Skoči na vsebino

A pozna kdo ta avto CX5, sumljivo poceni

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Meni se zdi cena kar primerna, paket opreme je med nižjimi (mazda že v osnovi precej ponuja sicer) in motor je najšvohnejši. Nevem zdej cenikov za 2021 nazaj, ampak je bila že v osnovi med cenejšimi na ceniku.

 

Ne poznam pa avtomobila.

Napisano

Ceniki so tukaj>> KLIK

 

Takrat je bila cena za ta model po ceniku 28.990€

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Torej bi morala biti dandanes okoli 20k€ ali še kakšnega jurja manj.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 11 minutami je Boss napisal:

Torej bi morala biti dandanes okoli 20k€ ali še kakšnega jurja manj.

Boss, to smo že razdelali - tvoja teza je veljala v času socialističnega planskega gospodarstva. V tržnem gospodarstvu pa se cene oblikujejo na trgu na osnovi ponudbe in povpraševanja. Če je bilo novo 4 sobno stanovanje v Ljubljani na Grbini leta 2015 vredno 250.000 €, koliko bi bilo po tvojem vredno danes? 

 

Poglejte samo cene ženskam priljubljene Mazde CX-3 ... koliko so bile nove in po koliko se prodajajo 8-9 let stare. Zato pravijo, da so ženske draga investicija ... 😃 

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Haha 4
Napisano

Sej verjetno razumemo zakaj nepremičnine vseeno niso v ekonomskem smislu enake premičninam (tud, če so zaradi okvare ratale nepremičnine).

 

Tukaj se bolj razlikuje logika kot je razlike med jabolkami in hruškami... je tam nekje narazen kot med avokadom in stročjim fižolom.

33112_1.png

Napisano
pred 6 urami je SeekK napisal:

Meni se zdi cena kar primerna, paket opreme je med nižjimi (mazda že v osnovi precej ponuja sicer) in motor je najšvohnejši. Nevem zdej cenikov za 2021 nazaj, ampak je bila že v osnovi med cenejšimi na ceniku.

 

Ne poznam pa avtomobila.

Challenge je 2 paket opreme ja!

Napisano
pred 30 minutami je dvorjan napisal:

Meni se tudi ne zdi posebej ugodna cena. Sploh pa ne bi zdaj kupil avta brez avtomatskega menjalnika.

Pa to se z avtomatskim menjalnikom ne premakne nikamor. 

 

 

Napisano
pred 7 minutami je Alex napisal:

Pa to se z avtomatskim menjalnikom ne premakne nikamor. 

Res je. In isto z ročnim menjalnikom. 😃

  • Všeč 3
  • Haha 2
Napisano

Jaz iscem tocno to...nic opreme in rocni menjalnik❤️

Cena..ja vsi ostali cx5 na avtonetu od 2021 naprej so tam 28jurckov in gor...zato mi bilo sumljivo...

Hvala vsem🥰💪💪

Napisano
pred 1 minuto je m1983 napisal:

Jaz iscem tocno to...nic opreme in rocni menjalnik❤️

Cena..ja vsi ostali cx5 na avtonetu od 2021 naprej so tam 28jurckov in gor...zato mi bilo sumljivo...

Hvala vsem🥰💪💪

 

Premerite debelino laka - če je vse pomembno okoli 100 mikrometrov, je en velik del skrbi odveč. In avto naj bi imel še garancijo, tako da riziko je majhen. 

 

Napisano
pred 6 urami je Janez007 napisal:

 

Premerite debelino laka - če je vse pomembno okoli 100 mikrometrov, je en velik del skrbi odveč. In avto naj bi imel še garancijo, tako da riziko je majhen. 

 

To pa pri Mazdi ni merilo. Kakih 100 mikrometrov Janez 😊? Mikronov. 

Meril sem debelino laka na veliko Mazdah. Debelina laka se pri vseh  giblje od 50 - 120 mikronov ( na vratih je najdebelejši sloj). Vsaj tako imam v spominu. S temi podatki si pri Mazdi bolj težko pomagaš. Spreten avtoličar z lahkoto prebarva del na debelino 120 mikronov. Edino šalabajzerji (amaterji) gredo preko 150 mikronov, ker preveč "zalivajo" prozorni lak, da dobijo pravi sijaj. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Alex napisal:

To pa pri Mazdi ni merilo. Kakih 100 mikrometrov Janez 😊? Mikronov. 

Meril sem debelino laka na veliko Mazdah. Debelina laka se pri vseh  giblje od 50 - 120 mikronov ( na vratih je najdebelejši sloj). Vsaj tako imam v spominu. S temi podatki si pri Mazdi bolj težko pomagaš. Spreten avtoličar z lahkoto prebarva del na debelino 120 mikronov. Edino šalabajzerji (amaterji) gredo preko 150 mikronov, ker preveč "zalivajo" prozorni lak, da dobijo pravi sijaj. 

