Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Po različnih interpretacijah, ali homologirat ali ne, se pač pripelješ na tehnični z odvetnikom. 😄

Tako, kot bo kmalu praksa staršev, ki pridejo "branit" svoje srčke v šolo. 😐

Napisano (urejeno)
pred 37 minutami je 50keda napisal:

Torej ... ker imam pri Nissanu vpisane tudi dimenzije platišč: 18x8JJ in 18x8.5JJ po vajinem tolmačenju 3 odstavka ni potrebe po homologaciji, hm ...

 

Tako piše in po mojem tudi velja, kot za gume.

 

 

Kaj pravi AI?

 

 

image.png

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Še primer, ko so na Mazdi 6 pozimi platišča od CX-5. Mazdina original za 6-ko so 7.5Jx17 ET50, za CX-5 7Jx17 ET45.

 

image.png

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Ker je ChatGPT že na polnih obratih, ga na koncu vprašam še osnovno vprašanje te teme:

 

Iščem platišča za Mazdo 3 letnik 2019. Mere so 6,5Jx16 ET45. Ali lahko nanjo namestim 6.5x16 ET50?

 

Da, lahko zamenjate platišča dimenzij 6.5Jx16 ET45 z 6.5Jx16 ET50 na Mazdi 3 letnik 2019, vendar je treba upoštevati nekaj točk:

  1. Širina platišča (6.5J): Širina platišč ostaja enaka, torej 6.5J, kar pomeni, da pnevmatike ostanejo primerne brez prilagoditev.

  2. Offset (ET45 vs. ET50): Offset ET50 pomeni, da bo platišče pomaknjeno za 5 mm bolj navznoter v primerjavi z ET45. To pomeni, da bo platišče bližje notranjemu delu blatnika in komponentam vzmetenja. Ta sprememba je majhna in običajno ne povzroča težav, vendar je priporočljivo preveriti, ali bo platišče pri polnem zasuku koles ali pri obremenitvi stikovalo z notranjimi komponentami vozila.

Splošno gledano, sprememba offseta za 5 mm ne bi smela povzročiti večjih težav, vendar je vedno dobro preveriti pri strokovnjaku ali pooblaščenem servisu, da se prepričate, da platišča ustrezajo in da ne bo težav s prileganjem ali varnostjo.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 12 urami je Janez007 napisal:

Ker je ChatGPT že na polnih obratih, ga na koncu vprašam še osnovno vprašanje te teme:

 

Iščem platišča za Mazdo 3 letnik 2019. Mere so 6,5Jx16 ET45. Ali lahko nanjo namestim 6.5x16 ET50?

 

Da, lahko zamenjate platišča dimenzij 6.5Jx16 ET45 z 6.5Jx16 ET50 na Mazdi 3 letnik 2019, vendar je treba upoštevati nekaj točk:

  1. Širina platišča (6.5J): Širina platišč ostaja enaka, torej 6.5J, kar pomeni, da pnevmatike ostanejo primerne brez prilagoditev.

  2. Offset (ET45 vs. ET50): Offset ET50 pomeni, da bo platišče pomaknjeno za 5 mm bolj navznoter v primerjavi z ET45. To pomeni, da bo platišče bližje notranjemu delu blatnika in komponentam vzmetenja. Ta sprememba je majhna in običajno ne povzroča težav, vendar je priporočljivo preveriti, ali bo platišče pri polnem zasuku koles ali pri obremenitvi stikovalo z notranjimi komponentami vozila.

Splošno gledano, sprememba offseta za 5 mm ne bi smela povzročiti večjih težav, vendar je vedno dobro preveriti pri strokovnjaku ali pooblaščenem servisu, da se prepričate, da platišča ustrezajo in da ne bo težav s prileganjem ali varnostjo.

Lepo povedano. 

 

 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano (urejeno)

Po več kot enem mesecu, sem dobil v strani AVP-ja generičen odgovor s kopijo pravilnika/zakona.

 

Razložil sem jim, da sem to sam našel in ker ni jasno zapisano, si pooblaščeni izvajalci homologacij razlagajo vsak po svoje, ter da jih vljudno prosim, da podajo mnenje za dotični primer.

 

Zdaj pa spet čakajmo, če bo kak odgovor.

Popravljeno od godlike
  • Všeč 2
  • Ni všeč 1
Napisano (urejeno)

Tudi če ne bo.

 

Če bi nas več jih to vpraševalo, bi porihtali, da bi imeli mir.

 

Oziroma glede na trenutno situacijo ne pričakujem niti povratnega odgovora.

