Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Nemazadnje stvari kot so gume nas drzijo na cesti, bremze nas ustavijo itd. Kdor spara na teh naj raje ne vozi po cesti....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • Odgovori 16,1k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Ja, bremze nas ustavijo. A ?e meni tu po hribih zdr?i 150.000 pa nekateri tudi do 250.000 brez menjave diskov in polosovin oz. homokineti?nih zglobov, pa vozim po teh na?ih hribih raznorazni ne ravno premium vozni park (?kode, Fiati, Opeli, Fordi, Honde)...

 

Sicer precej manj?i voz, pa vseeno: Fiat Panda letnik 95 ima pri 325.000 km ?e vedno originalna homokineti?na zgloba... Pa je koj en navaden Fiat. Tu pa Audi pri 140.000 ?e vse menjano. Ali ni tako dobro ohranjen ali pa nima 140.000 km? Ali pa ni tako dober, kot sem mislil, da je... 

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Panda in seicento sta neunicljiva, dokler ne razpade (kot fotru) sneg, klanc, hladilnik....povsod gre, povsod pele

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Te?a-sile, ki vplivajo na podvozje naredijo svoje in ker sta panda/seicento za polovico la?ja od olimpijca je rezultat tak, kot je.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Te?a-sile, ki vplivajo na podvozje naredijo svoje in ker sta panda/seicento za polovico la?ja od olimpijca je rezultat tak, kot je.

Ja to je pa problem ko na enkrat te?ji avto da? enake komponente kakor na lahkega.  (te?a ni izgovor)

 

Ko raste te?a bi morale rasti tudi velikosti komponent.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

To se razume, da niso isti deli, ?e zmer ima pa vse svoje meje in neglede na to da lahko 4xO vgrajuje najdra?je in 'najvzdr?ljivej?e' zadeve, so zakoni fizike taki kot so.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Torej bi po tej logiki na ?leperjih menjali podvozje na vsakih 1000 km? :ne vem:

 

Ja, zakoni fizike delajo svoje, to se strinjam. Se pa s primerno dimenzioniranimi komponentami lahko zakonom fizike uspe?no upira...

 

In ?e zakoni fizike delujejo na Audi, delujejo tudi na npr.: Mazde 6. Recimo, da gre za podobno te?ko vozilo. Koliko Mazd 6 pri 140.000 menja homokineti?ne zglobe?

 

Konec koncev, kaj me briga. Itak ga ne bom kupil. Mi je pa? padlo v o?i, da so "nekam ?udne komponente" menjane glede na prevo?ene kilometre in to je vse...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

?e me spomin ne vara ima tudi Mazda 6 prve generacije te?ave z zavorami? 

 

?leparji so pa druga klasa, delovni stroji.

Mazda 6 1.generacije je kar se ti?e tresenja med zaviranjem, totalna katastrofa, vsaj ?e govorimo o ve?ini primerov, oz. tovarni?ki vgradnji. Kasneje so menda mojstri na?li neke re?itve.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

To se razume, da niso isti deli, ?e zmer ima pa vse svoje meje in neglede na to da lahko 4xO vgrajuje najdra?je in 'najvzdr?ljivej?e' zadeve, so zakoni fizike taki kot so.

zakaj ma pol dvotonski turbo 260km CX7 diske od Mazde 6.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Agree!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Precej ugodna cena za tole ?rno Miato, a 2x zra?ne blazine pa skoraj zagotovo nima;

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8806009&show=1&avto=Mazda%20MX-5%201.6i%20Base

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

uhh.. moj sosed, vsak dan ga vidim. avto zgleda ohranjen vozi ga mlajsi moski slabih 30 let volvo frik imel je prej S60 dizel..

www.trziskisladoled.si

Napisano

Fino bi blo met bencinarja, po mo?nosti V6 in pa pogon na 4 kolesa.

Pol pa naletim na tole :rispekt::danzoman::ljubezen:

Volvo S80 V8 AWD Executive Geartronic

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8764414&show=1

 

?e od?tejemo cestnino in porabo :hohoho:

 

Si me prehitel! Pi*da bi ga mel, ?e bi imel ?iht. Jebe? tistih 500? za cestnino, ?e se pa pelje? ko grof. Eno plinsko zadevo v kuferam pa si zmagal. Poraba je pa baje slabih 12 litrov. Ampak kaj, 6-ka 2.0 jih ima pa 9 s pol manj konjenice. ?e najbolj me motijo 4 vrata, ker bi jih imel 5 :D

 

Kaj pa zvok? Do jaja...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja, hudič pa je, če pričakuješ cca 6 potem je pa 7.5-8l/100.....  
    • @tommzy   Tak po zdravi pameti, je pričakovati, da bo Mazdin bencinc pil manj kot turbo mlinček iluzija.   Razlika je v tem. Da turbo mlinček, pri umirjeni vožnji ne uporablja kaj dosti turbine in se voziš na mali kubikaturi. Ko pa ga teraš, pa gre in pije kot žival.   Jaz z 1.6 turbo mlinčkom, s 204 konji, imam na 14.000 prevoženih porabo 7.8. Pa imam 90% mestne vožnje. In ne vozim lepo, kar ti pove, da imajo letne gume po prevoženih 10.000 km 4mm profila. Primeljive velikosti, torej Mazda 2 (2010) z 1.5 motorjem (103km) je tudi pila ca. 7-7.5. Na relaciji pa se poraba ni toliko znižala, kot sodobnemu turbaku.   Turbo mlinčki pod 1.4, so po moji izkušnji groza in polom. Ostalo je ok.   Ne glede na kaj. Poraba naj bo postranske narave, če ne pa si zračunaj, da te 1L več gori ne pride ravno celo bogastvo v enem letu.   Pa srečno vožnjo z čim manj sekiranaja in okvar 🙂
    • Pa dobro no. Sladišče za dizl ni isto kot za gorivo (95). Saj tak nori nismo.   In zakaj avti ne bi vozli, če bi imeli skupno skladišče za gorivo (bencin 95)? Saj avto tudi vozi, če tankam na Petrolu ali Molu. Zakaj potem ne bi, če bi obojni dali svoj 95 v isto cisterno?   Se mi zdi, da tonemo in tonemo. Mogoče je v prvih postih kar nekaj resnice, trenutno smo pa v totalnih nebulozah.
    • Zakaj je to zaskrbljujoče. Javni sektor ni leta kaj dosti rasel. Samo redna napredovanja. Zdaj je pač skoz, ker so se lani dogovorili.   Tak graf je navadno podžiganje.   Sem bil zaposlen v javnem zavodu in sem v privatni firmi. Tako da vem, koliko jim je oz. nam je kje šla plača gor.
    • Zdaj ti bo na 16"za spoznanje manj pil!  Še vedno pa ne vem kje in kako ti voziš, da ti toliko pije..... 🤔 Če imajo v salonu enak avto kot ga imaš ti, pojdi enak krog kot s svojim pred tem in boš zagotovo videl, če je kaj narobe z samim avtom.... 🤔 Prej sevda vse na RESET!   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.