Skoči na vsebino

Zavorni diski


Priporočeno sporočilo

aha :vskalo:

 

Too much - pri Korejcu sem problem s tresenjem v 1. poskusu re?u z Brodijevimi diski tako, da mi je bilo nekako logi?na razlaga : originali sux; aftermarket rules a zgleda ni tako in je vse skupaj ratalo podobno loteriji.

 

:angry:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem nekaj razmi?ljal, ima kdo pri M6 in 2.3 motorjem podobne te?ave ?

 

Druga stvar ki sva jo z bratom ?tudirala 1 leto nazaj, pri hondi prelude je tudi znano da tresejo diski po 80 kkm ali pa tudi prej, odvisno od na?ina vo?nje. Re?itev je zamenjava zavornih ?eljusti z honde NSX, ki so dvobatne in ne "krivijo" zavornih plo??ic, kot jih originalne enobatne in tako dejansko prijemljejo z ve?jo povr?ino na disk, ker je enaka sila lep?e razporejena po plo??ici ob zaviranju, kot pri enobatnih ?eljustih.

Tako diska ne pregrejemo tako hitro, kar pa tudi pomeni da ga kasneje "zvije".

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 leti kasneje...

Da ne opiram nove teme...

 

Torej na moji mazdi mi tresejo zavore-tam nad sto na uro in na avtoceti ni prijetno, ?e je potrebno zavirat. So pa diski tudi ?e precej izrabljeni. Torej sem se odlo?il, da jih zamenjam. Tu sem prebral, da naj bi bili za mazdo 6 karavan diesel najbolj primerni BREMBO + FERODO plo??ice. A kdo ve, kje se jih da nabavit ?im bolj ugodno? (lahko zasebni stik, da ne bo reklame) Lahko predlagate tudi kak?ne druge (EBC??), ?e imate z njimi dobre izku?nje.

 

 

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ve?krat sem ?e jamral da imam original Mazda diskov dovolj, ampak zdaj pa res. :angry: Vse info od uradnega servisa.. Prednji diski in plo??ice menjani na 120k, pri 160k "potrebno stru?enje", predlagajo pa zamenjavo. Zadnji diski zamenjani pri 80k, pri 160k baje "?isto hin", ptorebna menjava. Zadnje plo??ice zamenjane pri 140k, ker bi naj menjal diske pol "dajmo ?e plo??ice." Do zdaj sem dajal gor original dele ampa to o?itno mima smisla...

 

Kaj ste nabavli, kaj priporo?ate itd? Pliz help :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ve?krat sem ?e jamral da imam original Mazda diskov dovolj, ampak zdaj pa res. :angry: Vse info od uradnega servisa.. Prednji diski in plo??ice menjani na 120k, pri 160k "potrebno stru?enje", predlagajo pa zamenjavo. Zadnji diski zamenjani pri 80k, pri 160k baje "?isto hin", ptorebna menjava. Zadnje plo??ice zamenjane pri 140k, ker bi naj menjal diske pol "dajmo ?e plo??ice." Do zdaj sem dajal gor original dele ampa to o?itno mima smisla...

 

Kaj ste nabavli, kaj priporo?ate itd? Pliz help :ne vem:

 

cca 450? dobi? neorginalne diske+plo??ice za vsa 4 kolesa, ampat take kot se zagre.

 

 

 

PS. Ista firam dela prvo vgradnjo za Audi in BMW (Break My Window) :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa te variante, ki se najdejo na Ebay-u, je to vse bol "?unga-?unga" al kako? Druga?e si ne znam razlagat zakaj so toliko cenej?i. Ne mi zamerit, na podro?ju avtotehnike sem bolj smotan, zato pa me lahko scat vozi vsak ki ma 5 minut cajta :P

 

Primeri:

 

Komplet 4 diski, 4 plo??ice za 130EUR+po?tnina: http://cgi.ebay.de/4-Bremsscheiben-8-Belae...1QQcmdZViewItem

 

?e ve? podobnega da iskanje "Mazda 6 bremsscheiben": http://search.ebay.de/search/search.dll?fr...&category0=

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sel na original, ker sem dobil cel sistem zastonj :)

drugace pa najboljsa kombinacija brembo diski (navadni) in ferodo ploscice...edin si moras vzet dost casa, da jih dobis (in potrpljenja seveda)

 

www.motomat.si jih ma (oz. mel jih je)

 

aha se to: probaj tudi od nippanparts dobit cene, mislim da za ceno so zelo ok

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Evo, zamenjal. Odlo?il sem se za kobinacijo nippart diski in ferodo plo??ice. Vse skupaj z delom me je pri?lo cca 310EUR.

 

Zaenkat zadovoljen, ampak te?ko ocenjujem, danes menjano. :P

 

Imam pa ob?utek da moram zdaj bolj pedal pritisnit da zavore "primejo", bolj "mehko" mi deluje vse skup :ne vem: Je to normalno in za pri?akovat? ?e da, zakaj pa?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo, zamenjal. Odlo?il sem se za kobinacijo nippart diski in ferodo plo??ice. Vse skupaj z delom me je pri?lo cca 310EUR.