 

Alex, doma imam merilec in sem ter tja pomerim. Če Mazda naredi lak debeline od 80-120 mikrometrov (vključuje vse sloje nad kovino), kako bi lahko avtoličar naredil skupaj s starim 120 mikrometrov? Ko sem nazadnje kupoval avto je prodajalec "pozabil", da so bila ena vrata dodatno barvana. Merilec na teh pokaže okoli 200 mikrometrov, na ostalih ravnih površinah med cca 90 in cca 110.

 

image.png

 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

 

Alex, doma imam merilec in sem ter tja pomerim. Če Mazda naredi lak debeline od 80-120 mikrometrov (vključuje vse sloje nad kovino), kako bi lahko avtoličar naredil skupaj s starim 120 mikrometrov? Ko sem nazadnje kupoval avto je prodajalec "pozabil", da so bila ena vrata dodatno barvana. Merilec na teh pokaže okoli 200 mikrometrov, na ostalih ravnih površinah med cca 90 in cca 110.

 

image.png

 

image.png

A ti sporočaš tukaj na forumu, koliko si napumpal gume v Psi ali v barih? 😉

Če v Psi bo vsakdo želel prevod v normalno enoto. 

pred 30 minutami je Boss napisal:

Alex je dinozaver :hudicek:

Tudi Boss ni daleč. 😊

 

 

Napisano
pred 23 minutami je Alex napisal:

Tudi Boss ni daleč. 😊

 

True true... :bravo:

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Alex napisal:

A ti sporočaš tukaj na forumu, koliko si napumpal gume v Psi ali v barih? 😉

Če v Psi bo vsakdo želel prevod v normalno enoto. 

Tudi Boss ni daleč. 😊

Alex, bolj ko se trudiš izvleči, bolj toneš ... sicer pa, tudi mene že malo leta je...o? Ampak če zaj...a, priznam ali se opravičim. V glavnem samo ta razlika. :) 

 

Primer je premijska CX-30, sama hvala s tvoje strani, včeraj pa si posredno priznal, da ni vredna svojega denarja. Saj bi lahko povedal že prej in preprečil, da bom to spoznal na svoji koži. 😆

 

Sinking Salute Gif

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Alex, bolj ko se trudiš izvleči, bolj toneš ... sicer pa, tudi mene že malo leta je...o? Ampak če zaj...a, priznam ali se opravičim. V glavnem samo ta razlika. :) 

 

Primer je premijska CX-30, sama hvala s tvoje strani, včeraj pa si posredno priznal, da ni vredna svojega denarja. Saj bi lahko povedal že prej in preprečil, da bom to spoznal na svoji koži. 😆

 

Sinking Salute Gif

Vredna je denarja , ni pa vredna toliko, kot je postavljena cena za njih sedaj. V bistvu noben avto ni vreden toliko, za kolikor se trenutno  prodaja. Vse cene so prenapihnjene. Če bi sedaj kupoval avto, bi ga zopet uvozil, rabljenega iz Nemčije (kakega dizla /hybrid). 

Dobijo še skoraj kivi za zelo ugodno ceno. 

 

Nisi mi pa odgovoril kako ti razlagaš folku, koliko imaš napumpane gume. 😊

Ali v barih ali v psi. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)
pred 13 minutami je Alex napisal:

Vredna je denarja , ni pa vredna toliko, kot je postavljena cena za njih sedaj. V bistvu noben avto ni vreden toliko, za kolikor se trenutno  prodaja. Vse cene so prenapihnjene. Če bi sedaj kupoval avto, bi ga zopet uvozil, rabljenega iz Nemčije (kakega dizla /hybrid). 

Dobijo še skoraj kivi za zelo ugodno ceno. 

 

Nisi mi pa odgovoril kako ti razlagaš folku, koliko imaš napumpane gume. 😊

Ali v barih ali v psi. 

 

Normalno da v barih, ker gre za osnovne naše enote (100.000 Pa oz 100.000 N/m2), ne pa ameriške PSI ...

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 10 minutami je Janez007 napisal:

Primer je premijska CX-30, sama hvala s tvoje strani, včeraj pa si posredno priznal, da ni vredna svojega denarja. Saj bi lahko povedal že prej in preprečil, da bom to spoznal na svoji koži. Čeprav CX-30 ni bila vredna tvoje hvala, je psihološko vplivalo name, na odločitev. Resno.  😆

 

Ampak vseeno, jaz pa razumem @Alex in to za to, ker razliko v pogonih najbolj opaziš, če veliko furaš oba izmenično. Recimo pri meni je bilo to s službenimi in mojim. Ko so bili vsi dizel je manj razlike, ko pa je kakšen od službenih bencinar. Zdajle čakamo na tisto EV kapelco in imamo začasno neko latrino v obliki Renaulta Capturja. Bencinar, kjer po dolgem času imam odpor se vsest v avto in nekam odpeljat.

 

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Tukaj se lahko še in še napihujemo, ampak nič ne spremeni vrstnega reda, ki je verjetno za tipičnega predstavnika kategorije približno tak:

 

1. električni

...

3. turbo dizel

...

5. turbo bencinar

....

7. X motor (Mazdin)

8. bencinski atmosferc

...

10. Daimler iz leta 1892

 

1892 Daimler Motor Car

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.