Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni vsi skupaj.

Tudi sam sem imel te?ave z diski, sedaj je te?ava re?ena.

Pri meni je bilo tako:

-orginalni diski so ?li po 110 tkm

-serviser jih je zamenjal

-pri zamenjavi jih ni mogel dobit dol s peste,so namre? total zarjaveli

-kon?no jih je dobil dol, dal nove gor: rezultat tresenje po par ti?o? km

-sledila je 3x reklamacija diskov, tresenje je ostajalo

 

kon?na diagnoza: pri snemanju originalov mi je po?kodoval obe pesti, ki sta bili vzrok za tresenje vseh novih diskov

Po menjavi obeh pest in 5 kompleta diskov TRW+plo??ice TRW tresenja ni ve? in je vse ok.

 

Upam, da sem lahko z mojim postom, pomagal pri problemu diskov na M6.

 

Torej pri meni so bile krive peste, ki so "?lagale" za 0,45mm in posledi?no vplivale na diske.

lp m

Napisano

Pozdravljeni vsi skupaj.

Tudi sam sem imel te?ave z diski, sedaj je te?ava re?ena.

Pri meni je bilo tako:

-orginalni diski so ?li po 110 tkm

-serviser jih je zamenjal

-pri zamenjavi jih ni mogel dobit dol s peste,so namre? total zarjaveli

-kon?no jih je dobil dol, dal nove gor: rezultat tresenje po par ti?o? km

-sledila je 3x reklamacija diskov, tresenje je ostajalo

 

kon?na diagnoza: pri snemanju originalov mi je po?kodoval obe pesti, ki sta bili vzrok za tresenje vseh novih diskov

Po menjavi obeh pest in 5 kompleta diskov TRW+plo??ice TRW tresenja ni ve? in je vse ok.

 

Upam, da sem lahko z mojim postom, pomagal pri problemu diskov na M6.

 

Torej pri meni so bile krive peste, ki so "?lagale" za 0,45mm in posledi?no vplivale na diske.

lp m

 

Vaja dela mojstra :harhar:

Napisano

Veste kaj me zanima. Malo moram finance prera?unat, pa me firbec matra kolk stanejo zadnji diski + plo??ice. Ni treba, da je ravno Brembo, ampak neka ?ist normalna re?...

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

No sedaj je gor peti par diskov in novi le?aji pa ?e zmer trese.

No pa bomo mogo?e probal ?e peste pobrusit pa bomo videli, ?e bo kaj uspeha.

 

Diski cirka 50-70?, plo??ice pa 40-50. Govorim za textar firmo..zelo solidna.

 

In kje bi dobil textar diske za 70? kom. ?

Napisano

Naj mi nekdo razlo?i, zakaj so plo??ice vedno manj?e, kot je drsna povr?ina diskov.

Sploh pri zadnjih, kjer ima? skoraj centimeterski rob, ki potem samo rjavi in s?asoma za?ne vse skup ropotat in trest.

Napisano

Diski cirka 50-70?, plo??ice pa 40-50. Govorim za textar firmo..zelo solidna.

 

Zelo solidno? Kaj to pomen, ne t? ne m?? :D

 

Je kdo, ki ma tole namontirano in je zadovoljen? Mislim diske in plo??ice od Textarja...

  • 2 tedna kasneje...
  • 11 mesecev kasneje...
Napisano

vem da je bilo ?e kar nekajnapisanega o bremzah!

Torej Kateri diski.

Bermbo,ebc,...

Moram menjat,ko bom preobul v letne. Naj poudarim da res zelo malo bremzam (jbg menjalnik trpi bol kot bremze) in verjetno ni potrebo po kak?nih navrtanih ,narezanih ipd?

Ali pa??

Kaj menite

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Predlagam da vzames kake nove. :harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Predlagam da vzames kake nove. :harhar:

 

hehe ITAQ ,mislil sem dat kerami?ne -pa mi je zmankalo gline da bi jih naredil he he he he

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Da spet mal odprem to temo:)

 

Naredil sem 25 tiso? km odkar sem menjal diske spredaj in plo??ice spredaj in zadaj. Kupil sem textar vse komplet, in tresenje je nazaj..GRRRRRR...Sej ne morem verjet. To naj bi bila zlo ok firma, a kaj k****, ?e si na koncu spet na istem.

 

Ko na AC malo bolj zabremzam, mi ?e celo malo v desno potegne. Tlak v gumah naj ne bi bil kriv, bom pa ?e enkrat preveril.

 

A je mo?no, da bi zaradi felten treslo? Najbr? ne a ne?

 

In zdej, mesa na plo??icah spredaj je zihr ?e polovica, naj menjam spet vse, naj dam drejat, ....?!? Res mi ni jasno, sploh pa ker nimam stra?nih zaviranj, relacijske vo?nje bol ali manj.

Napisano

textar je (vsaj na prvi mazdi 6) za en k...

 

been there...na koncu sem mel vec srece, ce se prav spomnim z brembo diski in nipparts ploscicami (sej verjetno sem napisal tukaj nekje :) )

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

?e Pelko mi je rekel, da oni dajejo notri samo kvalitetne brembo in textar :)) No kakorkoli, najprej moram preveriti, ali so res diski. Mislim da so, potem pa bo najbr? treba spet v stro?ke..grrrrrr.

Napisano

Jaz sem prav danes zamenjal zadnje diske in plo??ice-mislim, da so angle?ki (Delfi).

Bomo videli, koko se bodo obnesli. Menjal pa sem jih zato, ker mi je blokirala ?eljust in takrat nisem zamenjal diskov samo plo??ice.In sem moral sedaj zamenjati oba + plo??ice.Dvojni stro?ek.

 

 

Napisano

textar je (vsaj na prvi mazdi 6) za en k...

 

been there...na koncu sem mel vec srece, ce se prav spomnim z brembo diski in nipparts ploscicami (sej verjetno sem napisal tukaj nekje :) )

 

Misli? da bi pri 6ki zadeva s TRW diski in Nipparts plo??icami delovala brez kakih pretresov? Pri 5ki sem imel tako menjavo zadaj in je bilo ok.
Napisano

evo sva z majstram pogledala, desno kolo se ne vrti tko rado kot ostala. Zato najbrz tut v desno mal vlece. Batk ne gre ?ist nazaj ko spustim bremzo. Tudi ko sva ga spravlala nazaj gre zlo na trdo. On pravi da zna bit problem v cevi, ta gumijasta cev k gre na ?eljust. Batk zgleda ok, dobr let nazaj sm menjal tudi te gumice itd..

Napisano

evo sva z majstram pogledala, desno kolo se ne vrti tko rado kot ostala. Zato najbrz tut v desno mal vlece. Batk ne gre ?ist nazaj ko spustim bremzo. Tudi ko sva ga spravlala nazaj gre zlo na trdo. On pravi da zna bit problem v cevi, ta gumijasta cev k gre na ?eljust. Batk zgleda ok, dobr let nazaj sm menjal tudi te gumice itd..

 

To bi pa rad vlide, pozabta majstra zamenjaj, te?ava je va CILINDRU IN BATKU, slabe gumice slabo sestavljeno luknja v pre?ni gumici, majstr se samo vadi, da nebi bil n? guilty.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.