Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

En odsek pri Munchnu vsak dan? Te nebi pri Ferku v MB servisiral. Po mojem se mora zahvalit mazdi, ker mu hoče dobro in negre več.

Dečki en prijateljski nasvet pamet v glavo pa malo možgančke uporabit. Bolje prispet prepozno kot pa nikoli.

Popravljeno od scania
  • Všeč 4
  • Haha 1
Napisano

Jaz sem se malo pohecal.

 

Samo če tak pada hitrost, je treba pamet v roke vzet in porihtat, ne pa rečt omejitev je 130km/h.

Če nad 130kh/h avto glumi je to ok. 🤣

Napisano
pred 31 minutami je godlike napisal:

Jaz sem se malo pohecal.

 

Samo če tak pada hitrost, je treba pamet v roke vzet in porihtat, ne pa rečt omejitev je 130km/h.

Če nad 130kh/h avto glumi je to ok. 🤣

Meni ni smešno, ker se jih je že veliko ubilo zaradi hitrosti, po nepotrebnem. Če rabiš adrenalin skoči s padalom al pa naredi licenco za letalo in se sproščaj tam ne na cesti kjer ponavadi umrejo nedolžni in nič krivi.

Glede avta pa bom zadržal zase.

Napisano (urejeno)
pred 5 minutami je scania napisal:

Meni ni smešno, ker se jih je že veliko ubilo zaradi hitrosti, po nepotrebnem. Če rabiš adrenalin skoči s padalom al pa naredi licenco za letalo in se sproščaj tam ne na cesti kjer ponavadi umrejo nedolžni in nič krivi.

Umrejo bolj zaradi objestne vožnje, alkoholiziranosti, spregledanje motorista, pešca,..... kot pa zaradi 30km višje hitrosti po prazni avtocesti.

 

Ti bi bil idealni serviser za uradni servis. Ta napaka ne obstaja v Sloveniji, samo v Nemčiji, ker je pri nas ne morete uradno dokazat.

 

Bravo res. Take rabimo na servisih.

 

Pa tudi padalcev je že kar nekaj se ubilo 😉

Popravljeno od godlike
Napisano
Pravkar je godlike napisal:

Umrejo bolj zaradi objestne vožnje, alkoholiziranosti, spregledanje motorista, peščašča,..... kot pa zaradi 30km višje hitrosti po prazni avtocesti.

 

Ti bi bil idealni serviser za uradni servis. Ta napaka ne obstaja v Sloveniji, samo v Nemčiji, ker je pri nas ne morete uradno dokazat.

 

Bravo res. Take rabimo na servisih.

 

Pa tudi padalcev je že kar nekaj se ubil 😉

Koliko si ze ti na forumu prispeal s svojim znanjem? Koliko vem se hodis samo prepucavat znanja pa nobenega, tak da ti samo gasssss, mogoce se bos pa kdaj spomnil mojih besed.

Napisano

Marsikaj od računalništva do kaj drugega. Sem tudi sam marsikatero zanimivo informacijo prejel.

 

Vidim da si užaljen, ker si prešel na osebno raven. Žal si tako povedal, kot sem zapisal.

Tudi ti si samo pametoval o omejitvi in mu nisi pomagal.

 

To ti še dam v razmislek. Poglej si število smrtnih žrtev na nemških avtocestah. Je med nižjimi v Europi. 😉

Napisano
pred 7 minutami je godlike napisal:

Marsikaj od računalništva do kaj drugega. Sem tudi sam marsikatero zanimivo informacijo prejel.

 

Vidim da si užaljen, ker si prešel na osebno raven. Žal si tako povedal, kot sem zapisal.

Tudi ti si samo pametoval o omejitvi in mu nisi pomagal.