 

Zaenkat zadovoljen, ampak te?ko ocenjujem, danes menjano. :P

 

Imam pa ob?utek da moram zdaj bolj pedal pritisnit da zavore "primejo", bolj "mehko" mi deluje vse skup :ne vem: Je to normalno in za pri?akovat? ?e da, zakaj pa?

 

Nove bremze se morajo ulezti, ne bodi neucakan....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo, zamenjal. Odlo?il sem se za kobinacijo nippart diski in ferodo plo??ice. Vse skupaj z delom me je pri?lo cca 310EUR.

 

Zaenkat zadovoljen, ampak te?ko ocenjujem, danes menjano. :P

 

Imam pa ob?utek da moram zdaj bolj pedal pritisnit da zavore "primejo", bolj "mehko" mi deluje vse skup :ne vem: Je to normalno in za pri?akovat? ?e da, zakaj pa?

 

Pazi z novimi bremzami,da jih dobro udela?.?e jih bo? na za?etku forsiral jih bo? kmalu uni?il.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nove diske mora? merkat vsaj ene 200km (men je majstr svetoval raj? 500 glede na stil vo?nje), je pa tut tko, da dokler se ne ute?ejo, ma? kar par metrov dalj?o zavorno pot, to mora? pazit, da kermu ne pribremza? v tazadnjo! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lep pozdrav

 

Mene zanima ?e mogo?e kdo ve kje bi lahko dobil sprednje in zadnje zavorne diske ter plo??ice za mazdo 323 f 2.0 v6 GT. Torej za mo?nej?o verzijo mazde z 145 KM, avto pa je 98 letnik. Originalnih ne bi kupoval ker so predragi ostalih pa ne dobim nikjer. Torej ?e ima mogo?e kdo kaki link ali pa ?e mogo?e ve kje jih naj dobim naj prosim pove.

 

Hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lep pozdrav

 

Mene zanima ?e mogo?e kdo ve kje bi lahko dobil sprednje in zadnje zavorne diske ter plo??ice za mazdo 323 f 2.0 v6 GT. Torej za mo?nej?o verzijo mazde z 145 KM, avto pa je 98 letnik. Originalnih ne bi kupoval ker so predragi ostalih pa ne dobim nikjer. Torej ?e ima mogo?e kdo kaki link ali pa ?e mogo?e ve kje jih naj dobim naj prosim pove.

 

Hvala

 

Poznamo nekoga ki je imel iste te?ave, ti sporo?im jutri danes je ?e vse zaprto. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 meseci kasneje...

evo mene....

 

avto v garanciji, diski tresejo ?e drugi?..... kon?no mi jih bo morda celo uspelo zamenjati (prvi? smo jih drejali). Sedaj pa dvoje vpra?anj:

 

1. Ali novi zamenjani diski tudi tresejo, ali je morda Mazda celo odpravila napako in dajejo dobre diske? Plo??ice bom baje kokr pravte moral kupit, kolk to stane?

 

2. ?e bo prvi odgovor negativen razmi?ljam celo da sploh ne bi hodil na garancijo, ker za 10 000 km nima smisla. Kaj se obnese oziroma kaj svetujete, seveda da bo potem tistih 100 000 km mir? Brembo diski, plo??ice pa?

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

evo mene....

 

avto v garanciji, diski tresejo ?e drugi?..... kon?no mi jih bo morda celo uspelo zamenjati (prvi? smo jih drejali). Sedaj pa dvoje vpra?anj:

 

1. Ali novi zamenjani diski tudi tresejo, ali je morda Mazda celo odpravila napako in dajejo dobre diske? Plo??ice bom baje kokr pravte moral kupit, kolk to stane?

 

2. ?e bo prvi odgovor negativen razmi?ljam celo da sploh ne bi hodil na garancijo, ker za 10 000 km nima smisla. Kaj se obnese oziroma kaj svetujete, seveda da bo potem tistih 100 000 km mir? Brembo diski, plo??ice pa?

 

Verjetnosi videl moje poste z istim problemom na cx7. 'Nov' material je isti in se zgodi isto - boh ne daj drejat (you have learned it the hard way...) zato kljub garanciji naro?il novi iz Amerika :bravo: .

so na poti, menjam drugi teden in poro?am

 

ajvaaaaaaaaaaar na poti so, trebam ?alabajz servis d.o.o.

 

Brembo je drag ko svinja, jaz sem zato vzel hvaljeno firmo (po forumih) ROTORA

www.streetunit.com

vendar so specializirani za mpske in cx7

 

Imas polno proizvajalcev - EBC z rdecimi plo??icami je tudi dobra kombinacija

 

https://www.streetunit.com/EBC_s/1066.htm

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

evo mene....

 

avto v garanciji, diski tresejo ?e drugi?..... kon?no mi jih bo morda celo uspelo zamenjati (prvi? smo jih drejali). Sedaj pa dvoje vpra?anj:

 

1. Ali novi zamenjani diski tudi tresejo, ali je morda Mazda celo odpravila napako in dajejo dobre diske? Plo??ice bom baje kokr pravte moral kupit, kolk to stane?

