PeroD Napisano sobota ob 13:16 Prijavi Napisano sobota ob 13:16 (urejeno) Zdravo prijatelji! Vozim Mazdo 6 2.2D, 178KM, letnik 2016 z 250 000 prevoženimi kilometri. Avto ima avtomatski menjalnik. Dnevno prevozim 50km+. Pred kratkim sem se odločil da bi rad več moči iztisnil iz svoje mazde. Eden izmed načinov, da to naredim naj bi bil zaprtje EGR ventila. Želim narediti le elektronsko zaprtje (brez vstavljanja ploščice pred sam ventil). DPF filter želim obdržati, saj želim narediti tehničnega. Zasledil sem, da je močno priporočano po taki predelavi, da se naredi ECU tuning. Naprošam tiste, ki so to "nadgradnjo" že izvedli, da napišejo svojo izkušnjo. Ali če kdo pozna koga, ki je to opravil. Kakšne težave so se pojavile, + in -, ki ste jih izkusili. Najlepša hvala za katerikoli nasvet in odgovor! P.D. Na avtu so zamenjani naslednji deli/elementi: nova odmična gred Menjana turbina Menjana zračna loputa Novi senzor pretoka zraka Očiščen sesalni kolektor (speskan) Popravljeno sobota ob 17:55 od PeroD Pozabil se zahvaliti :) Citiraj
NevLado Napisano sobota ob 20:39 Prijavi Napisano sobota ob 20:39 Te 2.2 motorji so največja šala Mazdinega inžiniringa. Nemc naredi 2.0 TDI z ulala konjički in eno turbino, mazda pa pri 2.2 in dveh turbinah jedva iztisne 175 konjev... zato, ker so elektronsko tako zaklenjeni, da katastrofa. Vsekakor ti priporočam, da ne posegaš v to elektroniko, ker boš dal dvakrat po gasu in bo šel motor v franže.. Vse ostalo bo pa @Alex razložu, k je dal že neki čez Ne pipaj elektronike, odreži vn DPF in gas. 4 Citiraj
Alex Napisano včeraj ob 03:53 Prijavi Napisano včeraj ob 03:53 (urejeno) pred 7 urami je NevLado napisal: Te 2.2 motorji so največja šala Mazdinega inžiniringa. Nemc naredi 2.0 TDI z ulala konjički in eno turbino, mazda pa pri 2.2 in dveh turbinah jedva iztisne 175 konjev... zato, ker so elektronsko tako zaklenjeni, da katastrofa. Vsekakor ti priporočam, da ne posegaš v to elektroniko, ker boš dal dvakrat po gasu in bo šel motor v franže.. Vse ostalo bo pa @Alex razložu, k je dal že neki čez Ne pipaj elektronike, odreži vn DPF in gas. Ja, tokrat imaš prav. Tej motorji niso ljubitelji tuninga. Tako, da se ne splača nič tikat, kot le blokirat EGR in gasa. A ni dovolj 175 konjev in 420 Nm navora? Meni je dovolj že 150 konjičev in 380Nm navora, kolikor jih ima moja. NevLado. O šalah raje ne bi, ko govorimo o dinotu z velikm 2.5 motorjem in 190 konjički. Da ne govorimo o baby dinotu. 😄 Koliko iztisnejo druge znamke iz take nkonjenice.?😉 😉 Popravljeno včeraj ob 03:53 od Alex 1 Citiraj
PeroD Napisano pred 20 urami Avtor Prijavi Napisano pred 20 urami 8 hours ago, Alex said: Ja, tokrat imaš prav. Tej motorji niso ljubitelji tuninga. Tako, da se ne splača nič tikat, kot le blokirat EGR in gasa. A ni dovolj 175 konjev in 420 Nm navora? Meni je dovolj že 150 konjičev in 380Nm navora, kolikor jih ima moja. NevLado. O šalah raje ne bi, ko govorimo o dinotu z velikm 2.5 motorjem in 190 konjički. Da ne govorimo o baby dinotu. 😄 Koliko iztisnejo druge znamke iz take nkonjenice.?😉 😉 Fantje hvala za odgovor! DPF bo ostal v avtu, saj nočem da kadi kot dimnik hehe. Kar se tiče blokade EGR, bom po vsej verjetnosti to naredil, ter brez kakršnegakoli tuninga. Kaj pa lahko pričakujem po blokadi (samo elektronsko zaprtje EGR ventila)? Več moči, to že, ampak če to za sabo potegne menjavo 100 drugih delov, se enostavno ne splača. Trenutna moč je recimo zadovoljiva, ampak bi želel le malce več Mogoče vredno omembe imam na avtu tudi že čip. Citiraj
Bini Napisano pred 1 uro Prijavi Napisano pred 1 uro Vedno hočemo nekaj več ampak nekje mora pa biti neka razumna meja.... Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.