 

To ti še dam v razmislek. Poglej si število smrtnih žrtev na nemških avtocestah. Je med nižjimi v Europi. 😉

Bodi brez skrbi sem mu in mu pomagam v zs. Nisem užaljen samo nimam rad filozofiranja, sem človek dejstev brez celofana. Nebom pa jaz svojega težko pridobljenega znanja podarjal filozofom, tako da predlagam da napišeš plan vzdrževanja in odpreš temo o avtomatskih menjalnikih in deli svoje znanje, sem ti naredil prostor v teh temah 😉

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Napisano

No, ampak to da se zdej preko ZS rešuje težave je pa brez veze. Naj potem, vsaj avtor teme, če uspešno reši težavo, napiše kaj je bil vzrok ipd.

  • Všeč 5
  • Ljubim 2
Napisano
pred 17 urami je godlike napisal:

To ti še dam v razmislek. Poglej si število smrtnih žrtev na nemških avtocestah. Je med nižjimi v Europi. 😉


Ampak to ni zaradi tega, ker ponekod nimajo omejitve hitrosti… ampak zato, ker je infrastruktura precej boljsa …

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Vem. Samo če je že 30km/h več brezglavo norenje in iskanje smrti, bi pričakoval pri 200km/h ali več kopico mrtvakov.

 

Pa jih ni. 🤔

pred 11 urami je SpEkTr napisal:

No, ampak to da se zdej preko ZS rešuje težave je pa brez veze. Naj potem, vsaj avtor teme, če uspešno reši težavo, napiše kaj je bil vzrok ipd.

In to vedno ostali @miha20 kregajo, ko reče kaj po ZS in potem napiše post.

 

Se čisto strinjam.

Po ZS se je reševalo, javno pa o hitrosti pametovalo.

 

(Ja, pričakujem da bom spet kregan, da samo filozofiram).

Popravljeno od godlike
Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

Vem. Samo če je že 30km/h več brezglavo norenje in iskanje smrti, bi pričakoval pri 200km/h ali več kopico mrtvakov.

 

Pa jih ni. 🤔

In to se vedno @miha20 krega, ko reče kaj po ZS in pozem napiše post.

 

Se čisto strinjam.

Po ZS se je reševalo, javno pa o hitrosti pametovalo.

 

(Ja, pričakujem da bom spet kregan, da samo filozofiram).

😂😂😂 Jaz samo tebi ne želim svojega znanja delit, kot @miha20 verjetno tudi ne, ker po moje si je težko pridobil to znanje in izkušnje ki ga ima. Ti pa zgleda si se do zdaj učil samo hvatat krivine, in čestitam uspeva ti bravo 👏👏👏👏.

Napisano

Kaj pa si naj jaz začnem s servisiranjem Mazdaj motorjev, ki si ga ti spisal? In svoje znanje si delil s celim internetom in tu bo ostalo za vedno. Ne gre odstraniti, bi pričakoval, da s tvojim nivojem znanja to veš.

 

Kar se Alfe tiče, sem serviserju kazal kje najde filter olja v glavi motorja in tudi servisnemu referentu, kje ga najde v programu, ker ga ni znal naročit.

 

Ampak ja. Bodi bo tvoje. Ne bom več odgovarjal, ne glede na kaj napišeš.

Napisano
pred 1 minuto je godlike napisal:

Kaj pa si naj jaz začnem s servisiranjem Mazdaj motorjev, ki si ga ti spisal? In svoje znanje si delil s celim internetom in tu bo ostalo za vedno. Ne gre odstraniti, bi pričakoval, da s tvojim nivojem znanja to veš.

 

Kar se Alfe tiče, sem serviserju kazal kje najde filter olja v glavi motorja in tudi servisnemu referentu, kje ga najde v programu, ker ga ni znal naročit.

 

Ampak ja. Bodi bo tvoje. Ne bom več odgovarjal, ne glede na kaj napišeš.

Glej tudi meni se več neda, škoda časa, če bi mi rad kaj osebno povedal lahko greva na pivo, oba sva s Štajerske pa rečema kakšno o mazdah, računalnikih in o čem želiš. Pa še z N i20 me lahko pelješ, jaz pa ti zraven povem kaj o teh motorjih ;) 

  • Všeč 8
  • Ljubim 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.