Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

@ Ciko boy

Ni glih simple ko pasulj,?e si gume ali felne kupo kje izven trgovine ali v tujini in zraven nisi dobil TUVa! Pol bo? te?ko (razen z vezami in malo iznajdljivosti) dobil ga naknadno! Brez tega pa na A-testu nima? kaj iskat!

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

  • Odgovori 63
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

?e neki me zanima, kak je kej s tem rezanjem vzmeti .

A morm to tudi homologirat al ni treba??

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

?e neki me zanima, kak je kej s tem rezanjem vzmeti .

A morm to tudi homologirat al ni treba??

 

?e bo? sam rezal ne bo? nikoli naredil homologacije! :whatever: Sploh se to smatra kot nevarno po?etje... Edino, ?e ti to naredi Amortizer, on ti pa da nekak?no garancijo/papirje, da lahko naredi? homolomo. ?e bo? pa samo rezal, ne bo? naredil homologacije, ?e ve? najbr? bi ti vzeli tablice. ?e ne bo? ?el na homologacijo ti bo pa policaj vzel tablice. Potem pa ?e kazen: 100.000 SIT :vesel:
Napisano

rezanje fedrov???!!!!

NE!!! NE!!! NE!!!! in se enkrat NE!

a sem reku NE!!!! ?

 

NE

33112_1.png

Guest BrainLess
Napisano

sem bil pri a3m-u in ker imajo samo 35mm zni?ane fedre sem se pozanimal ?e gre ?e ni?je in mi je rekel da lahko po opravljeni homologaciji avto pripeljem nazaj in ti jih segrejejo da se ?e dodatno vsedejo dol!

Je rekel da gre pol do kak?nega cm ni?je!

 

pol sem pa ?tudiral da je cca 50 k za fedre s homologacijo malo preve? glede na vrednost avtomobila ... bi dal kar original fedre segrevat pa mi jih pol makar za toti cm spusti!?

 

Mislite da bi lahko pri?lo do mehanskih po?kodb fedr da bi leta postala nevarna?

 

Lp

Napisano

Fedrov se ne greje, ne re?e, ne ni?!

 

Feder je narejen za bit tak, kot je.

Pri segrevanju spreminjas strukturo materjala, pri rezanju pa druge lastnosti, bo kaksen strojnik boljse razlozil.

 

Ce ze greste v styling ali tuning, delajte to kvalitetno.

 

Se spomnem enega mulota tle z obale...je mel na puntotu prve generacije krilca na dnu sprednjega odbijaca...ampak ne ukrivljena, ravno ven so strlela ene 15cm. Najvecja fora je bila, da so bila krilca tanka in iz inoxa. A si predstavljate, da gre tak avto mimo kaksnega pesca, kolesarja, rollerja??? Neglede na hitrost lahko poreze nogo/glezenj ali pa povzroci tko hud padec, da je grdo za videt.

 

Neki podobnega so une opice ko majo alu winge na zadku, ki strlijo 5cm - 15cm z bocne linije avta. Zame so to popolni bolniki, ki ne pomislijo niti za trenutek, da lahko koga zbijejo s strlecim delom spojlerja...

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Glede fedrov so ?e vsi dovolj nazorno povedali kaj se lahko zgodi, pa ?e je kdo ?e poisku?al segrevati kak?no kovino je videl kaj se zgodi z njo.

 

 

Tisti ko ga pa ti omenja? mazda-mx-3 bi mu pa jaz vse papirje pobral in miljonsko kazen nabil.

 

Samo ne vem zakaj nebi imeli tako urejeno kot imajo v ang. ko je va?no da nima? ?trle?ih delov, lu?i na to?no dolo?eni vi?ini in plini. Pa se ljudje veselo z tanki okol vozjo, pa po centru Londona.

Napisano

marko, ne more bit tko, ker pol drzava nebi sluzila...oz. jaz mislim, d aje bil ta zakon bolj prilagojen LPP-ju, da bogi revezi nebi ostali brez dinarckov... :whatever:

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

sem bil pri a3m-u in ker imajo samo 35mm zni?ane fedre sem se pozanimal ?e gre ?e ni?je in mi je rekel da lahko po opravljeni homologaciji avto pripeljem nazaj in ti jih segrejejo da se ?e dodatno vsedejo dol!

Je rekel da gre pol do kak?nega cm ni?je!

Po?lji jih v k***c s tak?nimi predelavami! :whatever: Naj si potem segrete fedre kar v r*t zatla?ijo. Tuner pa tak... Pa ?e Apex, ki so ?e tako bolj za en khm po?en gro? vredni.