Popravljeno od godlike
Napisano

Pol pa napiši kakšen mail si poslal in kam... pa mal spremenimo in lahko vsak od nas posebej pošlje tja pa da vidim a bo kej odziva.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Na spletni strani https://www.avp-rs.si/o-agenciji/kontakt/, sem izpolnil kontaktni obrazec:
za moje vozilo sem kupil dodatna aluminijasta platišča, ker bi jih rad uporabljal kot zimski komplet. Platišča imajo omenjene podatke enake kot originalna platišča: - velikost v colah, - širina platišča v J, - ET oz. odmik od sredine, - število vijakov, - razmak med vijaki, - premer luknje za vijake, - CB oziroma premer luknje znotraj platišča. Torej, ni niti enega podatka, ki bi se razlikoval s dimenzijo prvovgrajenih platišč razen same oblike. Ali kljub temu potrebujem homologacijo za ta platišča? Dejansko sem z nakupom avtomobila prejel homologacijski kartonček, ki ima vpisano enako velikost, ET in širino platišča ter velikost pnevmatike.
S strani podjetij, ki nudijo homologacijo, dobivam različna mnenja, tako da bi prosil še za vaše.
Lep pozdrav

 

Po več kot mesecu dni, sem dobil tak odgovor:

Pozdravljeni,
če gre za homologiran del, je potrebno za platišče pridobiti homologacijo skladno z določilom Zakona o motornih vozilih:

"(1) Postopek posamične odobritve predelanega vozila se izvede tudi za vozilo, katerega skladnost s predpisi je že bila ugotovljena, če je bila na njem pozneje narejena predelava (v nadaljnjem besedilu: predelano vozilo), ki ustreza vsaj enemu od naslednjih kriterijev:
1.      se nanaša na podatke, evidentirane v postopku registracije vozila;
2.      vpliva ali bi lahko vplivala na homologirane dele vozila;
3.      vpliva ali bi lahko vplivala na varnost vozila."

 

To odgovor je prišel iz emaila vozila@avp-rs.si (s tem, da tega emaila na strani ne najdem, najdem samo uradni email naslov: gp.avp@avp-rs.si). Tukaj pa sem jim odgovoril:

Pozdravljeni, 

mogoče se bo slišalo čudno, ampak v celoti ste se izognili mojemu vprašanju in mi posredovali dejstva, ki sem jih tudi sam našel v pravilniku/zakonu. Na vas sem se obrnil, ker pravilnik/zakon ni jasno zapisan in si ga pooblaščeni izvajalci homologacij razlagajo vsak po svoje.
Prijazno bi vas prosil, če pogledate moje vprašanje in posredujete odgovor za dotični primer.
Verjetno je razlika, če so vse dimenzije enake, vendar je le drugačen kozmetičen videz, proti platišču, ki ima rahla odstopanja?
 
V pričakovanju odgovora vas lepo pozdravljam,
 
Javim, če bo kak napredek.
Popravljeno od godlike
Napisano

AVP je najbolj idiotska agencija v Sloveniji, to je bil bivši sektor za vozila, ki je spadal h moji bivši službi, DRSI (včasih DRSC).

 

Že to, da cela Evropa odobrava E-tipski certifikat (vključno z Nemci), samo mi se še s TUVi ubadamo. Zakaj? Ker se stručkotom z AVPja ne da z nobeno novo stvarijo ubadat.

 

  • Všeč 1
  • Žalosten 1

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni en boljših božičnih komadov,ki ga res rad poslušam.   Mi je lepo,da je Rea našel svoj jaz in srčno zadovoljstvo v glasbi,ker je bil bolj duša Blues-a,čeprav so založbe z njim bolj preferirale komercialo.   Škoda ga je-en velikih nas je zapustil🥺
    • Glede matričnih luči... res, da svetijo kot bi bilo pri belem dnevu, tudi preklapljajo solidno ob normalnem prometu in vidljivosti. Me pa zelo moti, da se svetloba od prometnih znakov in večjih napisnih tabel, tako močno odbija, da kar bode v oči in raje izklopim avtomatiko, ter vozim samo z kratkimi lučmi. Pri vožnji v dežju je to še posebej moteče. Sicer še nisem vozil drugega avta z matričnimi lučmi, ampak ali nebi morale v tem primetru luči senčiti tudi prometne znake? Mi je pa zanimivo, ko se peljem po cesti, kjer so zraven drevesa, luči svetijo visoko v krošnje dreves. Sicer je fajn za videti, ampak neke uporabne vrednosti ne vidim.  Se mi je pa zadnjič prvič zgodilo, da so luči v gosti megli in nasproti približajočemu se avtu, nenadoma preklopile na dolge. Tip mi je upravičeno blendal ko zmešan, jaz pa nič kriv. 
    • Germanija samo 0.1 % rasti.    Rešitev je da Rusi res napadejo tako kot si želi, in nam vsem že dolgo časa obljublja lajdra&co. Pa da potem Rheinmetall končno začne na veliko proizvajat tanke. Če so se Nemci že odločili da ne bodo več izdelovali edino kar dobro znajo - avtomobile.     Nemčija letos le z 0,1-odstotno rastjo BDP-ja. Četrtina podjetij napoveduje poslabšanje. WWW.RTVSLO.SI V Nemčiji je bila letos rast bruto domačega proizvoda le 0,1-odstotna. Prihodnje leto se bo rast nekoliko povečala – za 0,6 odstotka, k temu...    
    • Fak, pa ne no. 😢
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.