Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni. Počasi se bom poslovil od Mazde CX5, 2.2 dizel. Gledam pa CX30, bencin. Kateri od motorjev je po vaše najmanj problematičen? Imam veliko kratkih voženj po mestu.

 

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano
pred 54 minutami je MazdaBoy napisal:

Bencinarji niso problematični 🙂 

Edino krivulja jih matra, tako pravi forumska stroka. :)

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Začuden 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vse bencinske CX-30 imajo dovolj navora in posledično moči. Seveda ne toliko navora pri nizkih obratih, recimo pri 1.500 obratih kot dizli, a pri visokih obratih celo več, tako da recimo X186 po moči prekosa dizelske Mazde CD150, CD175, CD184 (186 je več kot 150, 175 in tudi več kot 184 😃).

 

Moje osebno mnenje je, da je G140 odlična izbira za CX-30, tako za ročni in tudi za avtomatski menjalnik. 

  • Všeč 3
  • Haha 3
Napisano

Ročni in X186 v cx-30 je super za G140 pa ne vem. Mislim da pri nobenem ne boš razočaran..... :nevem:

Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Bencinar in avtomatik naj bo.

 

O ja odlično, bencinar in avtomatik za kratke vožnje po mestu, pol bo pa pisal, če je z avtom kej narobe ker toliko kuri. Za tole bom pljunil v lastno skledo in rekel, da bi bil EV idealen.

 

Če je vseeno kakšna je poraba, kakšne so zmogljivosti, ampak je pomembno zgolj udobje in enostavnost vožnje. Pol pa ja bencinar z AT.

33112_1.png

Napisano

Vzemi g140 avtomatika. Motor je izjemno vzdržljiv, prav tako je avtomatika zelo udobna za mestno vožnjo. Jasno, da bo po mestu večja poraba ampak boš pa avto lahko vozil dolgo let brez skrbi.

Napisano
Pred eno uro je bajsi6 napisal:

Hvala za tole. Bencinskega navora se bom moral navadit zgleda. Sicer pa G140 avtomatik?

Boš kar precej časa rabil, da se navadiš na atmosferca, pa naj bo to mini dino ali pa x186 motor. Jaz se še nisem in z veliko večjim veseljem vozim dizelsko 6-ko. Dobro, za po mestu bo v redu. 

Nikakor pa ne avtomatskega menjalnika, ker so edino mazdini ročni menjalniki poznani kot najboljši. 

Odločil se sam, ali boš vzel minii dinota 

ali motor, kot se šika. X186 je že preizkušen, na vseh obratih, mini dino je pa sedaj prvič zunaj v tej verziji. 

 

 

 

Napisano

Tale g140 je samo v novih mazdah? Verjetno bom vzel letnik 2021, 2022.

7 minutes ago, bajsi6 said:

Kakšni so pa blagi hibridi al kako se jim že reče?

 

Napisano
pred 37 minutami je bajsi6 napisal:

Tale g140 je samo v novih mazdah? Verjetno bom vzel letnik 2021, 2022.

 

Blage hibride imamo mi, ki vozimo x186 motorje. Tako, da smo našli kombinacijo zate. X186 motor z ročnim menjalnikom, letnik 2022. 😉

 

 

Napisano

@Alex: Zakaj človeku, ki poudari, da bo imel pretežno mestno vožnjo, vsiljuješ ročni menjalnik leta 2025? Za v mesto je avtomatik. Naj preizkusi oba, bo hitro vedel, koliko je ura.

pred 13 urami je Boss napisal:

 

O ja odlično, bencinar in avtomatik za kratke vožnje po mestu, pol bo pa pisal, če je z avtom kej narobe ker toliko kuri. Za tole bom pljunil v lastno skledo in rekel, da bi bil EV idealen.

 

Če je vseeno kakšna je poraba, kakšne so zmogljivosti, ampak je pomembno zgolj udobje in enostavnost vožnje. Pol pa ja bencinar z AT.

Ja, EV bi bil idealen. Ampak CX-30 ni EV ... Mogoče bi MX-30 zadoščal.

Napisano
pred 39 minutami je dvorjan napisal:

Mogoče bi MX-30 zadoščal.

 

 

Ce naj bi bila EV, potem Mazda zaenkrat nima nic, kar bi bilo vredno nakupa ... MX-30 namrec ni ravno tisto tapravo ... Se da za podoben denar dobiti kaj drugega... Zal ... taksno je moje mnenje ... pa se imam za "Mazdaša"  ... :D ampak pri tej izbiri sem mnenja, da Mazda pac ni taprava izbira ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je dvorjan napisal:

@Alex: Zakaj človeku, ki poudari, da bo imel pretežno mestno vožnjo, vsiljuješ ročni menjalnik leta 2025? Za v mesto je avtomatik. Naj preizkusi oba, bo hitro vedel, koliko je ura.

Ja, EV bi bil idealen. Ampak CX-30 ni EV ... Mogoče bi MX-30 zadoščal.

Dvorjan, zakaj mu vsiljuješ EV, ko pa je lepo napisal, da bi on kupil benzinarja. In ne avta, ki z njim prevoziš 70 km v enem kosu. Čim se bo odločil, da gre ven iz mesta bi problem. Teh mazd so  pa prodali  enih 14 vsega skupaj. Totalno mimo vse skupaj. 

Kot smo rekli, cx30, ročni menjalnik, ki je prava poezija, letnik 2022 gor. Zmaga. 💪

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Malo bolj pozorno preberi za nazaj. Jaz sem mu napisal naj vzame CX-30 bencinarja avtomatika. Še v to polemiko ali G ali X nisem šel. EV je predlagal @Boss. 

