Jump to content

Prodam Mazda3

Create short link


Recommended Posts

Razumem vaše argumente, pa vendar...ste pogledali cene na avto.net za ta avto, taki kilometri?

 

Tiste s 100 konji in manj opreme se prodajajo za 15000.

 

Za 13500 se prodajajo take, ki imajo vsaj 40000 kilometrov več.

 

Imate prav - trg narekuje ceno.

 

Mimogrede - januarja jih je bilo 5 takih za 16000 eur. Niti ene ni več na avto.net...

 

Poleg tega pa...s prodajo se mi ne mudi, vem da prodajam dober avto in nikoli nisem rekel, da je to zadnja cena, je pa izhodiščna.

Link to comment
Share on other sites

Glede na oglase, v katerih se nov model trojk letnik 2019 prodaja že za 17.000, prodajo pa se verjetno okoli 16.500, je treba od te cene odšteti za star model 2.000 € in še vsaj 1.500 €, ker je l. 2018 leto starejša.

 

16.500-2.000-1.500=13.000€.

 

Glede tistih, ki so se prodajale januarja za 16.0000, je zame izstopala črna G120 2018 Revolution, 60.000 km, od 1. lastnice ... prodajala se je cca 2 meseca in bila menda prodana za okoli 13.500 € (nazadnje se je v oglasu prodajala vsaj 2 tedna za 14.500).

 

Moja M3 Revolution G120 l.2018 se je jeseni 2020 oglaševala za 14.000 €, v 2022 so se podobne prodajale za okoli 14.000. Potem so cene znorele ...

 

image.png

Edited by Janez007
Link to comment
Share on other sites

In se ti zdi 13.000 primerna cena na podlagi tega kako se je prodajala nekaj let nazaj (inflacija se pa v zadnjih letih ni zgodila, cene niso zrasle novim avtomobilom...)

 

Tudi sam sem prodajal en avto nekaj let nazaj. Danes bi lahko vprašal zanj isto ceno (glede na avto.net).

 

Meni se zdi 13.000 pod ceno trga.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pred 16 minutami je primorc85 napisal:

In se ti zdi 13.000 primerna cena na podlagi tega kako se je prodajala nekaj let nazaj (inflacija se pa v zadnjih letih ni zgodila, cene niso zrasle novim avtomobilom...)

 

Tudi sam sem prodajal en avto nekaj let nazaj. Danes bi lahko vprašal zanj isto ceno (glede na avto.net).

 

Meni se zdi 13.000 pod ceno trga.

Najbolje boš vedel ti, ki jo prodajaš. Trenutno že verjetno veš, da je 16.900 previsoka, nerealna cena. Ignacij je za odlično M6 2017 G192 podobno optimistično začel pri cca. 21.000, pristal pa dobrih 20% nižje.

 

Koliko ti ponujajo potencialni kupci? Koliko jih je poklicalo v zadnjem tednu? Ugibam, da nobeden. Jaz svojo M3 G120 Revolution 6/2018 s 100.000 km takoj prodam za 15.000€, takoj, čeprav je ne prodajam

 

Edited by Janez007
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Se strinjam, cena je taka kot je in vem, da sem s to ceno postavil letvico visoko.

 

Vem pa tudi, da prodajam dober avto, servisiran na pooblaščenem servisu (večina na avto.net je vprašljivih), garažiran z dodatnim kompletom platišč in pnevmatik. 

 

M6 super avto v umirajočem trgu karavanov, kjer v vsakem primeru prevladuje passat in superb in predvsem športni terenci, ki bodo ta razred pojedli (kot so že enoprostorskega). Razlog nizke cene. Zame M3 ni v takem položaju oz. vsak ne v tako izrazitem (če ne jih Mazda ne bi delala več).

 

 

Link to comment
Share on other sites

pred 7 minutami je primorc85 napisal:

Se strinjam, cena je taka kot je in vem, da sem s to ceno postavil letvico visoko.

 

Vem pa tudi, da prodajam dober avto, servisiran na pooblaščenem servisu (večina na avto.net je vprašljivih), garažiran z dodatnim kompletom platišč in pnevmatik. 

 

M6 super avto v umirajočem trgu karavanov, kjer v vsakem primeru prevladuje passat in superb in predvsem športni terenci, ki bodo ta razred pojedli (kot so že enoprostorskega). Razlog nizke cene. Zame M3 ni v takem položaju oz. vsak ne v tako izrazitem (če ne jih Mazda ne bi delala več).

 

 

 

Še enkrat, ni važno kaj ti misliš, kaj jaz mislim. Važne so razmere na avtomobilskem trgu.

