Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej ... postal lastnik Mazde 3, letnik 2016. Dva dni nazaj se je med vožnjo začel ekran infotainmenta resetirati. Parkrat se je zadeva postavila nazaj, nato pa je ekran postal črn, brez aktivnosti. Radio deluje, deluje tudi gumb volume in mute, ostalo pa ne deluje. Probal sem hard reset kombinacijo tipk, vednar brez uspeha. Tudi odklop od akumulatorja ne resetira stanja. Na mazda3revolution sem prebral, da je verjetno CMU v Standby Mode, kjer čaka na *pravo* informacijo, da se ponovno zažene. To pa se najlažje naredi s tem, da se odstrani CMU in se ga preprogramira oz. nastavi na zadnje stanje updata firmware-a.

Sedaj pa vprašanje - ali je kdo kdaj to že počel in zna pomagati, oziroma ali kdo pozna koga (tudi iz servisa), ki bi znal pri dotičnem problemu pomagati.

 

V najslabšem primeru ostaja menjava CMU-ja na uradnem servisu, kjer pač imajo svojo ceno. Glede na to, da ljudje uspešno zadevo rešujejo drugače (baje je ta rešitev iz uradnega servisa Mazde), se mi zdi neumno ne poskusiti na ta način, preden me olupijo :)

 

 

Napisano

A si poskusil po tem postopku?

 

Quote
  • Reset Your Mazda Connect Infotainment System – If you are having an issue with your Mazda infotainment system, another quick thing to try is to reset your system. You can reset your system by holding down the volume button, back button, and NAV button at the same time for about 10 seconds. This will reset your system, so you may lose certain audio setting changes, but resetting the system could help fix issues like a frozen display or having lag time with your display screen.

 

A SD kartico si dal ven in probal brez nje?

 

Jaz bi mogoče če res ne gre drugače ponovno flashal zadnji firmware recimo.

Napisano
pred 3 urami je SpEkTr napisal:

A si poskusil po tem postopku?

 

 

A SD kartico si dal ven in probal brez nje?

 

Jaz bi mogoče če res ne gre drugače ponovno flashal zadnji firmware recimo.

 

Tole je najbolj pomembna info, a ni neka fora da se kondenz nabira pa zna pol jit v loop.

 

Flashanje odsvetujem

Napisano

Zakaj, fleshanje je pa res dokaj straighforward operacija, jaz sem to že parkrat naredil. Samo pravo verzijo moraš met :D

  • 1 mesec kasneje...
Napisano
pred 42 minutami je Tilen5 napisal:

Pomoje je že produ jajca od mazde :D

Takih je mnogo. Ko kaj rabijo, fehtajo, ko dobijo - zmaglijo. 

  • Všeč 1
  • Žalosten 4

 

 

Napisano

Fantje ... no no no... zakaj toliko negativizma? Se je kdo vprašal, ali je Wile zbolel, ali ima gužvo v službi in ne more odgovoriti? Al kr takoj nekoga ki ne odgovori takoj damo pred zid za streljanje?

 

Kar se tiče rešitve, ki sem jo razrešil, pa tole.

Ker ni bilo pametnega odgovora, sem se lotil branja kar dosti tem na mazda3revolution forumu in prišel do rešitve, ki deluje pri ostalih. Vmes sem dal avto tudi na uraden servis Interclass na poizvedbo kaj se da narediti. Seveda je uraden servis takoj povedal, da je CMU fuč in ga je potrebno zamenjati. Cena 1550 eur - sitnica. Aja diagnostiko so mi računali 72 eur.... dobil sem celo diagnostično poročilo, kaj vse ne deluje ... No potem pa šok na servisu, ker jim povem, da pol stvari, ki so naštete na poročilu, deluje brez problema .... in vsem je postalo jasno, da sem stranka, ki se ne pusti nategniti na suho ... me morajo vsaj podmazati :) . Zahteval sem kataloško številko CMU-ja in jo dobil BADE-66-    . Seveda, ko človek vtipka tole kataloško številko na netu, najde tudi razlage, da kataloška številka pomeni del, ki pa ima različne serijske številke, saj so 3 proizvodnje na svetu in vsaka uporablja svoje dobavitelje za isti del. Nadalje sem prebral, da gre za MZD Connect serije 1, kar pomeni, da so CMU-ji med sabo zamenljivi in to velja za vse iz serije mazda 2, 3, 5 in 6. Vsi CMUji se fizično enaki in delujejo na Linuxu. 

