Skoči na vsebino

Mazda6 zaprtje EGR ventila

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Zdravo prijatelji!

 

Vozim Mazdo 6 2.2D, 178KM, letnik 2016 z 250 000 prevoženimi kilometri. Avto ima avtomatski menjalnik. Dnevno prevozim 50km+.

 

Pred kratkim sem se odločil da bi rad več moči iztisnil iz svoje mazde. Eden izmed načinov, da to naredim naj bi bil zaprtje EGR ventila. Želim narediti le elektronsko zaprtje (brez vstavljanja ploščice pred sam ventil). DPF filter želim obdržati, saj želim narediti tehničnega. Zasledil sem, da je močno priporočano po taki predelavi, da se naredi ECU tuning.
 

Naprošam tiste, ki so to "nadgradnjo" že izvedli, da napišejo svojo izkušnjo. Ali če kdo pozna koga, ki je to opravil.

Kakšne težave so se pojavile, + in -, ki ste jih izkusili.


Najlepša hvala za katerikoli nasvet in odgovor!

P.D.

 

Na avtu so zamenjani naslednji deli/elementi:

  • nova odmična gred
  • Menjana turbina
  • Menjana zračna loputa
  • Novi senzor pretoka zraka
  • Očiščen sesalni kolektor (speskan)
Popravljeno od PeroD
Pozabil se zahvaliti :)
Napisano

Te 2.2 motorji so največja šala Mazdinega inžiniringa. Nemc naredi 2.0 TDI z ulala konjički in eno turbino, mazda pa pri 2.2 in dveh turbinah jedva iztisne 175 konjev... zato, ker so elektronsko tako zaklenjeni, da katastrofa. Vsekakor ti priporočam, da ne posegaš v to elektroniko, ker boš dal dvakrat po gasu in bo šel motor v franže..

 

Vse ostalo bo pa @Alex razložu, k je dal že neki čez :prstgor:

 

Ne pipaj elektronike, odreži vn DPF in gas.

 

Napisano (urejeno)
pred 7 urami je NevLado napisal:

Te 2.2 motorji so največja šala Mazdinega inžiniringa. Nemc naredi 2.0 TDI z ulala konjički in eno turbino, mazda pa pri 2.2 in dveh turbinah jedva iztisne 175 konjev... zato, ker so elektronsko tako zaklenjeni, da katastrofa. Vsekakor ti priporočam, da ne posegaš v to elektroniko, ker boš dal dvakrat po gasu in bo šel motor v franže..

 

Vse ostalo bo pa @Alex razložu, k je dal že neki čez :prstgor:

 

Ne pipaj elektronike, odreži vn DPF in gas.

 

Ja, tokrat imaš prav. Tej motorji niso ljubitelji tuninga. Tako, da se ne splača nič tikat, kot le blokirat EGR in gasa. 

A ni dovolj 175 konjev in  420 Nm navora? Meni je dovolj že 150 konjičev in 380Nm navora, kolikor jih ima moja. 

 

NevLado. 

O šalah raje ne bi, ko govorimo o dinotu z velikm 2.5 motorjem in 190 konjički. Da ne govorimo o baby dinotu. 😄 Koliko iztisnejo druge znamke iz take nkonjenice.?😉

😉

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
8 hours ago, Alex said:

Ja, tokrat imaš prav. Tej motorji niso ljubitelji tuninga. Tako, da se ne splača nič tikat, kot le blokirat EGR in gasa. 

A ni dovolj 175 konjev in  420 Nm navora? Meni je dovolj že 150 konjičev in 380Nm navora, kolikor jih ima moja. 

 

NevLado. 

O šalah raje ne bi, ko govorimo o dinotu z velikm 2.5 motorjem in 190 konjički. Da ne govorimo o baby dinotu. 😄 Koliko iztisnejo druge znamke iz take nkonjenice.?😉

😉


Fantje hvala za odgovor! 
 

DPF bo ostal v avtu, saj nočem da kadi kot dimnik hehe.

 

Kar se tiče blokade EGR, bom po vsej verjetnosti to naredil, ter brez kakršnegakoli tuninga. Kaj pa lahko pričakujem po blokadi (samo elektronsko zaprtje EGR ventila)?

 

Več moči, to že, ampak če to za sabo potegne menjavo 100 drugih delov, se enostavno ne splača.

 

Trenutna moč je recimo zadovoljiva, ampak bi želel le malce več ;) Mogoče vredno omembe imam na avtu tudi že čip.

 

Napisano
dne 21. 9. 2025 ob 14:12 je PeroD napisal:


Fantje hvala za odgovor! 
 

DPF bo ostal v avtu, saj nočem da kadi kot dimnik hehe.

 

Kar se tiče blokade EGR, bom po vsej verjetnosti to naredil, ter brez kakršnegakoli tuninga. Kaj pa lahko pričakujem po blokadi (samo elektronsko zaprtje EGR ventila)?

 

Več moči, to že, ampak če to za sabo potegne menjavo 100 drugih delov, se enostavno ne splača.

 

Trenutna moč je recimo zadovoljiva, ampak bi želel le malce več ;) Mogoče vredno omembe imam na avtu tudi že čip.

 

@miha20 ti je strokovnjak....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jutranja molitev:   Dragi Bog, zaenkrat mi gre dobro. Nisem opravljal, nisem se jezil, nisem mislil na drugo žensko, nisem izgubil nadzora, nisem bil sebičen, nisem se pritoževal, nisem jamral, nisem preklinjal. Nisem popil niti požirka alkohola. Nisem bil na bankomatu in nisem prekoračil limita, ampak ... ... ... Čez nekaj minut bom vstal iz postelje in takrat bom res potreboval tvojo pomoč...
    • Se pravi, da jaz s svojimi dizli, ki ropotajo preko 350.000 km brez nekih hudih težav, nisem neka izjema ampak samo eden od mnogih iz tistih 98%...   Eh, ja, da človek zgubi vse veselje...
    • Ja to je res, ampak tudi lastniki avtov smo subjektivni in eni tu gredo v ekstreme 😅
    • Samo nekaj je pa res. Serviserji so zelo subjektivni. Zakaj? Ker so seznanjeni z ogromno zadevam a pri tem še vedno ne vedo koliko lastnikov pa nima nobenih problemov. Ne vedo zato, ker taki pač nimajo vzroka obiskovat servis zaradi takih napak.   Ne govorim na pamet. V okviru mojih zadolžitev recimo, je skrb za skoraj 2000 prenosnikov Lenovo letno. Od tega je napak okoli 40 in od tega zaradi slabega ravnanja z opremo vsaj polovica na strani uporabnika. Ker vem za vseh 40, da je blo nekaj narobe lahko kričim k budala, da je Lenovo crap, ker mam skos opravka s servisnimi posegi, garancijami itd. Če pa gledaš big picture je pa to zgolj 1-2%. Se pravi 98-99% težav nima in so čist zadovoljni z njimi.   Ja seveda si lahko v tistem nesrečnem procentu, če si kreten celo v še dodatnem, ampak 99x večjo šanso imaš, da te tam ni... tko da je, toliko o mnenju serviserjev, če ignorirajo ta dejstva.  
    • Bankina bi si bila sama kriva, kaj se pa ni umaknila...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.