Skoči na vsebino

Dnevne luči halogenke - menjava z LED?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Na CX-5 (in drugih) so v ne-top opremljenih avtih DRL oz. dnevne luči halogenke, ravno tako pozicijske. Ali se to da/sme nadgradit na LED in kako? Je dovoljeno zamenjat z LED ekvivalenti? Kako drugače? Pa še, prtljažnik ima neko LED brlivko, ki komaj kaj da od sebe, videti je da je vgradna, je kdo to že menjal?

Napisano
pred 42 minutami je ignacij napisal:

Ne vem, ti povem čez 4 leta ko ga bom imel🤣, sam dvomim, da se kdo ukvarja z dnevnimi lučmi.

Meni so težili na 6-ki zaradi zadnjega, majhnega spojlerčka na strehi. Na koncu, po debatnem krožku, sem preglednika prepričal, da je to bilo original na nekaterih nemških izvedenkah. Ja, nekatere stvari opazijo. 

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

sem preglednika prepričal, da je to bilo original na nekaterih nemških izvedenkah

Podobna zgodba na mojem bivšem polu gti. Na tehničnem je trdil, da xenon luči niso original. Pa sem lepo rekel, naj preveri pri pooblaščenem prodajalcu serijsko opremo, pa je nekaj odvrnil v stilu "njanjanja" in ni več težil. Ok, za tisti letnik in majhen polo mogoče nenavadno, ampak to morajo vedet.

Napisano

A pa je komu kdo na tehničnem težil zaradi premal zelene barve na tablici?

 

Se pravi tistega okvirja, ki je zelena črta. Je rekel, da je preveč abšlesala, čeprav je bila normalno vidna le ni bila več tako zelena kot nova.

 

Me vrže, grem v prvo knjigarno, kupim zelen alkoholni flomaster in ravnilo. Pobarvam zeleni rob kar na parkirišču pri knjigarni in se odpeljem nazaj. Naletim na istega preglednika, samo pogleda tablici in dvigne prst v zrak ter podpiše zapisnik.

  • Haha 2
  • Začuden 1
  • Zmeden 1

33112_1.png

Napisano

Si se mu mogu pa konkretno zamerit. Slišal sem že, da je koga vrgel zaradi črk, zaradi črte pa še ne.

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 26 minutami je g.Wankel napisal:

Si se mu mogu pa konkretno zamerit. Slišal sem že, da je koga vrgel zaradi črk, zaradi črte pa še ne.

 

Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.

 

Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.

33112_1.png

Napisano
pred 3 urami je Avenger napisal:

Kul stran, hvala. A na tehničnih nič ne rečejo?

Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉

  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano
pred 48 minutami je Boss napisal:

 

Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.

 

Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.

Meni so se pa takrat črne črke zbrisale. 

Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove. 

 

Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos

menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako. 

In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊

 

 

  • Všeč 4
  • Haha 1
  • Ljubim 2

 

 

Napisano (urejeno)
pred 16 urami je etcho napisal:

Podobna zgodba na mojem bivšem polu gti. Na tehničnem je trdil, da xenon luči niso original. Pa sem lepo rekel, naj preveri pri pooblaščenem prodajalcu serijsko opremo, pa je nekaj odvrnil v stilu "njanjanja" in ni več težil. Ok, za tisti letnik in majhen polo mogoče nenavadno, ampak to morajo vedet.

2010 GTI jih je dobil?

 

Ker smo pol leta prej kupovali 1.2 TSI in jih ni bilo možno dobit. Jeseni z GTI-jem, pa so se pojavile pri Highline.

 

Drugače pa mene je na Focusu vprašal če so kilometri realni, potem če je uvožen....

Nikakor ni prebavil, da ima HUD in full adaptivni led, pa kupljen v Sloveniji.

Popravljeno od godlike

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.