Skoči na vsebino

Mazda3 CD150 Challenge - prenizek tlak motornega olja ali pa ne

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Mineva nekaj več kot 1 leto odkar sem kupil Mazdo 3 CD150, 2.2, dizel letnik 2014.

Zdaj jih ima prevoženih 156k, zadnji servis pa je bil delan v Belgiji na 141.688km.

 

Zadnjič se vozim po avtocesti in mi prikaže opozorilo "system vehicle malfunction". Se ustavim, ugasnem avto prižgem nazaj - opozorilo izgine.

Vse deluje se odpeljem naprej. Čez 1 teden se lučka prižge za stalno na avtu sicer še vedno vse deluje normalno.

 

Par dni nazaj pa še eno presenečenje: med vožnjo se prižge lučka za "check engine" ter rdeča lučka za olje. Se odpeljem še 2 km in avto parkiram. Kličem vlečno službo,

da mi ga odpeljejo na servis. Ko vlečna služba prispe, avto prižgem za 30 sekund, da ga spravim na kamion. 

 

Danes pa šok klic iz servisa: prenizek tlak motornega olja

 

Pravijo da bi zamenjali: tesnila pod šobam (čeprav slišim od drugega mehanika, da to tukaj nima veze), olje, filter ter potem pomerili oljni tlak.
Če je vredu se pusti, če ni - generalna. Pravijo da bi preventivno menjali tudi verigo oljne črpalke. Prvi servis naj bi bil delan 10.000km čez in jo lahko strga.

Govora je bilo tudi o novem motorju, če se stvari zakomplicirajo.

 

Stroški ocenjeni na 800€, če bi bila še veriga - dodatnih 1200€ (če ne bo dodatnih presenečenj), ker ubistvu pravijo, da še nimajo celotne slike kaj bi lahko bilo. Je imel kdo podobno izkušnjo?

Meni se zdi tole precej drago, se sploh v tem primeru splača popravljati na uradnem servisu?

 

Sicer sem zdaj naročil naj ga pustijo (dokler se ne odločim kaj storiti) in mi pošljejo izpisek napak iz računalnika. Do sedaj so opravili: diagnoza, ven vzeli injektorje ter oljno korito - strošek 160€.

 

Hvala za pomoč,

 

  • Všeč 1
  • Žalosten 2
Napisano (urejeno)

Gre za pooblaščen Mazdin servis? Sam bi plačal 160 € in ga "prestavil" k Pelkotu. V vsakem primeru je nujno čiščenje sita korita in nova oljna ketnica ... jo je že odtrgalo pri teh km  ... Srečno in naj bo naslednja Mazda bencinarka. 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 3 urami je exe napisal:

Pozdravljeni,

 

Mineva nekaj več kot 1 leto odkar sem kupil Mazdo 3 CD150, 2.2, dizel letnik 2014.

Zdaj jih ima prevoženih 156k, zadnji servis pa je bil delan v Belgiji na 141.688km.

 

Zadnjič se vozim po avtocesti in mi prikaže opozorilo "system vehicle malfunction". Se ustavim, ugasnem avto prižgem nazaj - opozorilo izgine.

Vse deluje se odpeljem naprej. Čez 1 teden se lučka prižge za stalno na avtu sicer še vedno vse deluje normalno.

 

Par dni nazaj pa še eno presenečenje: med vožnjo se prižge lučka za "check engine" ter rdeča lučka za olje. Se odpeljem še 2 km in avto parkiram. Kličem vlečno službo,

da mi ga odpeljejo na servis. Ko vlečna služba prispe, avto prižgem za 30 sekund, da ga spravim na kamion. 

 

Danes pa šok klic iz servisa: prenizek tlak motornega olja

 

Pravijo da bi zamenjali: tesnila pod šobam (čeprav slišim od drugega mehanika, da to tukaj nima veze), olje, filter ter potem pomerili oljni tlak.
Če je vredu se pusti, če ni - generalna. Pravijo da bi preventivno menjali tudi verigo oljne črpalke. Prvi servis naj bi bil delan 10.000km čez in jo lahko strga.

Govora je bilo tudi o novem motorju, če se stvari zakomplicirajo.

 

Stroški ocenjeni na 800€, če bi bila še veriga - dodatnih 1200€ (če ne bo dodatnih presenečenj), ker ubistvu pravijo, da še nimajo celotne slike kaj bi lahko bilo. Je imel kdo podobno izkušnjo?

Meni se zdi tole precej drago, se sploh v tem primeru splača popravljati na uradnem servisu?

 

Sicer sem zdaj naročil naj ga pustijo (dokler se ne odločim kaj storiti) in mi pošljejo izpisek napak iz računalnika. Do sedaj so opravili: diagnoza, ven vzeli injektorje ter oljno korito - strošek 160€.

