Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni. Počasi se bom poslovil od Mazde CX5, 2.2 dizel. Gledam pa CX30, bencin. Kateri od motorjev je po vaše najmanj problematičen? Imam veliko kratkih voženj po mestu.

 

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano
  dne 6. 4. 2025 ob 14:10 je MazdaBoy napisal:

Bencinarji niso problematični 🙂 

Razširi  

Edino krivulja jih matra, tako pravi forumska stroka. :)

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Začuden 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vse bencinske CX-30 imajo dovolj navora in posledično moči. Seveda ne toliko navora pri nizkih obratih, recimo pri 1.500 obratih kot dizli, a pri visokih obratih celo več, tako da recimo X186 po moči prekosa dizelske Mazde CD150, CD175, CD184 (186 je več kot 150, 175 in tudi več kot 184 😃).

 

Moje osebno mnenje je, da je G140 odlična izbira za CX-30, tako za ročni in tudi za avtomatski menjalnik. 

  • Všeč 3
  • Haha 3
Napisano

Ročni in X186 v cx-30 je super za G140 pa ne vem. Mislim da pri nobenem ne boš razočaran..... :nevem:

Napisano
  dne 6. 4. 2025 ob 15:15 je dvorjan napisal:

Bencinar in avtomatik naj bo.

Razširi  

 

O ja odlično, bencinar in avtomatik za kratke vožnje po mestu, pol bo pa pisal, če je z avtom kej narobe ker toliko kuri. Za tole bom pljunil v lastno skledo in rekel, da bi bil EV idealen.

 

Če je vseeno kakšna je poraba, kakšne so zmogljivosti, ampak je pomembno zgolj udobje in enostavnost vožnje. Pol pa ja bencinar z AT.

33112_1.png

Napisano

Vzemi g140 avtomatika. Motor je izjemno vzdržljiv, prav tako je avtomatika zelo udobna za mestno vožnjo. Jasno, da bo po mestu večja poraba ampak boš pa avto lahko vozil dolgo let brez skrbi.

Napisano
  dne 6. 4. 2025 ob 17:02 je bajsi6 napisal:

Hvala za tole. Bencinskega navora se bom moral navadit zgleda. Sicer pa G140 avtomatik?

Razširi  

Boš kar precej časa rabil, da se navadiš na atmosferca, pa naj bo to mini dino ali pa x186 motor. Jaz se še nisem in z veliko večjim veseljem vozim dizelsko 6-ko. Dobro, za po mestu bo v redu. 

Nikakor pa ne avtomatskega menjalnika, ker so edino mazdini ročni menjalniki poznani kot najboljši. 

Odločil se sam, ali boš vzel minii dinota 

ali motor, kot se šika. X186 je že preizkušen, na vseh obratih, mini dino je pa sedaj prvič zunaj v tej verziji. 

 

 

 

Napisano
  dne 6. 4. 2025 ob 18:31 je bajsi6 napisal:

Tale g140 je samo v novih mazdah? Verjetno bom vzel letnik 2021, 2022.

 

Razširi  

Blage hibride imamo mi, ki vozimo x186 motorje. Tako, da smo našli kombinacijo zate. X186 motor z ročnim menjalnikom, letnik 2022. 😉

 

 

Napisano

@Alex: Zakaj človeku, ki poudari, da bo imel pretežno mestno vožnjo, vsiljuješ ročni menjalnik leta 2025? Za v mesto je avtomatik. Naj preizkusi oba, bo hitro vedel, koliko je ura.

  dne 6. 4. 2025 ob 18:02 je Boss napisal:

 

O ja odlično, bencinar in avtomatik za kratke vožnje po mestu, pol bo pa pisal, če je z avtom kej narobe ker toliko kuri. Za tole bom pljunil v lastno skledo in rekel, da bi bil EV idealen.

 

Če je vseeno kakšna je poraba, kakšne so zmogljivosti, ampak je pomembno zgolj udobje in enostavnost vožnje. Pol pa ja bencinar z AT.

