Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 11 urami je Slivka napisal:

Neki ne štima...

 

Capri III. je imel V6 z delovno prostornino 2,3 litre in močjo 85 kW, ta prodajalec pa navaja moč 115 kW...

Jaz ko sem prebral motorno moč, sem si ravno rekel; "matr kakšna konjenica že ob letu mojega rojstva, ko je fotr vozil Hrošča 1200J s 34-telički" :))

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sej se je sam zmotu v merskih enotah - vnesel je 115KM v polje za kW. 85kW je namreč 115KM.

33112_1.png

Napisano

A to je tisti, ki so ga oblikovale ženske?

33112_1.png

Napisano
pred 21 minutami je Boss napisal:

A to je tisti, ki so ga oblikovale ženske?

Babji Volvo, ja.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 31 minutami je Boss napisal:

A to je tisti, ki so ga oblikovale ženske?

 

Drugače en oftopic, tudi Z4 E89 so oblikovale ženske...vem, ker se kr zanimam za ta avto zadnje čase :)

 

BMW serije Z: Pregled | BMW.si

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

Mene osebno bi bolj zanimale oblikovalke takega avta...

 

Juliane Blasi (exterior)

Nadya Arnaout (interior)

 

Juliane-Blasi-and-Nadya-Arnaout.jpg

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
dne 22. 8. 2025 ob 21:29 je Boss napisal:

@Z M A J a nam hočeš nekaj povedat? Imel si Z4 zdaj pa C30 občuduješ. :hudicek:

Kolega ima takega in je zelo zadovoljen z njim, pa sem malo pogledal kako se gibljejo cene. :) 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
Pred eno uro je Z M A J napisal:

Kolega ima takega in je zelo zadovoljen z njim, pa sem malo pogledal kako se gibljejo cene. :) 

Najjjjjlepši avto brez strehe je tale Z4...:bravo:

Ps:za še normalen denar.... 😉

Napisano
pred 12 minutami je FuManchu napisal:

Kako se obnesejo tile 2,3 turbo motorji? Vsi so ponavadi kaput.

Kaj so hibe teh motorjev?

 

Avto je pa lep nimam kej rečt

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=21374728&display=Mazda CX-7

Jaz bi mojstra "Pelka" vprašal, on sigurno ve v čem je problem.... 🤔

Napisano

Tem CX-7 očitno cena v 5 letih ni padla, samo kilometri so šli gor 🤣 je mene tudi zelo matrala včasih

Napisano
pred 8 minutami je samSimon napisal:

Tem CX-7 očitno cena v 5 letih ni padla, samo kilometri so šli gor 🤣 je mene tudi zelo matrala včasih

Km me ne skrbijo. Skrbi me, kar je pod havbo 🤔

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 2 minutama je FuManchu napisal:

Km me ne skrbijo. Skrbi me, kar je pod havbo 🤔

Motor, vsaj upam no...

Popravljeno od Tilen5

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 27 minutami je Tilen5 napisal:

Motor, vsaj upam no...

Ja. Sem zdej mal forume obrnil na hitro. Obupen motor.

Smo že zaključili. Hvala lepa😁

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 4 minutami je FuManchu napisal:

Ja. Sem zdej mal forume obrnil na hitro. Obupen motor.

Smo že zaključili. Hvala lepa😁

Ja dr. Pelko ga nikoli ni preveč pohvalil, kljub temu, da je bencinski :) 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 5 minutami je Z M A J napisal:

Ja dr. Pelko ga nikoli ni preveč pohvalil, kljub temu, da je bencinski :) 

Zgleda da mazda ne zna narediti motorja razen 2 primerkov.... 2.5 pa X

  • Žalosten 2
  • Ljubim 1

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Atmosferc 2,3l je dober. Tale turbač pa ne glih. Avto pa res huda tale CX-7

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je FuManchu napisal:

Atmosferc 2,3l je dober. Tale turbač pa ne glih. Avto pa res huda tale CX-7

Navadna 2.3i 16v s 122KW, mi je precej dobro delovala v karoseriji GG; 1.gen. 6-ke, sem z njo naredil 100.000km, od tega večino na avtoplin. Ob menjavi lastništva na števcu prek 350k :) 

  • Všeč 3
  • Začuden 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 3 urami je FuManchu napisal:

Kako se obnesejo tile 2,3 turbo motorji? Vsi so ponavadi kaput.

Kaj so hibe teh motorjev?

 

Avto je pa lep nimam kej rečt

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=21374728&display=Mazda CX-7

 

Frizer je kupil rabljenega in ga imel kar nekaj let.

Klasika Mazdina, diski spredaj/zadaj.

 

Olje mu je bil, mu je uradni mehanih (v popoldanskem času), začel točiti bolj gosto. Čez 2 leti je turbina šla.

Napisano

Turbine so rak rana teh motorjev, ja. 

 

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.