Skoči na vsebino

Prodam Mazdo 3 G100 Challenge l.2015

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Da še kaj napišem o Mazdi, danes ko je mal več časa.

 

Prodaja se MAZDA 3 G100 Sport z opremo Challenge + dodatno parkirni senzorji zadaj in navigacija. Barva Titanium Flash.

Sem prvi lastnik. Mazda ima 222.000km. Večina kilometrov je narejenih na avtocesti, relacija Ljubljana-Trebnje. Mazda je redno servisirana na uradnem servisu (BTC, zadnja dva pa na Interclassu). Zadnji servis je bil narejen Decemba pri 215.000km. Mazda je lepo ohranjena z izjemo dveh poškodb (praska na spodnjem delu voznikovih vrat ter popraskan zadnji odbijač na eni strani(ker je avto temen niti ni opazno) in mehansko brezhibna. Nikoli zaletena ima pa barvan sprednji blatnik zaradi manjše praske (imam sliko praske pred barvanjem), ostalo v tovarniški barvi.

 

 

 

20231118_130142.jpg

Popravljeno od stonauro
Napisano
pred 31 minutami je NevLado napisal:

Zelo lepa zgleda.. 

 

Kako to, da je nisi dal v račun?

 

Hvala. V račun je nisem dal ker sem sedaj kupil rabljeno Mazdo.

Napisano

Potem naj se pa vclani… saj je brezplacno… le nekaj trenutkov casa, racunalnik, telefon ali tablico potrebuje … 🤣 … 80€ za tako malo truda vsekakor ni malo ;) 

  • Všeč 5
  • Haha 3
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 30 minutami je Janez007 napisal:

Kolega bi takoj plačal zanjo 7.900€, pa žal ni član tega foruma. 🤣

 

Posebna ponudba je razširjena na družinske člane ter prijatelje forumašov. :)

  • Všeč 4
  • Haha 5
  • Ljubim 1
  • Hvala 1
Napisano (urejeno)

Malo za hec, malo za res. :) 

5.000. 9 let star avto, ogromno prevoženih km, praske, ..... nov je stal okrog 16.000 ... po 5-tih letih gre na pol (8.000), po naslednjih petih spet na pol (4.000). ..

 

image.png

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
pred 42 minutami je Janez007 napisal:

Malo za hec, malo za res. :) 

5.000. 9 let star avto, ogromno prevoženih km, praske, ..... nov je stal okrog 16.000 ... po 5-tih letih gre na pol (8.000), po naslednjih petih spet na pol (4.000). ..

 

image.png

 

 

 

Meni se zdi na treutno stanje na trgu in ostale Mazde 3 na a.net cenovno čisto prav umeščen. Ja ima nekaj več kilometov (nebi ravno rekel ogromno), so pa le tej povečino relacijski. Sem ravno v eni temi bral, ko ste se pogovarjali da je ketna na teh motorjih za 500k km, diski in ploščice (ATE) imajo 50.000km, enako akumulator, vso ostalo je menjano po servisnem planu.

 

Evo kako boš pa naprimer ta oglas glede na tvojo teorijo komentiral. Pa takih je še polno. Koliko je ta avto stal leta 2018?

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19397806&display=Mazda Mazda3

Popravljeno od stonauro
Napisano (urejeno)

😀Kako bom komentiral?

 

Tale "tvoj" jo prodaja že eno leto, tale "moj" pa že 2 leti. In nič ne kaže, da jo mislita prodat. 

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano

Ma nimata pogojev, da jo prodata za to ceno. Moja izkušnja pri prodaji je takšna, da so zlati koronski časi za rabljena vozila mimo. Pleha je na trgu cel kup in avta ni lahko prodati, če pa imaš neprivlačno ceno pa ni variante da prodaš.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Napisano
pred 38 minutami je ignacij napisal:

Moja izkušnja pri prodaji je takšna, da so zlati koronski časi za rabljena vozila mimo.

Pa saj ti si jo dobro prodal. Koliko si na koncu dobil zanjo? 16-17k EUR? Po janezovi teoriji bi jo moral dat za ene 12 (po 5-tih letih gre na pol).

Napisano (urejeno)
pred 20 minutami je stonauro napisal:

Pa saj ti si jo dobro prodal. Koliko si na koncu dobil zanjo? 16-17k EUR? Po janezovi teoriji bi jo moral dat za ene 12 (po 5-tih letih gre na pol).

 

Tukaj lahko modrujemo še, pa še. Dejstvo je, da se vsak avto proda, proda za ustrezno ceno. 

 

Koliko interesentov te pokliče dnevno, koliko v zadnjem tednu, koliko v zadnjem mesecu? 

 

Naloge

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
pred 55 minutami je stonauro napisal:

Koliko si na koncu dobil zanjo? 16-17k EUR? Po janezovi teoriji bi jo moral dat za ene 12 (po 5-tih letih gre na pol).

Dobil sem 16.500. Če računamo, da je bila nova cca. 37k bi moral po 5 letih za njo dobiti 18.500, moja je bila stara 7 let, tako da je bilo 16.500 kar realna cena.

Popravljeno od ignacij
Napisano (urejeno)

Enako Mazdo3 Challenge, 170.000 km, l. 2014, 1. lastnik, sem februarja prodal za 7.300, kupila jo je fizična oseba, ena od treh, ki so sploh poklicali za oglas. Ostala dva sta bila preprodajalca. Realnost...

p.s.: Eurotax: 5.000, avtohiša staro za novo: 6.000.

Popravljeno od etcho
  • Všeč 8
  • Hvala 1
Napisano

Če malo malipuliram s podatki ... primerjamo podoben avto z 220.000 km in avto s 55.000 km. Prvi ima 4x toliko prevoženih, je 4x toliko amortiziran. Če je cena prvega 7.000, potem bi morala biti cena drugega 4x7.000=28.000 oziroma obratno cena prvega 16.000/4=4.000€.

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 44 minutami je stonauro napisal:

Aha nisem vedel da gre to tako. Hvala za info. 

 

Tržne cene oblikuje trg in ne logika, izračuni ... zato pa je bilo moje vprašanje, koliko te kličejo morebitni kupci. :)

 

 

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano

Samo eno vprašanje se je potrebno vprašat. Ali želim prodati ali pa upati, da se bo nasmehnila sreča in bom prodal za željeni znesek. Tisto prvo je lahko hitro skoz, tisto drugo pa lahko traja in traja ali pa je celo nikoli.

 

Drugače pa tudi trgovci cene novih spuščajo - trenutno s popusti, kasneje bodo to redne cene. Tko da bodo tudi cene rabljenih šle še dol. Navadno z zamikom, ampak bodo šle dol. Tko da - je za razmislit.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

A prav ugotavljam, da je bila tista 2018 s 55.000 km prodana... ?

 

Tale 2015 pa ima zelo v redu ceno. Kaj dosti ne več spuščat ...

 

image.png

 

image.png

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.