 

2. ?e bo prvi odgovor negativen razmi?ljam celo da sploh ne bi hodil na garancijo, ker za 10 000 km nima smisla. Kaj se obnese oziroma kaj svetujete, seveda da bo potem tistih 100 000 km mir? Brembo diski, plo??ice pa?

 

Jap, sem imel isti problem,prvi? mi jih niso hotli menjat v garanciji, ampak so mi jih stru?ili,drugi? pa so mi dali nove, plo??ice pa sem pla?al sam(80?)!

Za enkrat mi ni? ne tresejo (50kKm),zgleda da so bolj?e kvalitete,vsekakor izkoristi garancijo,meni ni ?al... :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz tudi moram zamenjati vse diske-spredaj in zadaj. Poslal sem povpra?evanje za EBC na RSR in dobil spodnjo ponudbo. Skupaj za cel komplet (navadni diski) 411?. Me pa zanima, ali so ti diski in plo??ice res toliko bolj?i od ostalih (recimo Bosch, ki jih dobim prednje 2 kosa za cca110?, da upravi?ijo toliko vi?jo ceno? ?akam pa ?e ponudbo za Brembo komplet z plo??icami in eno z brembo diski in ferodo plo??icami.

 

Aja, pa a so "grooved" diski veliko bolj?i od gladkih?

 

lp

 

Spo?tovani,

 

cene za proizvode EBC so slede?e:

-sprednja os:

1x garnitura EBC greenstuff plo??ic 81? z ddv

1x garnintura EBC redstuff plo??ic 88? z ddv

1x kos EBC gladek disk 73? z ddv

1x kos EBC grooved disk 122? z ddv

 

 

-zadnja os:

1x garnitura EBC greenstuff plo??ic 80? z ddv

1x garnintura EBC redstuff plo??ic 92? z ddv

1x kos EBC gladek disk 52? z ddv

1x kos EBC grooved disk 91? z ddv

 

Naro?ila se zbirajo do vsakega konca tedna, rok dobave je 5-10 delovnih dni od dneva oddaje naro?ila.

 

Lep pozdrav

Best regards

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

za brembo (ce si poslal na motomat) bos cakal 100 let pa se pol ti bojo rekli, da jih ne morejo dobit...

 

pri rsr-ju, pa mogoce tko na papirju (sem mel isto situacijo par let nazaj) pol, ko hoces narocit, se kar naenkrat dobavni roki podaljsajo...(pa se pazi kaksna je dimenzija sprednjega diska, ker so meni hotli prodat disk, ki je za mazdo 6 1.8 (je manjsi kot za ostale) in so mi rekli, da je isto za vse...

 

 

drugace pa, ce dobis brembo navadne in recimo ploscice nippan parts je to zelo ok kombinacija

 

mislim, da sem to napisal nekje (mogoce za na zacetku tega posta)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Na vseh področjih podobno. Ker rešitve niso tako enostavne, kot jih vidimo mi (navadni ljudje). Boss gleda z ene perspektive in na pogled vse klapa, Slivka iz druge in na pogled vse klapa. Med seboj pa se rešitve tepejo.   Kako naj zdaj oblast - lokalna, državna, evropska, ... naredi pravila, da bomo šli v pravo smer (trajnostno, zeleno), kot si to verjetno vsi želimo (piti čisto vodo, dihati čist zrak, ... in to pustiti tudi zanamcem), hkrati pa bodo vsi zadovoljni? Nemogoče. In politične stranke se v tem peskovniku bolj ali manj znajdejo, farbajo ljudi z nerealnimi obljubami, ker to radi kupujemo ...
    • Še kako se občuti. Ne dajejo vsi v goriva istih dodatkov in aditivov.  Mogoče je osnova podobna a razlike so v malenkostih.  Kako sem opazil razliko? Avto je bolj poskočen,z enim tankom sem  naredil veliko več kilometrov ( 802 km),pri avtocestni hitrostih do Bologne, okolica in nazaj). Najbrž v dinozavrih tega efekta  ne bo. 😉 Na žalost. 😊
    • Ja, se strinjam. Takoj, ko bo vlak iz Lokovca peljal v Novo Gorico in nazaj, bom opustil prevoz s svojim avtom...      Em, čakaj malo. Nekdo, ki živi v centru Nove Gorice, se lahko prevaža s kakšnim majhnim vozilom, ki ima tudi majhno porabo. Jaz, ki imam hišo na 965 metrih nadmorske višine, se pa prav nič ne preseravam s štirikolesnim pogonom. Pozimi je včasih še to premalo in na kolesa montiramo verige. Ko burja naredi zamete, se celo z vitlom rešujem. Normalno, da je v tem primeru poraba večja. In zdaj naj jaz plačujem višjo trošarino za to, ker živim na demografsko ogroženem območju, kjer so ceste precej zanemarjene in slabo vzdrževane zato, ker zimska služba pri nas v hribih ne zmore zagotavljati normalne prevoznosti ceste? In ti zdaj povezuješ večje uničevanje cest z večjo porabo goriva? In to naj bi bilo najbolj fer?     Bom. Lopato imam v avtu tudi poleti. Kje te dobim?
    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.