Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 minutama je Shrek napisal:

Samo...kilometri so pa realni, nimaš kaj...

To pa ne vem...

N7rRRL1.jpg

Napisano

A naš bivši predsednik je že dal svojo katrco na net? Je kdo že zasledil kej? 🙂

 

 

Napisano
pred 30 minutami je MazdaBoy napisal:

A naš bivši predsednik je že dal svojo katrco na net? Je kdo že zasledil kej? 🙂

Jurja pa topel objem🤣

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 2 minutama je TiEn napisal:

Cena tudi

Za koliko bo šla pa je vprašanje. Je pa res, da tem malim športnikom gredo počasi gor.

Je pa tud res, da eni mal pretiravajo:bravo:

  • Všeč 4
  • Haha 1

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Jaz če bi kupil bi kupil moj prvi avto ampak Sedicivalvole 16V 2.0 ne pa 1.4 motor 🤣

Screenshot_4.png

Popravljeno od TiEn

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Sodelavc je imel točno takega črnega 20 let nazaj. Smo letela po števcu 230km/h:punk:

N7rRRL1.jpg

Napisano

Sej so tem pa alfam pravli truga na kolesih,..z razlogom

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 5 minutami je TiEn napisal:

Sej so tem pa alfam pravli truga na kolesih,..z razlogom

Res je. 

Jaz sem z Unom turbo, komot dohajal tipota 2.0 16v.

Je pa res, da je bil Tipo serijski in moj Uno malo nafriziran:punk:

N7rRRL1.jpg

Napisano

Jaz se spomnim ko nas je sošolec z unom vozil v srednjo,..števec je šel čez max,.. se mi zdi, da je mel gor do 180km/h? Uno je pa kar čez zabivalo haha,... pa use je treslo, da sm mislu da bo gajba razpadla

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Meni je pri 220km/h brisalec sprednji dol vrglo pa desni špegu:D

Je pa res, da se je avto vsak vikend šraufal. Happy times.

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Začuden 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 2 urama je TiEn napisal:

Jaz se spomnim ko nas je sošolec z unom vozil v srednjo,..števec je šel čez max,.. se mi zdi, da je mel gor do 180km/h? Uno je pa kar čez zabivalo haha,... pa use je treslo, da sm mislu da bo gajba razpadla

No evo, včasih so bile gajbice zabavne...

 

...danes se jim reče CX-30 in se komaj kam premaknejo

  • Haha 5
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)

Tudi sam sem imel  Peugeot 306GTI.

To je bil motor. Ne pa ta 2,5 Mazdin benzinar. 

😊😊 Kubikov za cel kamion, konjev pa kot kak 1,3 mlinček. Se vidi, zakaj so ga črtali iz proizvodnje. Pije pa kot kak večji  kombi. Za to porabo bi moralo bit kakih 250 konjičev na voljo. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Alex napisal:

Tudi sam sem imel  Peugeot 306GTI.

To je bil motor. Ne pa ta 2,5 Mazdin benzinar. 

😊😊 Kubikov za cel kamion, konjev pa kot kak 1,3 mlinček. Se vidi, zakaj so ga črtali iz proizvodnje. Pije pa kot kak večji  kombi. Za to porabo bi moralo bit kakih 250 konjičev na voljo. 😉

Sej veš, da ga vgrajujejo v CX-60 ane? :lol:

Napisano (urejeno)
pred 17 minutami je Alex napisal:

Tudi sam sem imel  Peugeot 306GTI.

To je bil motor. Ne pa ta 2,5 Mazdin benzinar. 

😊😊 Kubikov za cel kamion, konjev pa kot kak 1,3 mlinček. Se vidi, zakaj so ga črtali iz proizvodnje. Pije pa kot kak večji  kombi. Za to porabo bi moralo bit kakih 250 konjičev na voljo. 😉

 

Mi smo se v šoli učili, da energija (moč) ne nastane iz nič. Avto energijo dobi iz bencina, ki ga motorji z notranjim izgorevanjem energijsko izkoristijo okoli 25%, ostalo gre v izgube (segrevanje ... zato ima CX-30 spredaj spodaj tako veliko odprtino za zrak, da prepreči, da bi se stopil njen plastičen karter).

 

Tisti, ki misli, da ima super močan avto, hkrati pa ne porabi skoraj nič bencina, se moti. Mogoče se nekaj te navidezne moči pridobi z izgubo teže (zamenjavo kovinskih delov s plastičnimi), nekaj z raznimi obratovalnimi fintami, kot jih ima X186 motor in zaradi katerih moraš svečke menjat na 60.000 km, ali z manjšim trenjem v motorju (vodeno olje Supra 0W-20 namesto pravega olja Ultra 5W-30). :) 

 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Haha 1
  • Hvala 1
Napisano (urejeno)
pred 58 minutami je NevLado napisal:

Sej veš, da ga vgrajujejo v CX-60 ane? :lol:

Ja in? Zato pa so morali dati zraven še elektromotor, da kolikor toliko gre kam. Cx60  ne hvalijo najbolj z motorizacijo.😉

In ko te "elektrike" po kakih 30 km zmanjka, gre zopet poraba v nebo prozi 9 litrom in postane navaden, potratnen avto.

pred 49 minutami je Janez007 napisal:

 

Mi smo se v šoli učili, da energija (moč) ne nastane iz nič. Avto energijo dobi iz bencina, ki ga motorji z notranjim izgorevanjem energijsko izkoristijo okoli 25%, ostalo gre v izgube (segrevanje ... zato ima CX-30 spredaj spodaj tako veliko odprtino za zrak, da prepreči, da bi se stopil njen plastičen karter).