Razširi  

Ja, EV bi bil idealen. Ampak CX-30 ni EV ... Mogoče bi MX-30 zadoščal.

Napisano
  dne 7. 4. 2025 ob 7:39 je dvorjan napisal:

Mogoče bi MX-30 zadoščal.

Razširi  

 

 

Ce naj bi bila EV, potem Mazda zaenkrat nima nic, kar bi bilo vredno nakupa ... MX-30 namrec ni ravno tisto tapravo ... Se da za podoben denar dobiti kaj drugega... Zal ... taksno je moje mnenje ... pa se imam za "Mazdaša"  ... :D ampak pri tej izbiri sem mnenja, da Mazda pac ni taprava izbira ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
  dne 7. 4. 2025 ob 7:39 je dvorjan napisal:

@Alex: Zakaj človeku, ki poudari, da bo imel pretežno mestno vožnjo, vsiljuješ ročni menjalnik leta 2025? Za v mesto je avtomatik. Naj preizkusi oba, bo hitro vedel, koliko je ura.

Ja, EV bi bil idealen. Ampak CX-30 ni EV ... Mogoče bi MX-30 zadoščal.

Razširi  

Dvorjan, zakaj mu vsiljuješ EV, ko pa je lepo napisal, da bi on kupil benzinarja. In ne avta, ki z njim prevoziš 70 km v enem kosu. Čim se bo odločil, da gre ven iz mesta bi problem. Teh mazd so  pa prodali  enih 14 vsega skupaj. Totalno mimo vse skupaj. 

Kot smo rekli, cx30, ročni menjalnik, ki je prava poezija, letnik 2022 gor. Zmaga. 💪

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Malo bolj pozorno preberi za nazaj. Jaz sem mu napisal naj vzame CX-30 bencinarja avtomatika. Še v to polemiko ali G ali X nisem šel. EV je predlagal @Boss. 

 

Fetiš na ročin menjalnik pa izumira, toliko hitreje v mestni vožnji ...

Napisano
  dne 7. 4. 2025 ob 9:51 je dvorjan napisal:

Fetiš na ročin menjalnik pa izumira, toliko hitreje v mestni vožnji ...

Razširi  

 

Ja, ampak to je skregano z ekologijo, ker Mazda ima še vedno torque converter menjalnike in ne kakšnih robotiziranih tipa DSG. Menjalnik je udoben to je res, ampak potraten in zdaj, avto bo hladen večino časa pri nekoliko več obratih potem pa še avtomatika, ki ima kar nekaj izgub. Se strinjam super za po mestu vozit, če se sprijazniš s porabo in večjimi stroški pri uporabi avta.

 

33112_1.png

Napisano
  dne 7. 4. 2025 ob 9:39 je Alex napisal:

Dvorjan, zakaj mu vsiljuješ EV, ko pa je lepo napisal, da bi on kupil benzinarja. In ne avta, ki z njim prevoziš 70 km v enem kosu. Čim se bo odločil, da gre ven iz mesta bi problem. Teh mazd so  pa prodali  enih 14 vsega skupaj. Totalno mimo vse skupaj. 

Kot smo rekli, cx30, ročni menjalnik, ki je prava poezija, letnik 2022 gor. Zmaga. 💪

Razširi  

 

@dvorjan nima pri tem nič, jaz sem mu rekel, kaj bi bilo idealno za kratke vožnje po mestu. In predlog EV-ja je edini primeren za kratke vožnje po mestu, kjer se ICE sploh še ne ogreje na delovno temperaturo. Jebat ga, tko je pa sam veš, da še zdaleč nisem navijač EV-jev.

 

Seveda pa to ne pomeni, da se kar koli vsiljuje, ampak vedno na začetku ljudje vključno z mano, dostikrat spregledamo ali pozabimo vzeti v obzir razno razne parametre. Potem pa se pojavi nezadovoljstvo in pol slišimo kako nekdo nerga pri novem avtu, da to ni to in da misli, da bo drugače. Pa tud, če je samo to nekoliko neravna plastika na obrobah blatnikov in podobno.

