Skoči na vsebino

Formula 1

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ali je kaj znano, zakaj ima Lotus asimetri?ni ?pici nosu?

 

?e ugotavljamo :) Je pa razumljiva re?itev, da se po sredini ?imve? zraka spravi, ne vem pa zakaj sta asimetri?na...en del je za tisti pravilnik o 9000mm2 preseku, drugi je pa del varnostne strukture.

 

 

Napisano

Po svoje je sme?no kako je tale F1 sama politika in taktiziranje in vsakoletno piljenje detajlov in spreminjanje pravilnika in manj dirkanje mo? na mo?a z enakovrednimi dirkalniki in nepristranskimi pravili/kaznimi.

 

Po toliko letih je sodelavec ?ele v?eraj omenil, da je bil v Imoli na F1 ko se je ubil Senna. Je rekel, da so ?e en dan prej govorili (v lu?i smrtne nesre?e tisti dan) kaka katastrofa bi bila ?e bi se kak Senna ubil, bi bilo konec F1 za marsikaterega navija?a. No in naslednji dan direkt to. :(

Napisano

Symon, jaz sem F1 za?el spremljat pri svojih 11 ali 12-ih letih, to je ravno na vrhuncu A.S. (prvak 88, 90 in 91), pa ko za nazaj pomislim kako so izgledale dirke (ki sem jih po?iral z o?mi), al pa tale ringl?pil dandana?nji, ko navadno pre-zeham 300 in ve? km, kolikor pa? traja dirka. Vmesno obdobje; Hill, Villeneuve, Schumacher, Hakkinen, Montoya je ?e bilo precej gledljivo :whatever:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Po svoje je sme?no kako je tale F1 sama politika in taktiziranje in vsakoletno piljenje detajlov in spreminjanje pravilnika in manj dirkanje mo? na mo?a z enakovrednimi dirkalniki in nepristranskimi pravili/kaznimi.

 

Po toliko letih je sodelavec ?ele v?eraj omenil, da je bil v Imoli na F1 ko se je ubil Senna. Je rekel, da so ?e en dan prej govorili (v lu?i smrtne nesre?e tisti dan) kaka katastrofa bi bila ?e bi se kak Senna ubil, bi bilo konec F1 za marsikaterega navija?a. No in naslednji dan direkt to. :(

 

rush film ti da tudi misliti o tem ja, danes pa buh ne daj da se 2 dotakneta.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Montoya je dobro rekel, da je ravno zaradi tega ?el v Nascar. Tam ko se za?ne pred teboj kaditi samo ti??i? gas in upa? da bo vmes luft, da se ne bo? razletel.

 

Rush si pa ?e nisem ogledal ?eprav sem ga mislil iti gledati v kino.

Napisano

?mego, tole je McLaren Mercedes, "tapravi" Mercedes pa je neka druga ekipa. :D

 

Je pa lepa tale srebrna ?verca, upam da bo tudi hitra. :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
Napisano

Ok, sam tole pa.... ?zmeden??zmeden?

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

aja, a ti tud hitrej? te?e?, ?e ti lul?ek iz gat ven gleda :ne vem:

33112_1.png

Napisano
Napisano

aja, a ti tud hitrej? te?e?, ?e ti lul?ek iz gat ven gleda :ne vem:

 

Odvisno od tiste spredaj...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

tako so dizajnirali glede na nova pravila, ampak o?itno je spet samo Nevy na?el odgovor v smislu old style.

Res da Rb ni naredil pametnega kroga, ker je crknil oba dneva testiranj, ampak Mclaren je z opi?jim nosom dobro za?el testiranja....takoj pa zadaj caplja Ferrari.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

No, ne bomo po teh ?asih sklepali sezone...bo treba po?akat na dirke. Druga? pa zanimivo, ravno Catheram najbolj sme?no zgleda, pa spravi najve? zraka pod dirkalnik :D Mercedes in Ferrari ?eprav zgleda da ne, pa prav tako, samo na druga?en na?in...zato tudi postavitev kamer na nosu tako. Vsi z Renault motorji bodo pa morali dr?ati pesti, da Renault popravi napake, ker so imeli danes precej te?av ;)

 

 

Napisano

No ja, Mclaren kraljuje z obema voznikom ze 4. dan...kaze izredno formo, medtem ko RB ze 4. dan popravlja avto

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Kar se mene ti?e, naj bo ?e jutri tak vrstni red. :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A pri novi 6ki rolo od prtljažnika ne gre več pod podn? Al se ti sam neda vrečk umikat da bi ga pospravu 
    • Ima kdo za G192 kataloške od napenjalca, vodne pumpe in jermenov? 
    • Postavi Milan lojtro ob hiši, vzame dvocevko, se povzpne in nameri skozi okno stranišča. Žena ga vidi in ga vpraša, kaj se ga gre? Pa ji odvrne: - "Gledam tega najinega sina, od kar je prišel iz Ljubljane, se nekam čudno obnaša, samo se nekaj rihta, pudra, maže, ima uhan, čakam samo še, da vidim, če se bo na stranišču usedel, pa da ga ustrelim ko psa..."
    • Dizel bo vedno črn... na 10kkm menjaš če imaš dosti kratkih relacij ali pa na 15kkm če dlje voziš pa je mir     Pohvalno, obvezno slikat egr, me zanima kak je pri tej kilometrini
    • Ta vikend je na vrsto prišla redna menjava olja. Žal pa nisem nič slikal   Servis: - menjava olja (Engine Flush = ja vem mešana mnenja , po flushu je sledilo polnjenje = 1. sveže olje + novi filter, 2. sveže olje + filter iz prve menjave in 3. OEM olje + novi filter. Po vsaki menjavi sem naredil krog 10 km oz. 15 minut vožnje. Stanje barve se je z vsako menjavo nekoliko izboljšalo, še vedno pa je bilo precej črno in "vmesni" filter je bil popolnamo črn. Slikam naslednjič, po menjavah. - spucan zračni K&N filter - Spucane cevi intercoolerja - spucana loputa (Shutter Valve) - spucane prednje zavore - spucane cevi, ki vodijo do senzorja pritiska v DFPju in senzor - pločevinka DPF čistila spuščena v DPF - v olje menjalnika sem dodal (Gear-Oil Additive od LM). Vsekakor opazna razlika v 4, 5 in 6 prestavi, menjalnik je veliko bolj miren    Drugič ali vmes pa spucam še EGR, me je kar strah kaj vse je tam notri   Z menjavo še prednje leve polosovine pa sem se zmebil še zadnjih tresljajev na volanu  Srečen!!!    Kilometri na števcu = 370.040 km. Prvi cilj je 400.00 km  Potem pa naprej.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.