 

Tisti, ki misli, da ima super močan avto, hkrati pa ne porabi skoraj nič bencina, se moti. Mogoče se nekaj te navidezne moči pridobi z izgubo teže (zamenjavo kovinskih delov s plastičnimi), nekaj z raznimi obratovalnimi fintami, kot jih ima X186 motor in zaradi katerih moraš svečke menjat na 60.000 km, ali z manjšim trenjem v motorju (vodeno olje Supra 0W-20 namesto pravega olja Ultra 5W-30). :) 

 

image.png

Saj se smešiš,saj veš sam? 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)
pred 40 minutami je Alex napisal:

Saj se smešiš,saj veš sam? 😉

https://www.cx30talk.com/threads/skyactiv-x-engines.3011/

 

"Sam imam Skyactiv X v svojem avtomobilu in sem, če sem iskren, premalo navdušen. Ugotovil sem, da motor zares potegne le, če ga močno zavrtiš; pri nizkih vrtljajih se včasih sprašuješ, ali motor dejansko potegne. "

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 4 minutami je Janez007 napisal:

"186 Skyactiv X je vsekakor boljši od G, saj sem vozil oba.  Na splošno je dobra vožnja. Drugi avto je 320i in menjalnik ni tako dober, vendar je 8HP v BMW-ju izjemen. Nizki navor je dober pri 186 in se zelo dobro vrti." 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 12 minutami je Alex napisal:

"186 Skyactiv X je vsekakor boljši od G, saj sem vozil oba.  Na splošno je dobra vožnja. Drugi avto je 320i in menjalnik ni tako dober, vendar je 8HP v BMW-ju izjemen. Nizki navor je dober pri 186 in se zelo dobro vrti." 

 

Upam da se motim, ker nobenemu ne privoščim, ampak tole že smrdi na probleme, kot jih je imela Mazda z mašinami 2.2 CD  v 2013/2014 ...

 

https://www.mazda3revolution.com/threads/skyactiv-x-knocking-sound.245147/

 

Skyactiv X - Ruckeln beim Beschleunigen - Mazda CX-30 Forum

 

image.png

 

null

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 38 minutami je FuManchu napisal:

Dokler je garancija ni problema ali?

Itak. Motor je treba terat, dokler je v garanciji. Če crkne, drugega noter in gasa naprej. 😉

  • Haha 2
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Zaenkrat se ne obremenjujem s temi stvarmi,gremo dalje in uživajmo v dobri vožnji z avtom kot je CX-30.....:bravo:

  • Všeč 2
  • Hvala 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tile novi tdi motorji so res pravi šparovčki, glede tega jim ni kaj očitati. 
    • Zakaj pa jih ne maraš? Zame je usnje top izbira, sedeži se praktično ne umažejo, izgledajo šik, prijetni na dotik in načeloma vzdržljivejši kot tekstil.
    • Po dolgem čakanju prispela... po dveh dneh vožnje zaenkrat zelo navdušen. Avto pozitivno preseneča. Se je pa potrebno navaditi na kar nekaj novosti, ki niso tipične za Mazdo. 
    • Se mi je zdelo, da mora biti neka smiselna razlaga, ker po objavah na forumu deluje dovolj inteligentno, da česa takega namerno ne bi naredil...
    • To je razlog,za kaj sem se kljub že pripravljeni predinštalaciji z le 2x1,5mm2 za po en zvočnik odločil v iste cevi vlečt še po dodaten kabel🧐 ....res svetovna jeba🥺...kdor je že kaj takega delal,bo znal kako zanimivo zgodbico z kletvicami opisati😄   Za par,ki je bližje sedežni garnituri je speljanih 10m (4x),za ostala dva bližje fronti pa ostalo. Najbrž bo na koncu malce manj,ker sem pustil orng rezervo...ne smem iti čisto v vogale,torej bo glede na fronto in surrounde stropni set tvoril okrnjeno pravokotno piramido z poševnim vrhom (ker imam strop z 12-stopinjskim naklonom). Po moje bo za "zadnja" Atmosa cca. 9m,za sprednja pa7m.   Kar se pa fi-ja kablov za zvočnike tiče se držim Nubert-ovih priporočil. Pri klasičnem dvožilnem priklopu za vse vrste zvočnikov (tako kompakte kot stoječe) je do razdalje 10m dovolj 2x2,5mm2,boljše 2x4mm2 (če se imaš za "high-enderja" in hočeš iti na ziher)... Zaradi skin efekta itd. je bolje npr. 2x2x2mm2 kot pa 2x4mm2 (ok 2mm2 ne dobiš,a je vzeto zaradi primerjave)....še bolje pa je 2x2x2,5mm2 (to imam jaz za vse sprednje in oba surrounda). Za Atmos kot rečeno ni tako rizično..ne igrajo pod 200Hz,tukaj pride še umerjanje in kompenzacija z mikrofonom itd....(tukaj je pri zvoku bolj kritična akustika,kjer pa  me čaka še veliko dela😅)...a sem vseeno šel na ziher,tako,da bo vsak stropni zvočnik imel na voljo 2x 3mm2.   Je pa vsepovsod kontaktiranje izvedeno z posrebrenimi bakrenimi votlicami (crimp tehnika),in vijačeni kontakti.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.