 

Hvala za pomoč,

 

čiščenje oljnega sita je nujno

 

tesnila pod injektorji so "tovarniška napaka", in razpadajo v olje in potem pacajao oljno sito - ravno zaradi tega ti zmanjka pritiska - zadeva se počasi počasi nabira

 

ketno obvezno menjat, sicer se pa lahko s parametri preveri koliko je že raztegnjena

 

potem ko boš vse to naredu, dej še speskat sesalni kolektor in potem naprej striktno menjava olja na 15kkm

 

potem pa pelji do @miha20 da ti izklopi še egr, da se ti ne bodo nazaj basali

 

kje mam jst še drgač pomisleke - tesnilo glave zna bit pregreto, da ne bo vsak čas ucurilo, odvisno kok čase se je auto vozil brez olja... že itak ga dpf pregreva tam pri 1 cilindru, spet, tako je zasnovan motor

Napisano

Zdravo @Janez007,

 

Gre za pooblaščen servis. Iz 160€ zadnjič po telefonu je skočilo zdaj na 313€.
 

Dela:

-priklop tester
-demontaža injektorjev, pregled puščanja na tesnilih
-demontaža oljnega korita z pregledom olja
-demontaža in pregled oljnega sita 
-montaža oljnega sita (po telefonu povedal da je baje novo) in korita olja ( morali smo ponovno namestiti zaradi puščanja olja, da lahko premaknemo vozila z dvigala)

 

Sedaj bi še prišlo tesnilo pod šobami, olje, filter in pravijo da bi moralo biti (še enkrat moralo). Teh 313€ sem izvedel da je všteto v omenjenih 800€.

Veriga pravi da je sicer malo raztegnjena meni pa da še ni za menjat. Sem vprašal če je še veriga všteta v ta servis za skupno potem 1200€ pa pravi, da je to posebej (sepravi sem že na 2000€).

 

Sem klical tudi g. Pelkota (zelo prijazen) in pravi, da do konca septembra ne utegne - da pa pride veriga 650€ - sepravi je na uradnem še enkrat dražje.

Če sem ga prav razumel mi je povedal, da bi lahko glede na to, da že menjajo tesnila še verigo zamenjali pa da je mislil da je z verigo + trenutna dela 1200€.

 

Torej mi ne preostane drugega kot da plačam teh 800€ in upam na najboljše in da eventualno peljem k g. Pelkotu konec septembra na menjavo verige? Je to sploh pametno?

Ampak kaj ko se lahko vmes pojavi težava z verigo - zdaj avgusta sem pa mislil še na hrvaško...

 

Sem se zmenil, da se jutri tam osebno oglasim in dorečeva - ni pa tole malo denarja...

Sicer sem se še pri drugih mehanikih pozanimal in seveda so vsi do sredine avgusta na kolektivnemu. Pa seveda mora uradni servis vedeti kaj počne - da so določeni postopki po katerih morajo jiti?

 

 

Napisano (urejeno)

Tako je to danes s servisi, pa mislim da Mazdini niso izjema. 

 

To je dobra odločitev - osebni obisk servisa. Če je to BTG v BTC, tam je sprejemnik Brane Brožič, kar razumen, človeški, morda lahko da še kakšen popust, ... ali lastnik Grušovnik... 

 

Prvič slišim, da ocenjujejo raztegnjenost verižice oljne pumpe??? Sem mislil, da samo menjajo, pri cca 150.000 km. Ocenjujejo pa raztegnjenost glavne verige.

 

Si pa v zoprnem položaju, ... po eni strani lahko srečen, da so ti pripravljeni avto takoj zrihtat, kar pa ima na drugi strani svojo zoprno plat - (redno) ceno. Če si redna stranka, avto pri njih kupil in ves čas servisiral, imaš dobre šanse za ugodno ceno, sicer pa slabše ... in to je tvoj primer. Po mojih izkušnjah da najboljši rezultat prijazen pristop, dobrodošlica (na primer 6-pack), še najboljše popuste pa dobim, če pošljem ženo, samo ženo. 😀 Potem popusti pridejo sami od sebe ...

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
5 hours ago, exe said:

Pozdravljeni,

 

Mineva nekaj več kot 1 leto odkar sem kupil Mazdo 3 CD150, 2.2, dizel letnik 2014.

Zdaj jih ima prevoženih 156k, zadnji servis pa je bil delan v Belgiji na 141.688km.

 

Zadnjič se vozim po avtocesti in mi prikaže opozorilo "system vehicle malfunction". Se ustavim, ugasnem avto prižgem nazaj - opozorilo izgine.

Vse deluje se odpeljem naprej. Čez 1 teden se lučka prižge za stalno na avtu sicer še vedno vse deluje normalno.