 

Dajva zamenjat avto, pa ti jaz doplačam za tistih 20.000 tvojih manj km. Koliko hočeš doplačila? Za svojega vem da je dober avto, nikoli razbit, redno servisiran. 

 

Edited by Janez007
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mislim da je mal razlike po koliko se prodajajo, in po koliko se prodajo.

 

Bom pa reku, da za tele kilometre bo treba kmal vsaj ploscice menjat na bremzah. Bo tud treba vracunat v ceno

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pred 7 minutami je Matick napisal:

Mislim da je mal razlike po koliko se prodajajo, in po koliko se prodajo.

 

Bom pa reku, da za tele kilometre bo treba kmal vsaj ploscice menjat na bremzah. Bo tud treba vracunat v ceno

Dobro da si spomnil, moje so bile oboje nove pri 90.000 + novi zadnji diski + novo redline olje v menjalniku + nov modul za AndroidAuto in CarPlay ... zraven dodam še brezžični modul (še čakam s Kitajske), se pravi, da mi za zamenjavo z rdečo sploh ni treba nič doplačevat ...😜

Edited by Janez007
  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Pravkar je Janez007 napisal:

Dobro da si spomnil, moje so bile oboje nove pri 90.000 + novi zadnji diski + novo redline olje v menjalniku + nov modul za AndroidAuto in CarPlay ...

 

Jest sem spredaj ploscice menjov pri 70k, takrt sm se relacije vozu, po 35k na leto. Tako da, korona je bla vsaj za eno stvar dobra, drgac bi avto zj mel krepko cez 200 ze 😂

 

Pol pa komplet ploscice + diske, spredaj/zadaj pri 120kkm. 

 

 

Kolk te je pa AA prsu?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 1 minuto je Janez007 napisal:

Važne so razmere na avtomobilskem trgu

Bravo, tukaj se pa strinjam.

 

Izhodiščne cene so tiste, ki so za primerljive avtomobile na avto.net, drži?

 

In če je izhodiščna cena za attraction opremo na 16" platiščih 15000 eur, kaj je z mojo ceno narobe?

 

Mimogrede, ploščice so bile menjane 20000 km nazaj (vse).

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 57 minutami je primorc85 napisal:

Tiste s 100 konji in manj opreme se prodajajo za 15000.

.. se prodajajo. In še zelo dolgo se bojo :)

 

Začetne cene na avto.net so nore. Za koliko se pa dejansko prodajo pa ne vemo.

 

Mimogrede pred 1 letom sem šel do avtohiše gledat 6-ko. In vprašal če vzamejo trojko letnik 2015 z 150k km v račun. Attraction oprema. Ponudba 8000€. Pa sem vprašal še za mojo trojko l. 2015 z revolution opremo in 90k km. okrog 9k :(

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Pred eno uro je primorc85 napisal:

Poleg tega pa...s prodajo se mi ne mudi, vem da prodajam dober avto in nikoli nisem rekel, da je to zadnja cena, je pa izhodiščna.

Torej malo počakaš in boš videl kakšen bo interes. Nato pa spuščaš ceno.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pred 21 minutami je primorc85 napisal:

In če je izhodiščna cena za attraction opremo na 16" platiščih 15000 eur, kaj je z mojo ceno narobe?

 

Mimogrede, ploščice so bile menjane 20000 km nazaj (vse).

 

Nič narobe, mogoče pa je kaj narobe s prodajalcem, ki jo je nastavil. 😁. Tudi jaz bi probal z visoko ceno. Koliko kupcev pa te je poklicalo v zadnjem tednu? To je kar dober indikator ustreznosti cene.

 

Če so tvoje ploščice zdržale 60.000 km, moje pa pri enakem avtu in starosti 90.000 km, to tudi nekaj pomeni.

 

Veš kdaj boš res razočaran, ko boš spustil ceno na 14.000 pa še vedno ne bo nobenega klica.  

Edited by Janez007
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 14 minutami je Janez007 napisal:

Nič narobe, mogoče pa je kaj narobe s prodajalcem, ki jo je nastavil.

Ok, konec debate, ker prehaja na osebni nivo, ki ni primeren.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pred 31 minutami je primorc85 napisal:

Ok, konec debate, ker prehaja na osebni nivo, ki ni primeren.

Oprosti, ni bilo mišljeno tako. Sicer pa niso naša mnenja kriva, da ni kupcev. Ker je avto predvidevam dober, je kriva samo previsoka cena. Ceno pa postavlja lastnik. Povedano na lepši način.

