Pač Kitajska na tako malih trgih kot je Slovenija postopoma preko drugih znamk širi svojo servisno mrežo. Sej trenutno jim je to največja ovira, vzpostavit servisne mreže.. In tudi to bojo kar hitro poštimali. Čez 5 let ne bo nikomur več čudno kupit kitajski avto. Pa po vsej verjetnosti bojo imeli že lastne salone s servisi.
Je. Preverjeno pri Škodi sicer, ampak ni bilo kompliciranja in tudi drugi nimajo bistveno drugače. Za vibracijo tapete voznikovih vrat, za klikanje sovoznikovega predala in za mastno črto na šipi, po vsakem spuščanju. Evropejčki smo kar dobro zaščiteni kot potrošniki.
In zopet se ponavlja zgodba z zarjavelimi čeljustmi. Tako začne, najprej malo, čez čas so pa že vse ruzne. Enako je pri meni in bilo je tako tudi pri Gelipterju.
Voziček za golf je res na baterijo… nima pa prav nobenega “battery managementa”… nobenega hlajenja ali gretja baterije… in verjetno tudi nobene druge zaščite… ki jih električni avti imajo…
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.