Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, 

 

danes sem imel nekaj opravkov in sem se na poti domov ustavil še v bifeju na kavi in ker nisem imel v bližini prostega parkirnega mesta sem seveda na omenjeni ulici parkiral na robnik ter vklopil vse 4 smernike. Medtem ko sem spil dve kavi ter sok sem šel čez dobri 2 uri do vozila in ga normalno vžgal, a mu je zmanjkalo sapa po domače povedano. Vzrok je bil seveda izpraznjen akumulator. K sreči mi je pomagal zadevo preko kablov rešiti bližnji poštar s kombijem in zadeva je tekla naprej po parih minutah. 

Vprašal bi vas oziroma se sprašujem ali je možno da je zadeva v cca. 2 urah izpraznila akumulator ali je le ta že slab?

 

Hvala za pomoč in lep pozdrav

Napisano

Če je bil to edini porabnik energije v teh 2-eh urah, potem je ta baterija zrela za zamenjavo.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano (urejeno)

Čez palec ... 2 uri =>čas delovanja 1 ura x 4 smerniki x 20 W = 80 Wh = 80 V A h ... /12 V => 7 Ah ... cca 10-15 % kapacitete polnega akumulatorja.

 

 

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 42 minutami je Z M A J napisal:

Če je bil to edini porabnik energije v teh 2-eh urah, potem je ta baterija zrela za zamenjavo.

Ja, imel sem edino to vklopljeno za čas opravka oziroma parkiranega vozila na robniku. 

Vse ostalo se ob ugasnitvi vozila samo izklopi ter vklopi pri kontaktu oziroma štartanju ; 

luči imam nastavljene na AUTO, bralnih lučk in ostalega nisem potreboval, preko 12V vtičnic nisem nič polnil, vozilo je bilo zaklenjeno

 

pred 2 minutama je Janez007 napisal:

Čez palec ... 2 uri =>čas delovanja 1 ura x 4 smerniki x 5 W = 20 Wh = 20 V A h ... /12 V => 1,7 Ah ... cca 4 % kapacitete akumulatorja.

 

 

 

Hvala za omenjeni izračun. 

Iz njega je razbrati da je nemogoče da bi se akumulator s kapaciteto 64Ah tako hitro izpraznil.

Napisano (urejeno)
pred 9 urami je DonFelipe napisal:

Ja, imel sem edino to vklopljeno za čas opravka oziroma parkiranega vozila na robniku. 

Vse ostalo se ob ugasnitvi vozila samo izklopi ter vklopi pri kontaktu oziroma štartanju ; 

luči imam nastavljene na AUTO, bralnih lučk in ostalega nisem potreboval, preko 12V vtičnic nisem nič polnil, vozilo je bilo zaklenjeno

 

Hvala za omenjeni izračun. 

Iz njega je razbrati da je nemogoče da bi se akumulator s kapaciteto 64Ah tako hitro izpraznil.

 

Ja, sicer sem oceno vmes popravil .. moč žarnic s 5 na 20 W ... pa verjetno je še nekaj izgub, tako da je pri 64Ah akumulatorju z utripanjem odšlo dobrih 10% polne kapacitete, če bi bil akumulator nov. 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Avto jih ma ponavad 6 :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

to je isto kot ljudje, ki pustijo kabinsko luč užgano čez noč

 

ni šans, da ti auto zjutrej užge, tut če je nov :)

Napisano
pred 10 urami je NevLado napisal:

to je isto kot ljudje, ki pustijo kabinsko luč užgano čez noč

 

ni šans, da ti auto zjutrej užge, tut če je nov :)

Včasih je to res veljalo, zdaj ko so "na delu" LED-sijalke pa to ni taka katastrofa. 😃

Napisano
pred 12 urami je NevLado napisal:

to je isto kot ljudje, ki pustijo kabinsko luč užgano čez noč

 

ni šans, da ti auto zjutrej užge, tut če je nov :)

Ford, Alfa sta po 1h vgasnila, tudi če so bila odprta vrata.

Ford celo vgasne, par minut po zaklepu.

Napisano
pred 37 minutami je godlike napisal:

Ford, Alfa sta po 1h vgasnila, tudi če so bila odprta vrata.

Ford celo vgasne, par minut po zaklepu.

Tudi na mazdi se samo ugasne ... ampak ni bil to moj point

Napisano
pred 15 urami je NevLado napisal:

to je isto kot ljudje, ki pustijo kabinsko luč užgano čez noč

 

ni šans, da ti auto zjutrej užge, tut če je nov :)

pustil u mazdi kake 14dni nazaj notranjo razsvetljavo spredaj prižgano, zgleda sem ruknil gor ko sem eno škatlo ven stavil(ni led), avto zjutraj bp vžgal

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 7 urami je godlike napisal:

Ford, Alfa sta po 1h vgasnila, tudi če so bila odprta vrata.

Ford celo vgasne, par minut po zaklepu.

 

Slivki celo med vožnjo.... cel avto. 🙁

33112_1.png

Napisano
pred 5 urami je Tilen5 napisal:

pustil u mazdi kake 14dni nazaj notranjo razsvetljavo spredaj prižgano, zgleda sem ruknil gor ko sem eno škatlo ven stavil(ni led), avto zjutraj bp vžgal

ja, ker se sama ugasne po 10 ali 30 min (odvisno od nastavitev)

Napisano
pred 2 minutama je NevLado napisal:

ja, ker se sama ugasne po 10 ali 30 min (odvisno od nastavitev)

Zjutraj sem jo jaz ugasnil :)

 

jajcadizlska.jpg

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.