 

Par dni nazaj pa še eno presenečenje: med vožnjo se prižge lučka za "check engine" ter rdeča lučka za olje. Se odpeljem še 2 km in avto parkiram. Kličem vlečno službo,

da mi ga odpeljejo na servis. Ko vlečna služba prispe, avto prižgem za 30 sekund, da ga spravim na kamion. 

 

Danes pa šok klic iz servisa: prenizek tlak motornega olja

 

Pravijo da bi zamenjali: tesnila pod šobam (čeprav slišim od drugega mehanika, da to tukaj nima veze), olje, filter ter potem pomerili oljni tlak.
Če je vredu se pusti, če ni - generalna. Pravijo da bi preventivno menjali tudi verigo oljne črpalke. Prvi servis naj bi bil delan 10.000km čez in jo lahko strga.

Govora je bilo tudi o novem motorju, če se stvari zakomplicirajo.

 

Stroški ocenjeni na 800€, če bi bila še veriga - dodatnih 1200€ (če ne bo dodatnih presenečenj), ker ubistvu pravijo, da še nimajo celotne slike kaj bi lahko bilo. Je imel kdo podobno izkušnjo?

Meni se zdi tole precej drago, se sploh v tem primeru splača popravljati na uradnem servisu?

 

Sicer sem zdaj naročil naj ga pustijo (dokler se ne odločim kaj storiti) in mi pošljejo izpisek napak iz računalnika. Do sedaj so opravili: diagnoza, ven vzeli injektorje ter oljno korito - strošek 160€.

 

Hvala za pomoč,

 

Če se hočeš malo izobrazit (pri mazdi 2.2 dizel je to kar obvezno znanje 🤪) ti priporočam tale posnetek oz. kar celoten kanal 

 

Napisano
Pred eno uro je exe napisal:

Zdravo @Janez007,

 

Gre za pooblaščen servis. Iz 160€ zadnjič po telefonu je skočilo zdaj na 313€.
 

Dela:

-priklop tester
-demontaža injektorjev, pregled puščanja na tesnilih
-demontaža oljnega korita z pregledom olja
-demontaža in pregled oljnega sita 
-montaža oljnega sita (po telefonu povedal da je baje novo) in korita olja ( morali smo ponovno namestiti zaradi puščanja olja, da lahko premaknemo vozila z dvigala)

 

Sedaj bi še prišlo tesnilo pod šobami, olje, filter in pravijo da bi moralo biti (še enkrat moralo). Teh 313€ sem izvedel da je všteto v omenjenih 800€.

Veriga pravi da je sicer malo raztegnjena meni pa da še ni za menjat. Sem vprašal če je še veriga všteta v ta servis za skupno potem 1200€ pa pravi, da je to posebej (sepravi sem že na 2000€).

 

Sem klical tudi g. Pelkota (zelo prijazen) in pravi, da do konca septembra ne utegne - da pa pride veriga 650€ - sepravi je na uradnem še enkrat dražje.

Če sem ga prav razumel mi je povedal, da bi lahko glede na to, da že menjajo tesnila še verigo zamenjali pa da je mislil da je z verigo + trenutna dela 1200€.

 

Torej mi ne preostane drugega kot da plačam teh 800€ in upam na najboljše in da eventualno peljem k g. Pelkotu konec septembra na menjavo verige? Je to sploh pametno?

Ampak kaj ko se lahko vmes pojavi težava z verigo - zdaj avgusta sem pa mislil še na hrvaško...

 

Sem se zmenil, da se jutri tam osebno oglasim in dorečeva - ni pa tole malo denarja...

Sicer sem se še pri drugih mehanikih pozanimal in seveda so vsi do sredine avgusta na kolektivnemu. Pa seveda mora uradni servis vedeti kaj počne - da so določeni postopki po katerih morajo jiti?

 

 

Če bodo že sito menjavali in imeli razdrto še ti naj ketno menjajo. Jaz bi na tvojem mestu naredil sledeče:

- menjava sita

- menjava podložk pod injektorji

- menjava ketne komplet

- glede na letnik pregled odmičnih gredi

- olje in filter tako al tako

- čiščenje sesalnih kanalov, če še ni bilo bi to obvezno

To je moj seznam za silo, tisti MOJ seznam pa boljše da ne pišem, ker tako al tako že vsi vedo da pretiravam 😂😂😂.

 

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

zamenjaš s to, če si ljubitelj dizlov, to tvojo pa daš na wagon.... -> 

 sicer bi pa predlagal da upoštevaš nasvet od @Janez007 :)

Popravljeno od sportman333
Napisano

lahko pa pričakuješ še, da te bo čakala menjava Turba cca 1.600 do 2.000 EUR. Ali pa da zavarijo z malo loputico pri mali turbini in ne bo težav z njo.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.