Skoči na vsebino

Prodam Mazdo 3 G100 Challenge l.2015

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Da še kaj napišem o Mazdi, danes ko je mal več časa.

 

Prodaja se MAZDA 3 G100 Sport z opremo Challenge + dodatno parkirni senzorji zadaj in navigacija. Barva Titanium Flash.

Sem prvi lastnik. Mazda ima 222.000km. Večina kilometrov je narejenih na avtocesti, relacija Ljubljana-Trebnje. Mazda je redno servisirana na uradnem servisu (BTC, zadnja dva pa na Interclassu). Zadnji servis je bil narejen Decemba pri 215.000km. Mazda je lepo ohranjena z izjemo dveh poškodb (praska na spodnjem delu voznikovih vrat ter popraskan zadnji odbijač na eni strani(ker je avto temen niti ni opazno) in mehansko brezhibna. Nikoli zaletena ima pa barvan sprednji blatnik zaradi manjše praske (imam sliko praske pred barvanjem), ostalo v tovarniški barvi.

 

 

 

20231118_130142.jpg

Popravljeno od stonauro
Napisano
pred 31 minutami je NevLado napisal:

Zelo lepa zgleda.. 

 

Kako to, da je nisi dal v račun?

 

Hvala. V račun je nisem dal ker sem sedaj kupil rabljeno Mazdo.

Napisano

Potem naj se pa vclani… saj je brezplacno… le nekaj trenutkov casa, racunalnik, telefon ali tablico potrebuje … 🤣 … 80€ za tako malo truda vsekakor ni malo ;) 

  • Všeč 5
  • Haha 3
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 30 minutami je Janez007 napisal:

Kolega bi takoj plačal zanjo 7.900€, pa žal ni član tega foruma. 🤣

 

Posebna ponudba je razširjena na družinske člane ter prijatelje forumašov. :)

  • Všeč 4
  • Haha 5
  • Ljubim 1
  • Hvala 1
Napisano (urejeno)

Malo za hec, malo za res. :) 

5.000. 9 let star avto, ogromno prevoženih km, praske, ..... nov je stal okrog 16.000 ... po 5-tih letih gre na pol (8.000), po naslednjih petih spet na pol (4.000). ..

 

image.png

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
pred 42 minutami je Janez007 napisal:

Malo za hec, malo za res. :) 

5.000. 9 let star avto, ogromno prevoženih km, praske, ..... nov je stal okrog 16.000 ... po 5-tih letih gre na pol (8.000), po naslednjih petih spet na pol (4.000). ..

 

image.png

 

 

 

Meni se zdi na treutno stanje na trgu in ostale Mazde 3 na a.net cenovno čisto prav umeščen. Ja ima nekaj več kilometov (nebi ravno rekel ogromno), so pa le tej povečino relacijski. Sem ravno v eni temi bral, ko ste se pogovarjali da je ketna na teh motorjih za 500k km, diski in ploščice (ATE) imajo 50.000km, enako akumulator, vso ostalo je menjano po servisnem planu.

 

Evo kako boš pa naprimer ta oglas glede na tvojo teorijo komentiral. Pa takih je še polno. Koliko je ta avto stal leta 2018?

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19397806&display=Mazda Mazda3

Popravljeno od stonauro
Napisano (urejeno)

😀Kako bom komentiral?

 

Tale "tvoj" jo prodaja že eno leto, tale "moj" pa že 2 leti. In nič ne kaže, da jo mislita prodat. 

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano

Ma nimata pogojev, da jo prodata za to ceno. Moja izkušnja pri prodaji je takšna, da so zlati koronski časi za rabljena vozila mimo. Pleha je na trgu cel kup in avta ni lahko prodati, če pa imaš neprivlačno ceno pa ni variante da prodaš.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Napisano
pred 38 minutami je ignacij napisal:

Moja izkušnja pri prodaji je takšna, da so zlati koronski časi za rabljena vozila mimo.

Pa saj ti si jo dobro prodal. Koliko si na koncu dobil zanjo? 16-17k EUR? Po janezovi teoriji bi jo moral dat za ene 12 (po 5-tih letih gre na pol).

Napisano (urejeno)
pred 20 minutami je stonauro napisal:

Pa saj ti si jo dobro prodal. Koliko si na koncu dobil zanjo? 16-17k EUR? Po janezovi teoriji bi jo moral dat za ene 12 (po 5-tih letih gre na pol).

 

Tukaj lahko modrujemo še, pa še. Dejstvo je, da se vsak avto proda, proda za ustrezno ceno. 

 

Koliko interesentov te pokliče dnevno, koliko v zadnjem tednu, koliko v zadnjem mesecu? 

 

Naloge

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
pred 55 minutami je stonauro napisal:

Koliko si na koncu dobil zanjo? 16-17k EUR? Po janezovi teoriji bi jo moral dat za ene 12 (po 5-tih letih gre na pol).

Dobil sem 16.500. Če računamo, da je bila nova cca. 37k bi moral po 5 letih za njo dobiti 18.500, moja je bila stara 7 let, tako da je bilo 16.500 kar realna cena.

Popravljeno od ignacij
Napisano (urejeno)

Enako Mazdo3 Challenge, 170.000 km, l. 2014, 1. lastnik, sem februarja prodal za 7.300, kupila jo je fizična oseba, ena od treh, ki so sploh poklicali za oglas. Ostala dva sta bila preprodajalca. Realnost...

p.s.: Eurotax: 5.000, avtohiša staro za novo: 6.000.

Popravljeno od etcho
  • Všeč 8
  • Hvala 1
Napisano

Če malo malipuliram s podatki ... primerjamo podoben avto z 220.000 km in avto s 55.000 km. Prvi ima 4x toliko prevoženih, je 4x toliko amortiziran. Če je cena prvega 7.000, potem bi morala biti cena drugega 4x7.000=28.000 oziroma obratno cena prvega 16.000/4=4.000€.

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 44 minutami je stonauro napisal:

Aha nisem vedel da gre to tako. Hvala za info. 

 

Tržne cene oblikuje trg in ne logika, izračuni ... zato pa je bilo moje vprašanje, koliko te kličejo morebitni kupci. :)

 

 

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano

Samo eno vprašanje se je potrebno vprašat. Ali želim prodati ali pa upati, da se bo nasmehnila sreča in bom prodal za željeni znesek. Tisto prvo je lahko hitro skoz, tisto drugo pa lahko traja in traja ali pa je celo nikoli.

 

Drugače pa tudi trgovci cene novih spuščajo - trenutno s popusti, kasneje bodo to redne cene. Tko da bodo tudi cene rabljenih šle še dol. Navadno z zamikom, ampak bodo šle dol. Tko da - je za razmislit.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

A prav ugotavljam, da je bila tista 2018 s 55.000 km prodana... ?

 

Tale 2015 pa ima zelo v redu ceno. Kaj dosti ne več spuščat ...

 

image.png

 

image.png

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.