Skoči na vsebino

Formula 1


M-Fan

Priporočeno sporočilo

Eto ga ?mrkavca, je ?e ?ist zagret; :P

 

http://24ur.com/sport/f1/vettel-dal-vetra-tekmecem.html

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 4,8k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Raje poglej "konkuren?nost" novincev v F1 Lotusa in Virgina, ki imata katastrofalni zaostanek 9 in 11 sekund na krog. ?e bo tako stanje tud v sami sezoni bodo samo premi?ne ovire in razni Ecelstoni in podobni bodo resno farbali kaj so zvlekli v F1.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Grids were limited to the fastest 26 cars and drivers had to lap within 107% of the pole sitter's time to qualify for the race. Other formats have included Friday pre-qualifying, and sessions in which each driver was allowed only one qualifying lap, run separately in a predetermined order.

Tole sem najdu.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravilo je bilo ja, 107% ?asa zmagovalca kvalifikacij.

 

Ampak glede na to, da so bili zdaj kar nekaj let skoraj vsi znotraj 2 sekund na kvalifikacijah in da je komaj 20 dirkalnikov na stezi, to pravilo ni pri?lo do veljave.

 

V?asih se je znalo zgoditi, da je zaradi tega pravila kak?en iz ozadja (Forti Ford kar redno, pa Minardiji, Tyrell in podobni eksoti) ostal brez nastopa na dirki.

 

ve? o tem: http://en.wikipedia.org/wiki/107%25_rule

 

A to veste, da bomo letos nov komentatorski par dobil: Gregor ?vab in Andra? Zupan?i?.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne gledam formule na POP ampak na ORF brez reklam tako da.... :pepsi:

 

Drugace bo pa o?itno dvorazredno tekmovanje to...

Virgin danes 2x crknil, Lotus ni naredil kroga - vceraj izgubil servo, danes crknil v garazi...

 

No vsaj US1 ne bo tekmoval....so razpadli, danes odpovedali tudi crash teste - to pove vse

F1 ni kar tako bi kdo rekel.....

 

He he Mercedes je pa mal Schumiju zagrozil...zmagat moras fant... :jupiii:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo srbi (Stefan GP) in vilneuve so na pragu vstopa

 

http://en.espnf1.com/teamus/motorsport/story/9521.html

http://en.espnf1.com/f1/motorsport/story/9494.html

 

Srbska Toyota is back :) Sam da se jim gas ne zatakne....?e posebej pri Nakajimi...temu se je ve?krat

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

vceraj prvic res suha steza

 

Pos. Driver Car Best Time Laps

1. Mark Webber Red Bull RB6 1:21.487 109

2. Nico Hulkenberg Williams FW32 1:22.407 81

3. Nico Rosberg Mercedes W01 1:22.514 107

4. Pedro de la Rosa Sauber C29 1:23.144 73

5. Jenson Button McLaren MP4-25 1:23.452 100

6. Tonio Liuzzi Force India VJM03 1:24.064 64

7. Fernando Alonso Ferrari F10 1:24.170 74

8. Vitaly Petrov Renault R30 1:24.173 73

9. Jaime Alguersuari Toro Rosso STR5 1:24.869 111

10. Lucas di Grassi Virgin VR-01 1:27.057 31

11. Fairuz Fauzy Lotus T127 1:28.002 76

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e se Srbi prpravlajo za vstop, bi predlagu Crveno Zastavo, da nardijo mal promocije za te luksuzne makine, pa se spet vsi zanje zagrejemo! :danzoman:<_<:harhar:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Spet totalna katastrofa teli Virgin in Lotus :(

 

sam to tok taktizirajo...danes ima ze alonso fastest lap 1:20....schumi pa 1:25

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

http://newsonf1.net/forum/viewtopic.php?t=...;postorder=desc

 

 

 

?ak, kdaj je prva tekma? MEn se zdi , da vseeno ni fore, da taktizira? s ?asom 7-8 sekund slab?im na krog. Po moje to enostavno ne gre nikamor in bomo videli najve?jo bruko vseh ?asov v F1

 

mclaren ima aerodinamicno napravo za zadnjim krilom, ferrari neke natene...:):):)

 

dirka je cez vikend + 2 tedna

 

Objavljena slika

 

Rice :)

to je se iz Jereza....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jures, kje to ?ase spremlja??

 

mas link

 

de la rosa je 2.

 

Glock improves with a 1:27.067. Still in 11th place

:bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

.........in ?ez 14 dni bo pa ?lo ?E zareees !

Mislim, da bo - vsaj za?etek - zelooooooo zanimiv.

 

Imam pa eno dilemo = ali bo Virgin res tako zadaj

kot se ka?e sedaj po ?asih ?!?

Gospod Branson da veliko nase in uspe?nost njegovih

dosedanjih razli?nih vrhunskih projektov to potrjuje.

Zakaj bi bil potem ravno v F-1 toliko slab?i ?

 

Pa tudi zgodba z difuzorji po moje ?e NI kon?ana,

saj marsikatera ekipa ?e skriva kakega asa v rokavu ! :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?al bo tako, da vsi, ki bodo pri?li na novo v F1 bodo imeli nekonkuren?ne bolide, saj jim manjkajo leta in leta razvoja. Avto, ki sam zgleda kot formula ?e zdale? ni F1, tako da sam nebi stavil veliko na novince, ker za njih bo o?itno uspeh ?e, ?e se bodo sploh kvalificirali na glavno dirko.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.