 

Na tvojem mestu bi začel s 14.900, potem pa vsake 2 tedna neuspešne prodaje znižal za 500€ (okvirno, glede na odzive). Je pa treba vedet, da praktično ni kupca, ki po ogledu avta ne bi pričakoval (zahteval) še nekaj 100 € popusta.

 

Realna cena za tvoj avto je po mojem med 12.500 in 13.500. Za 11.000 ga boš verjetno prodal v enem dnevu ali dveh. Za 10.000 ga kupim jaz takoj, za 3-ji domač avto, 3. Mazdo, da ne bo pomote. :) 😜

 

Edited by Janez007
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ni panike.

 

Mogoče sem na ta avto čustveno navezan, ker sem z njim pripeljal svoja 2 otroka s porodnišnice domov in mi tretjega ne bo uspelo (za tri je premajhen) in sem moral kupiti drug bolj praktičen avto.

 

S prodajo...bom videl kako bo. Ceno lahko vedno spustim.

 

Hvala za vsa mnenja in predloge.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Žal se moram tukaj strinjati z večino. Ni realno, da pričakuješ, da boš dobil toliko kot sem jaz prodal svojo M6, ki je bila super ohranjena, za razred višji razred od M3 in vso možno opremo (usnje, avtomatik, šibedah, 2,5l motor....). M6 je v tem primeru neprimerljivo boljši avto, tako, da je realna cena verjetno res 13k. Ce ti rata dobiti 16k, svaka čast.

Edited by ignacij
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

pred 4 minutami je ignacij napisal:

Meni so za mojo M6 rekli 13.500. M3 verjetno pod 10k.

To je to, če dobiš več si pa vesel.... 😊😉

Vsi, davčna, zavarovalnice itd.upoštevajo Eurotax... :nevem:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pred 9 minutami je Bini napisal:

To je to, če dobiš več si pa vesel.... 😊😉

Vsi, davčna, zavarovalnice itd.upoštevajo Eurotax... :nevem:

Koliko je potem Eurotax sploh vreden, če kaže 20% nižje vrednosti od tržnih? Pripomoček firm za lažje nategovanje lastnikov vozil.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • Jaz sem ravno nazaj iz Grčije. Z električnim avtom. Nisem sicer še čisto v domači garaži, ampak 4.500+ km je ZOE oddelal brez pripomb. Pa je bila najdaljša dnevna etapa skoraj 900 km. Tako da, vse se da. Tudi na več trajektih je bil. Več pa v kaki drugi namenski temi. 😃 
    • Je točen...kozarc pa kr en...čist ena simpl domača tavarna,nič načičkano,za jest pa...kot rečeno smo še naročili,k smo bili sestradani😋    Drži vse kar pišeš...nam je top...hčerks pa je rekla ..." pusti me,k jem"😯😆.   Da vidim avto jutri,kaj bomo dobili...bom še kaj napisal.
    • Sem si rahlo nategnil ramenske vezi, no bo pa šola za naslednjič, da se bencinske ne-pohodne kosilnice ne podcenjuje in vozi zgolj z eno roko in to šibkejšo, levo. Vseeno še nisem za v DeSUS, hehe
    • Odvisno koliko ima tovarniške garancije. Hyundai jo ima 5 let. Ford 2 + 3 leta jamstva. Na jamstvu bi moral z odvetnikom grozit, če ne bi sodelovali. In na jamstvu ni roka 45 dni. Je pa verjetno dogleden rok, kar pol leta zagotovo ni.   Poglej papirje, po navadi je to zapisano zraven servisne knjige v predalu.
    • Hmmm 🤔 A sem kaj zamudil? A ni napisal, da je daleč za z avtom?   In trajekt je mirneje, kot avto na Balkan do Grčije.   Jaz sem kdaj z enim, kdaj z drugim. Poleti Elba, Apulija z avtom. Ja mogoče je dražje. Je pa bolj komot in več komforta lahko imamo zraven.   Sem bil tudi lani v Grčiji z letalom.   Pač stvar preferenc in če ga zanima avto, je to super ideja. Tudi do Apulije smo šli eno smer z trajektom Dubrovnik - Bari, drugo pa po Italiji. Si naredimo popotovanje.   Tak mimo grede, povratni trajekt Dubrovnik - Bari, je cena letala za 4. Za rent-a-car, pa nisem zavozil bencina na poti gor in dol. Če je glavni smisel dopusta računica, potem bi moral it v Savudrijo al pa Bibione, da je čim ceneje in blizu. Meni je smisel nekaj videt in uživat.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.