Stauhal sem CMU enoto iz razbite Mazde 3, ki je imela serijsko številko višjo, kot je moja, kar pomeni novejše čipovje in možno odpravo napak, ter seveda novejši firmware. Obenem je tudi proizvajalec te enote nekaj na črko V, kar je bolje kot v mojem primeru, ko je proizvajalec JCI, kateri je priznal napako med navigacijskim modulom in CMU enoto - to povzroča črn ekran.

 

Na Amazonu sem kupil orodje (6 eur), s katerim odstraniš okrasno letvico. Potem se odšraufa en šrauf, ki drži MZD ekran. Potegne se ven ekran in za ekranom je CMU enota. Odstrani se kable in odšraufa CMU iz nosilca. Raztavi se kable med ekranom in CMU. Zamenja se CMU, spoji kable in zašraufa nazaj na nosilec. Vse skupaj se priklopi nazaj na kablovje, vstavi v armaturo in zašrafua nazaj, ter vrne se okrasna letvica. Za tole je dosti tutorialov na Youtube. Meni je kot čistemu neznalcu, vse skupaj vzelo 30 min dela. Imam pa kar nekaj prakse iz sestavljanja računalnikov ... zato je šel del prešraufanja CMUja hitreje. In potem zaženemo avto in voila .... zadeva deluje naprej normalno. Nastavimo vse Settinge, kot smo jih imeli prej in ... vozimo naprej.

 

Aja, še moja kalkulacija:

- rabljen CMU - 150 eur

- orodje za odstranitev okrane letvice - 6 eur

 

Torej ... kar nekaj prihranka glede na uraden servis.

 

No, sedaj ... aja ni še konec ...ko sem odstranil stari CMU, ki je zaciklal, sem našel navodila kako flashati ROM na začetno pozicijo in s tem spraviti CMU nazaj v tovarniško stanje. Namreč, če igra radio medtem, ko je ekran črn, pomeni to, da se ja CMU zaciklal in išče restore point, ki ga lahko ali najde ali pa mu ga pomagamo najti mi. Rešityev flashanja ROMa vsebuje Raspberry PI in nek čip - oboje vrednosti cca 70 eur ... kar pomeni, da lahko za ta min. strošek ponovno usposobim CMU, za katerega uradni servis pravi, da je fuč in ga ali prodam kot rabljenega ali pa imam za backup.

 

Upam, da komu tole pomaga.

 

LP Wile E. Coyote, super genius

 

  • Všeč 8
  • Začuden 1
  • Ljubim 2
Napisano (urejeno)
pred 44 minutami je etcho napisal:

Običajno rečeš "fuč" zadevi, ki se jo ne da popraviti. Kot pravi @Wile E.Coyote se jo da. 😊

Podobna zgodba z Garminom NUVI 255W  .. 10 let nazaj se je tudi zaciklal. Garmin se ni želel z njim ukvarjat, dal pa bi nekaj % popusta ob zamenjavi za novega. Potem na netu najdem zapleteno rešitev (malo računalniške telovadbe) in je ratalo (na srečo ne opeka  :) ). In je spet delal kot nov. 

 

To jih res ne zastopiš - zgolj programske težave bi moral vsaj pooblaščeni servis odpraviti brez zamenjave strojne opreme.  

 

garmin-nuvi-255w-gps-navigacija-slika-15

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.