Skoči na vsebino

ponočnjaki


Guest DANDO1

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 1,8k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Jea Deeyan, upam da si se kej nau?u, kar ti bo pomagal pr tvoji ma?ini ;) Pa ?e 1x huala za pomo?... dobr pomo?nik si :)

 

hvala tut teb, pa nzk, pa ?e kdaj ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

evo zaklu?u dana?nji delavnik, nafilu zbiralnik z paleti in pelu psa na sprehod zdej pa sam ?e vaservaga do 4h 5h popoldne

no? :ninja:

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

dobro jutro radni?ki narode ... eni smo no?no oddelal zdej pa hitr spat ker je treba bit ob 2h nazaj na ?ihtu tko da lahkono? :prstgor:

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Zbudil sem se pred 1h in nemorm nikakor nazaj zaspat :vskalo: gledam overhaulin na discovery :glare:

 

Lotila se te je rumena mrzlica. :harhar:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da ne bo? mislu da je to samo mit :D To sm mel tut jzt taprvi?, ko sm za?el razmi?ljat o nakupu rumenke...

 

Can't w8 da jih postaviva drugo zravn druge :) pa eno crno vmes .. Oh .. :wub:

 

Ps: blondes have more fun :party0035:

When in doubt, duck it!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:prstgor:

 

Jazst sem ?el okoli 9ih B)

 

sej tut men se spal lih ni, ampak nism mel kej za po?et pa sm ?ou spat... ?e bi bil vreme zun druga?n bi bla pa druga zgodba :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Ful mam pa koristi od tega, da tamala spita celo no?, ?e pa js ne morm spat :angry:

 

A smu?a? ? :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.