Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 14 minutami je Boss napisal:

Jaz ves čas, saj ga mam na voljo že pri 2700 obratih :nevem: Vsako vključevanje na AC je poln navor.

Točno to je to ,kar naredi navor.

 

 

Napisano
pred 35 minutami je dvorjan napisal:

Pa če pride rabljen v poštev, lahko prihraniš več kot 10 jurjev ...

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20054446

 

Js je ne menjam za nic, res je vrhunski avto! 🙂 

Napisano
pred 55 minutami je Janez007 napisal:

Boš menjal verjetno za novo G140 AT, pa jo navil na 194?

A ne, bo kaj močnejšega. 😃

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Boš menjal verjetno za novo G140 AT, pa jo navil na 194?

Zakaj bi jo navijal, če je to kao top motor?? 🤔

 

 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Alex napisal:

Zakaj bi jo navijal, če je to kao top motor?? 🤔

Se spomniš kako si navijal, sicer neuspešno, svojo premijsko CD150, zakaj, če je raketa?

 

Zdaj si pa naredil iz znje celo smrdljiv ...

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 36 minutami je Janez007 napisal:

Se spomniš kako si navijal, sicer neuspešno, svojo premijsko CD150, zakaj, če je raketa?

 

Zdaj si pa naredil iz znje celo smrdljiv ...

V bistvu bi jo brez veze navijal. Sedaj leti kot da bi bila navita. 😉 Sneta sekira press. Pri dinotu je pa razlika. Baby dino je pač kar je. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 4 minutami je Alex napisal:

V bistvu bi jo brez veze navijal. Sedaj leti kot da bi bila navita. 😉 Sneta sekira press. Pri dinotu je pa razlika. Baby dino je pač kar je. 

8 let stara jajca se res ne izplača ... zadnjič se je ena podobno stara črna raketa prodajala za 5.500 ...

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
pred 3 minutami je Janez007 napisal:

8 let stara jajca se res ne izplača ... zadnjič se je ena taka stara raketa prodajala za 5.500 ...

 

 

Nima veze, koliko je stara. Še vedno je strup za Dinote v klancih. 😉

 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
Pravkar je Alex napisal:

Nima veze, koliko je stara. Še vedno je strup za Dinote v klancih. 😉

Če je klanec in navor merilo.. Zakaj potem nimaš Zetorja?

Napisano
Pravkar je Janez007 napisal:

Če je klanec in navor merilo.. Zakaj potem nimaš Zetorja?

Ne rabim. Mi je 6-ka zakon. 😉

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano (urejeno)

Moje mnenje je, da mora imeti gospa vedno prav, tudi če nima. Vsaj pri nas je tako. 😄

 

Sicer pa se podobne G120 revolution letnik 2018 trenutno prodajo za 11-12.000 €.

 

Sodelavec ima tako Mazdo 3 G100 letnik 2018, se dnevno vozi MB-LJ-MB, trenutno že okoli 300.000 km, še brez večjih popravil (enkrat zadnji diski pri 140.000 ... klasika za te Mazde).

 

Pri tej Mazdi, ki je všeč tvoji gospe, bi me zanimalo, ali je bila kdaj poškodovana in kaj ... ker sumljivo nič ne piše, da ni bila, s čemer se trgovci sicer radi pohvalijo.

 

Takratne cene novih:

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 10 urami je robertk6 napisal:

Da si malo sposodim temo

Moja gospa bi rada kupila tole

Mazda Mazda3 Sport G100 Challenge, letnik:2018,11950 EUR - prodam :: Avtonet :: www.Avto.net

pa me zanima malo vaše mnenje, bo pa avto pri hiši kot drugi avto in bo letno naredil okrog 5000km.

 


Za podoben denar hči prodaja G120 z višjim paketom opreme… vsekakor vredna ogleda… 

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20791118&display=Mazda Mazda3

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 35 minutami je Jest napisal:


Za podoben denar hči prodaja G120 z višjim paketom opreme… vsekakor vredna ogleda… 

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20791118&display=Mazda Mazda3

Hvala za ponudbo je le ena majnša težava , tvoja je 2.0 . Za 2 avto in letno 5000km se mi ne izide dražja cestnina in drazje zavarovanje. Če vzame to ki jo gleda ostane skoraj na istem kot do zdaj z Mazdo 2.

  • Haha 1
  • Zmeden 2
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je robertk6 napisal:

Hvala za ponudbo je le ena majnša težava , tvoja je 2.0 . Za 2 avto in letno 5000km se mi ne izide dražja cestnina in drazje zavarovanje. Če vzame to ki jo gleda ostane skoraj na istem kot do zdaj z Mazdo 2.

 

Ja razlika pri cestnini in zavarovanju bo cca 10%. Sam sem plačal pred letom z delnimi kaski in 50% premijskim razredom za G120 cca 550€, to pomeni v tvojem primeru letno razliko okoli 100€. 