 

Fetiš na ročin menjalnik pa izumira, toliko hitreje v mestni vožnji ...

Napisano
pred 12 minutami je dvorjan napisal:

Fetiš na ročin menjalnik pa izumira, toliko hitreje v mestni vožnji ...

 

Ja, ampak to je skregano z ekologijo, ker Mazda ima še vedno torque converter menjalnike in ne kakšnih robotiziranih tipa DSG. Menjalnik je udoben to je res, ampak potraten in zdaj, avto bo hladen večino časa pri nekoliko več obratih potem pa še avtomatika, ki ima kar nekaj izgub. Se strinjam super za po mestu vozit, če se sprijazniš s porabo in večjimi stroški pri uporabi avta.

 

33112_1.png

Napisano
pred 27 minutami je Alex napisal:

Dvorjan, zakaj mu vsiljuješ EV, ko pa je lepo napisal, da bi on kupil benzinarja. In ne avta, ki z njim prevoziš 70 km v enem kosu. Čim se bo odločil, da gre ven iz mesta bi problem. Teh mazd so  pa prodali  enih 14 vsega skupaj. Totalno mimo vse skupaj. 

Kot smo rekli, cx30, ročni menjalnik, ki je prava poezija, letnik 2022 gor. Zmaga. 💪

 

@dvorjan nima pri tem nič, jaz sem mu rekel, kaj bi bilo idealno za kratke vožnje po mestu. In predlog EV-ja je edini primeren za kratke vožnje po mestu, kjer se ICE sploh še ne ogreje na delovno temperaturo. Jebat ga, tko je pa sam veš, da še zdaleč nisem navijač EV-jev.

 

Seveda pa to ne pomeni, da se kar koli vsiljuje, ampak vedno na začetku ljudje vključno z mano, dostikrat spregledamo ali pozabimo vzeti v obzir razno razne parametre. Potem pa se pojavi nezadovoljstvo in pol slišimo kako nekdo nerga pri novem avtu, da to ni to in da misli, da bo drugače. Pa tud, če je samo to nekoliko neravna plastika na obrobah blatnikov in podobno.

 

Pri taki uporabi, kot je recimo opisano pa z avtomatikom in mrzlim motorjem ves čas bo poraba verjetno nekje med 9-10 litrov. Če je to OK potem ni zadržkov, če pa ga stisne pri teh cifrah je pa treba premislilt a je to res ustrezna izbira.

33112_1.png

Napisano

Hvala za napisano. EV ne pride v poštev, ker bo vedno problem polnjenje. Avtomatika smo se pa že tako navadili do zdaj, da ne verjamem, da bomo šli na ročnega.

Napisano

Sem sel iz dizla z ročnim menjalnikom (Mazda 6 CD122, 2003) na dizla z avtomatskim manjalnikom (Mazda 6 CD140, 2008) in potem naslednja Mazda je bila spet dizel z avtomatskim menjalnikom (Mazda 6 CD175, 2013)... pa potem na bencinarja z avtomatskim menjalnikom (Mazda CX-5, G194, 2018) ... in niti ne razmisljam, da bi sel na avto z rocnim menalnikom... pa ni vazno, ali je dizel ali bencinar ... Seveda so pa potrebe in želje različne, zato naj se vsak sam odloči kaj mu bolj ustreza ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Da se izmeriti CO2 v hladilni tekočini (imaš DIY teste). Če so prisotni, potem je problem tesnenje glave motorja.
    • Olje ni nič bolj redko in nivo je znotraj meje (do max). Zdaj bil narejen mali servis in je olje bilo ok. Vakumski test ni bil delan, ker je dobil diagnozo, da je kriva glava motorja...    Glede iztekanja na ekspanzijski.. pokrov motorja je bil pošprican od antifriza. Do zdaj 2x. Nikjer drugje ni videti da kaj pušča, zato je edino ta odtok bil logičen...    Kakorkoli, zdaj, po že več kot 8k prevoženih kilometrov, se je zadeva umirila. Sama od sebe. V ekspanzijski je ga nekaj več od max, ampak nič pretiranega. Vmes mu ga je 2x vrglo očitno ven - zakaj, noben ne ve. Motor je bil obremenjen največ do 150km/h, brez kakšne vleke/tovora/težjega bremena. Vožnja pa mešana - kratke razdalje in tudi avtocesta.   Ni neke logike, zakaj je prišlo do tega, da je blo pod pokrovom vse "pokozlano". Tudi kakšnih mehurčkov ni v posodi ko se avto zalaufa, niti pokrovček od olja ni zapacan.. Da bi zaradi tega avto prodal pod ceno oziroma da bi za to bila glava kriva je tak tak..    Teh mnenj servisev, tudi uradnih, kjer bi menjavali glavo, je sicer več, ampak noben konkretno ne razvozla kajj točno bi naj bilo krivo, diagnostika pa se skoz kasira... Zato sem tudi postavil to vprašanje, če se je morda komu že kaj podobnega dogajalo in je težava bila kje drugje. V glavnem, avto se vozi dalje (zaenkrat BP).
    • Kolikor je meni znano, so bili med motoristi večinoma tujci.   Je bilo pa nekaj slovenskih motoristov v tujini...
    • Rabiš izredno dobrega ličarja.   Mojega Focusa, 5 plastna perla rdeča. So vozli 30km daleč, ker samo temu ličarju zaupajo, da perle skupaj spravi.   Ni vidne razlike, pa je zadnji odbijač celi pihnjen. Hmmm, če dokažeš, da je res barvan. Imaš stvarno napako, tu lahko zahtevaš kupnino v celoti. Bo pa potrebnih nekaj odvetnikov.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.