 

Pri taki uporabi, kot je recimo opisano pa z avtomatikom in mrzlim motorjem ves čas bo poraba verjetno nekje med 9-10 litrov. Če je to OK potem ni zadržkov, če pa ga stisne pri teh cifrah je pa treba premislilt a je to res ustrezna izbira.

33112_1.png

Napisano

Hvala za napisano. EV ne pride v poštev, ker bo vedno problem polnjenje. Avtomatika smo se pa že tako navadili do zdaj, da ne verjamem, da bomo šli na ročnega.

Napisano

Sem sel iz dizla z ročnim menjalnikom (Mazda 6 CD122, 2003) na dizla z avtomatskim manjalnikom (Mazda 6 CD140, 2008) in potem naslednja Mazda je bila spet dizel z avtomatskim menjalnikom (Mazda 6 CD175, 2013)... pa potem na bencinarja z avtomatskim menjalnikom (Mazda CX-5, G194, 2018) ... in niti ne razmisljam, da bi sel na avto z rocnim menalnikom... pa ni vazno, ali je dizel ali bencinar ... Seveda so pa potrebe in želje različne, zato naj se vsak sam odloči kaj mu bolj ustreza ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • 2,2 litrski turbo dizel, štirikolesni pogon, sedem sedežev, ... ... ... ... ...   Za ta denar dobiš eno povprečno električno kosilnico, pa še kaj dosti se ne smeš zmišljevati...            
    • Hja dobr da si me spomnil ker moja bo mela 100.000 pred 3 letom. Moram malo drobni tisk prebrat ampak zgleda da bo kmalu pod kuzucem   Splošna garancija Priznano visoka stopnja kvalitete vozil Toyota nam dovoljuje, da vam dolgoročno zagotovimo to kvaliteto. Tako prejmete splošno garancijo za obdobje 3 let oziroma 100.000 kilometrov – v prvem letu celo brez omejitve kilometrov. Za hibridna vozila velja 3 letna splošna garancija, za hibridni sklop pa velja 5 letna garancija oziroma 100.000 km.  Splošna garancija zajema tudi vleko vozila do najbližje pooblaščene servisne delavnice za vozila znamke Toyota in sicer v primeru, če vaše vozilo ni v voznem stanju, razlog pa je mogoče pripisati napaki, ki je zajeta v garancijskih pogojih (Eurocare).   DO 10 LET JAMSTVA TOYOTA RELAX Sprostite se in si zagotovite do 10 let popolne brezskrbnosti z rednim servisiranjem v novem prilagodljivem programu vzdrževanja Toyota Relax! Servisiranje pri pooblaščenem servisu Toyota pomeni, da bodo za vaš avtomobil skrbeli izkušeni in strokovno usposobljeni mehaniki, ki pri svojem delu uporabljajo izključno originalne rezervne dele. Naročite se na servis in Toyota Relax program jamstva se bo podaljšal za dolžino enega servisnega intervala - vse dokler ne bo vaš avtomobil dosegel starosti 10 let oziroma bo imel 200.000 prevoženih kilometrov (kar nastopi prej).
    • Aja ker z doojem to ni mozno? Ti omenjas cloveski faktor, to je drugo   Cloveski faktor in utaja ddv je z slamnatimi podjetji lazji preko doo.sp je samotarna oblika
    • Poslanec stranke Skoči Dol s Strehe Andrej Hoivik že spet grozi. Na omrežju X je zapisal: "Novi Dan D je blizu." Če ima kdo namen hodit okoli parlamenta, naj pazi, da ne dobi koga na glavo.    Ampak opankar bi pa res lahko še eno varno sobo odprl na Trstenjakovi, pa da se tiste zadeve jemljejo pod nadzorom.     
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.