 

Razlika v kakovosti vožnje pa je velika - sam bi 100% izbral @Jest - ovo varianto. Ker je avto vsaj nivo višji (oprema, motor ... meni osebno ena najbolj posrečenih Mazdinih kombinacij) in ker ne bo provizije preprodajalca in vse boš izvedel iz prve roke. Pa še barva - žena se bo zatrepala vanjo 😆. Sploh ni kaj premišljevat med tema 2 variantama. Pa ne navijam zaradi Jesta, ampak sodim po svojih izkušnjah ... sem vozil že oba motorja pri Mazdi 3.

 

Sam avta brez opozarjanja na mrtvi kot, vzratne kamere in sprednjih in zadnjih senzorjev, več ne kupim.

 

image.png

 

image.png

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 12 urami je robertk6 napisal:

Da si malo sposodim temo

Moja gospa bi rada kupila tole

Mazda Mazda3 Sport G100 Challenge, letnik:2018,11950 EUR - prodam :: Avtonet :: www.Avto.net

pa me zanima malo vaše mnenje, bo pa avto pri hiši kot drugi avto in bo letno naredil okrog 5000km.

 

Ne bom nakladal, ker veš da sem trojko že imel in vem kako lepo se pelje g120 z veliko več navora kot g100. Ni raketa kot CX-30 x186 ampak tista krasna RDEČA je TOP avto..... :bravo:

 

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

 

Ja razlika pri cestnini in zavarovanju bo cca 10%. Sam sem plačal pred letom z delnimi kaski in 50% premijskim razredom za G120 cca 550€, to pomeni v tvojem primeru letno razliko okoli 100€. 

 

Razlika v kakovosti vožnje pa je velika - sam bi 100% izbral @Jest - ovo varianto. Ker je avto vsaj nivo višji (oprema, motor ... meni osebno ena najbolj posrečenih Mazdinih kombinacij) in ker ne bo provizije preprodajalca in vse boš izvedel iz prve roke. Pa še barva - žena se bo zatrepala vanjo 😆. Sploh ni kaj premišljevat med tema 2 variantama. Pa ne navijam zaradi Jesta, ampak sodim po svojih izkušnjah ... sem vozil že oba motorja pri Mazdi 3.

 

Sam avta brez opozarjanja na mrtvi kot, vzratne kamere in sprednjih in zadnjih senzorjev, več ne kupim.

 

image.png

 

image.png

 

Avto se bo dnevno uporabljal na razdalji 2km v eno smer ( ne sprašuj zakaj rabi svojega). Avtoceste vido nebo nikoli tako da potrebe po opozrjanju na mrtvi kot ni , za parkiranje so pa dovolj senzorji jih je mela tudi do zdaj. Treba pa je upoštevat tudi porabo , ki bo na 2.0 100% večja kot na tej. 

  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano

Naj te opozorim, da bo pri tako kratki relaciji poraba najbrž bistveno višja, kot se oglašuje oz. se o njej govori.

Sam imam relacijo do službe 5km.. in ko pride teden ko grem samo v službo in nazaj poraba znaša okrog 7,5 - 8.

Če pa se zapeljem 5km daljšo relacijo ) do avtoceste ) pa poraba pade pod 6l.

 

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
Pred eno uro je robertk6 napisal:

Avto se bo dnevno uporabljal na razdalji 2km v eno smer ( ne sprašuj zakaj rabi svojega). Avtoceste vido nebo nikoli tako da potrebe po opozrjanju na mrtvi kot ni , za parkiranje so pa dovolj senzorji jih je mela tudi do zdaj. Treba pa je upoštevat tudi porabo , ki bo na 2.0 100% večja kot na tej. 

 

Tole žal ne bo držalo, ob motorja bosta za 2km vožnje laufala na bogatejši mešanici in bo poraba precej visoka. Verjetno tolk, da bo razlika minorna. Ne prepričujem te v nič, samo dejstva govorim, da se ne bomo pogovarjali o stvareh, ki ne držijo.

 

Za 2km vožnje bi sam vzel en štrapacen jajček za 2 jurja. Pa bi prihranil 10 jurjev pri nakupu in še škoda mi ga ne bi bilo, ker bi vedel da vožnja v takih pogojih bo slej kot prej uničila motor.

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je robertk6 napisal:

Avto se bo dnevno uporabljal na razdalji 2km v eno smer ( ne sprašuj zakaj rabi svojega). Avtoceste vido nebo nikoli tako da potrebe po opozrjanju na mrtvi kot ni , za parkiranje so pa dovolj senzorji jih je mela tudi do zdaj. Treba pa je upoštevat tudi porabo , ki bo na 2.0 100% večja kot na tej. 

Lažje jo boš prodal in več boš dobil čez par let za 2.0,ker 1.6 bo že malo zgurana pri istih km. 

Ampak že veš, se si dost star.... :nevem:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.