Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljena družba!

Na mazdi3 letnik 2017 cd150, prevoženih 220kkm se mi je v četrtek prižgala lučka za motor in 1x vmes ga je dalo tudi v safemode. V petek smo ga priklopili in je pokazalo neko napako na turbini. Lučka za motor se mi je danes spet prižgala in spet safemode. Avto ni šel nikamor. Ugasnem avto in potem gre 5-10 minut normalno. To nardim 2x in tretjič avto še kar v safemode in potem se mi še prižgejo lučke za DSC, SCBS in za tlak v pnevmatikah. Lučka za motor je že gorela prej. 

Je imel kdo podobno izkušnjo ali kdo ve kaj ga to matra?

Lep dan še naprej. Tilen

 

Napisano

Ko je meni to delalo so mi takrat na uradnem servisu mejali en senzor, cena takrat 130€ z delom

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 2 urama je kukky napisal:

Pozdravljena družba!

Na mazdi3 letnik 2017 cd150, prevoženih 220kkm se mi je v četrtek prižgala lučka za motor in 1x vmes ga je dalo tudi v safemode. V petek smo ga priklopili in je pokazalo neko napako na turbini. Lučka za motor se mi je danes spet prižgala in spet safemode. Avto ni šel nikamor. Ugasnem avto in potem gre 5-10 minut normalno. To nardim 2x in tretjič avto še kar v safemode in potem se mi še prižgejo lučke za DSC, SCBS in za tlak v pnevmatikah. Lučka za motor je že gorela prej. 

Je imel kdo podobno izkušnjo ali kdo ve kaj ga to matra?

Lep dan še naprej. Tilen

 

a si kdaj čistil sesalni kolektor? jaz ti iz glave rečem da zna bit da ima premal zraka

 

predlagam poseg čim prej pri tej kilometrini

Napisano

Tisto potem ne kaže napake na turbini. Lahko da je res samo ta senzor kot pravi predhodnik. Pri 220 tisoč bi pa skoraj sigurno že dobil tudi to napako, ki jo ti omenjaš. Mogoče je že pucal :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.