg

Screenshot_20240315_151715_Photo Editor.jpg

Screenshot_20240315_152150_Photo Editor.jpg

in koliko pride tak wagen in Germany?

Napisano (urejeno)

Odvisno koliko je stara. Jaz sem gledal samo letnik 2023. Nova je 40k plus, rabljene so cenejše. Bom podrobnosti nakupa napisal ko jo dejansko dobim v roke.

Popravljeno od ignacij

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.