 

PS: sori sem neki zamorjen danes... <_<

Napisano

Po?lji jih v k***c s tak?nimi predelavami! :whatever: Naj si potem segrete fedre kar v r*t zatla?ijo. Tuner pa tak... Pa ?e Apex, ki so ?e tako bolj za en khm po?en gro? vredni.

 

PS: sori sem neki zamorjen danes... <_<

 

Apex so zakon !!!!!!!!! Preverjeno, pa ne ne vseh avtih, ne mazda-mx3 ???

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Guest BrainLess
Napisano

Apex so zakon !!!!!!!!! Preverjeno, pa ne ne vseh avtih, ne mazda-mx3 ???

 

ja za mojo f-ko pridejo 33k sit so pa kot sem rekel 35 mm ni?je!

 

lp

Napisano

ja za mojo f-ko pridejo 33k sit so pa kot sem rekel 35 mm ni?je!

 

lp

 

 

a vsi ?tirje so te pr?l 33k, al samo za enga

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

a vsi ?tirje so te pr?l 33k, al samo za enga

 

Komplet pride tolko,torej 4! :whatever:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Guest BrainLess
Napisano

a ma kdo podatek kak?ne so cene homologiranja v mariboru?

se mi zdi da so dosti bolj zasoljene kot v ljubljani!

 

sem si hotel homologirat gume z plati??i pa je bla cena 17.500 z homol. karton?kom novim!

homologiral bi pa zni?anje (fedre + felne in gume) - v lj. bi to stalo 8.000 sit

a ve kdo za ceno v mb-ju?

 

lp

Napisano

Ja to tudi mene zanima,ker mislim homologirat ?ipe pa felne,pa bi blo fajn da bi vedo kolko bo pribli?no stalo.... :whatever:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Ja to tudi mene zanima,ker mislim homologirat ?ipe pa felne,pa bi blo fajn da bi vedo kolko bo pribli?no stalo.... :whatever:

 

Fantje, na RTIju majo tudi telefon, so prijazni & sploh ne grizejo. Pa tudi po mailu se jih da kontaktirat. Njadete jih pa tukaj: www.rti.si, tel : 02-450-26-16, 02-450-26-17

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

Fantje, na RTIju majo tudi telefon, so prijazni & sploh ne grizejo. Pa tudi po mailu se jih da kontaktirat. Njadete jih pa tukaj: www.rti.si, tel : 02-450-26-16, 02-450-26-17

 

Nisn vedo,da majo celo spletno stran.... sramezljiv THNX vuk! :rispekt:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

ja ampak cenika nikjer (vsaj na?el ga nisem) ko sem pa klical pa je zvonilo v prazno

-verjetno sem bil ?e prepozen..

Napisano

ja ampak cenika nikjer (vsaj na?el ga nisem) ko sem pa klical pa je zvonilo v prazno

-verjetno sem bil ?e prepozen..

 

Cenika nimajo...najbolj ziher jih dobi? med 9 in 14 uro...lahko se pa tudi do njih zapelje?;najde? jih v biv?em Tamu...

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

saj sem bil ?e tam... ene 5 krat ko sem letal zarad feln in na koncu ugotovil da ...

feln ne morem homologirat ker so ble gor gume 195/55 r 15 namest 195/ 50 r15 <_<

 

jeb. ga

 

bomo zdaj vidli kako bo..

Napisano

saj sem bil ?e tam... ene 5 krat ko sem letal zarad feln in na koncu ugotovil da ...

feln ne morem homologirat ker so ble gor gume 195/55 r 15 namest 195/ 50 r15 <_<

 

jeb. ga

 

bomo zdaj vidli kako bo..

 

Kaj pa ?e 'malo' popravimo TUV???

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

ne, saj sem tiste felne ?e lani prodal, zdaj imam nove...

 

bom postal pol slikice gor

 

"preureditev" tuva se pa ?teje isto kot ponarejane listin kar se kaznuje tud z zaporom...

 

newem ?e bi mi gledli skoz prste ?e bi me slu?ajno dobili...

 

Lp

Napisano

homologacija plati?? gum in feder stane v ljubljani pri lpp-ju 11.600 sit, v mariboru pa 28.560 sit!

 

tako da grem homologirat kr v ljubljano, pa ?e fajn izlet bom mel :jupiii:

Napisano

homologacija plati?? gum in feder stane v ljubljani pri lpp-ju 11.600 sit, v mariboru pa 28.560 sit!

 

tako da grem homologirat kr v ljubljano, pa ?e fajn izlet bom mel :jupiii:

 

Kako so mo?ne tak?ne razlike v ceni???

Skoraj 150% zraven v MB-ju ... aja, maribor?ani mamo ve? ke?a :hohoho:

Papa, Tomi

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.