Skoči na vsebino

M6 top rev

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Vse kar ti lahko povem je da so v KR (ta konkretno in še eni trije v okolici) pač klasični pre-prodajalci, ki so razvili svoj poslovni model, ki jim kot kaže zelo dobro laufa, ker so se vsi zelo razširili.....osebno nobenega ne poznam, bi ti pa svetoval, da si previden pri morebitnem pregledu in če boš šel gledat (razen če nisi sam kak mehanik), da s seboj vzameš enega strokovnjaka.....in za ceno se pri takih zagotovo moral zdilati....

Napisano

Res je...je pač diler.

 

Avto se mi zdi zanimiv, še posebej, če se cena oklesti nekih 10-15%  

Mi pa deluje v plus SLO poreklo in 1. lastnik (će je vse res).

 

Km-jev se čez leto kar nabere, veliko AC....zato dizel  (trenutno M6 2012 2.2 CD163).

 

Mehanika v meni malo, sem bolj UPORABNIK, zato v forumu sprašujem, če je ta avto, serija, motor, nagnjen h kakimi znanimi težavami ipd...

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Zhuk napisal:

Res je...je pač diler.

 

Avto se mi zdi zanimiv, še posebej, če se cena oklesti nekih 10-15%  

Mi pa deluje v plus SLO poreklo in 1. lastnik (će je vse res).

 

Km-jev se čez leto kar nabere, veliko AC....zato dizel  (trenutno M6 2012 2.2 CD163).

 

Mehanika v meni malo, sem bolj UPORABNIK, zato v forumu sprašujem, če je ta avto, serija, motor, nagnjen h kakimi znanimi težavami ipd...

 

Kot je povedal @ignacij, novejši dizelski motorji so nagnjeni k težavam, Mazdini 2.2 Skyactiv niso izjema. Če se že rine v dizla (za razliko so Mazdini bencinski motorji znani po zanesljivosti, neproblematičnosti), je potrebno vozilo obvezno preveriti, fizično in tudi servisno zgodovino. Slednjo se je dalo do nedavnega preveriti preko Mazdine mobilne aplikacije MyMazda, kar je sedaj omogočeno (verzija 8.7.2) le še 1. lastnikom, ... da pa se preko starejše verzije aplikacije, recimo 8.6.0.

 

1. korak bi bil zame zahteva za VIN številko, da se v grobem preveri zgodovina. Pri tej zgodovini je potrebno vedeti, da so vanjo zavedeni le redni letni servisi, ne pa izredni servisi, ki so praviloma bolj problematični. Videl sem že veliko vozil, ko se je olje menjalo na 25.000 km in še več, kar je bistveno predolg interval za tako vozilo (priporoča se 10 - 15.000, v Evropi je po Mazdinih pogojih garancije maksimalen interval 20.000 km, v Avstraliji po Mazdinih pogojih 10.000 km ... seveda niso pomembni samo km, ampak tudi režim vožnje - dolge vožnje po avtocestah so za motor bistveno bolj prijazne kot na primer kratke po hribih).

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Ljubim 1
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Ta diesel je še najmanj problematičen med vsemi Skyactive ima AdBlue, kar mu dobr dene, saj se kolektorji ne mašijo. 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Papir prenese vse. Bog ve, zakaj so pokvarljivi... Zato ker so nemški avti oh in sploh, da bi potencialne kupce mazd prestrašili in odvrnili od nakupa in jim ponudili nemške avte... 
    • Take imamo od "vplivnic". In potem se čudimo vedno bolj omejenim otrokom, ko poslušajo take kokoške. Nikoli ne zamudi, da bi bila dve minuti tiho.  https://www.24ur.com/popin/tuja-scena/kim-kardashian-ne-verjame-da-so-leta-1969-pristali-na-luni-sami-se-prepricajte.html  
    • Alex je kupil take, ki so boljše kot "original". "Original" so cenene made in china.  Ne skrbet ti za Alexa. Skrbi raje za svojo cx30, če jo sploh imaš. Ker nič ne izgleda tako, glede na tvoj nick. 😉 Mimogrede, RC Design so vesoljska ladja za originalne. Skoraj ne rabijo balansiranja.
    • A nima alex kao ful denarja (X motor, premium, pa ostale blabla objave) pol pa kup fejk feltne namesto originalnih? 
    • Po statistiki ADAC-a mazdi 3 in cx-30 nista med najbolj zanesljivimi avti v svojem razredu (spodnji srednji razred). Ta dva modela, registrirana v letih 2019 in 2020, sta bila v Nemčiji med bolj kvarljivimi modeli. ADAC-ova analiza zajema vozila, registrirana od 2015 do 2022. Mazda cx-30, ki je na trg prišla 2019, se je v zadnjih dveh letih izboljšala (spada med povrečno zanesljiva vozila), medtem ko so za mazdo 3 podatki na voljo le do leta 2020. Presenetljivo je, da se leta 2019 pri tem modelu zgodil velik preobrat, saj je od zanesljivega oziroma zelo zanesljivega zdrsnil med kvarljive oziroma celo zelo kvarljive avte. Več na spodnji povezavi. ADAC Pannenstatistik 2025: Sind Elektroautos zuverlässiger? WWW.ADAC.DE Die Bilanz der ADAC Pannenhilfe zeigt, welche Pkw am häufigsten...   Počasi bom svojo cx-30 vozil dve leti. Do sedaj nisem imel kakšnih težav in upam, da tako tudi ostane. Z avtom sem glede na razmerje med nakupno ceno ter opremo in kakovostjo, ki jo nudi, zelo zadovoljen. Tudi nad porabo se ne morem pritoževati. Skratka, priporočam.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.