Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Se poslikal stare plo??ice. Sem malo pobrskal po ?tevilkah in sem ugotovil da so znamke AKEBONO BRAKE INDUSTRY CO., LTD :blink: Je poznana znamka? So pa res o?itno trde ker kot vidite so ?e dobre, samo so ?kripale po malo ve? klanca navzdol. Nove pa

?e po 50 km doosti bolje primejo (Textar).

post-6207-1375282577_thumb.jpg

post-6207-1375282601_thumb.jpg

  • 2 leti kasneje...
Napisano

Pozdravljeni!

 

Sem na?el ta post z "akebono" noter...

Na moji mazdi 6 nameravam zamenjat komplet sprednje in zadnje diske+ plo??ice in bom naro?eval preko ATP autoteile in me zanima za ATE komplet diskov + plo??ic ki gledam, pi?e, da so samo za akebono zavorni sistem:

https://www.atp-autoteile.de/group/1020802/product/16865/609477/details 

 

 
Druga?e je avto letnik 2007 (stari model, motor GG 2.0 dizel, 121 KM).
Spra?eval sem prodajalce tam in so mi rekli, da pa? moram preverit, kateri sistem je, vendar ne vem kako naj o preverim oziroma na ?em se vidi. Kaj moram sploh pogledat?
 
Hvala za nasvete sramezljiv
Napisano

Jaz sem ravno danes montiral nove diske znamke delphi in prav tako njihove plo??ice. So bili stari diski ?e na 18,5mm debeline.

Mam pa vpra?anje. Kolk ?asa traja da se plo??ice ule?ejo na novih diskih? Ker trenutno so kar vro?i.

Napisano

Jaz sem ravno danes montiral nove diske znamke delphi in prav tako njihove plo??ice. So bili stari diski ?e na 18,5mm debeline.

Mam pa vpra?anje. Kolk ?asa traja da se plo??ice ule?ejo na novih diskih? Ker trenutno so kar vro?i.

?e so  vro?i po mo?nem zaviranju ni ni? hudega,rabijo cca 300km da se ule?ejo. samo delphija pa  ne bi dal gor - upam da ima? garancijo

Napisano

?e so vro?i po mo?nem zaviranju ni ni? hudega,rabijo cca 300km da se ule?ejo. samo delphija pa ne bi dal gor - upam da ima? garancijo

Kaj je z delfijem narobe?

Napisano

jest jih ne dam gor razen ?e jih stranka prinese ,pri vsakem tretjem primeru za?nejo trest diski

Zdej so pac ze gor... Verjetno bojo boljsi kot prejsnji ko so meli ze 160kkm. ;-)

Napisano

Rocna ne prime in bo treba menjat ?eljusti, zanima me katere priporocate? Nasel sem te in te

Bodo ok ali se bo treba bolj ske?irat?

Druge sem jaz kupil letos.Edino vzmeti od ro?ne so slabe,pre?voh.

Ena je za?tekala slabo vra?a nazaj, nato sem menjal od starih,zdaj je ok.

Napisano

Rocna ne prime in bo treba menjat ?eljusti, zanima me katere priporocate? Nasel sem te in te

Bodo ok ali se bo treba bolj ske?irat?

Se mehaniku ne da dol vzet, prepucat in namazat?

Napisano

Druge sem jaz kupil letos.Edino vzmeti od ro?ne so slabe,pre?voh.

Ena je za?tekala slabo vra?a nazaj, nato sem menjal od starih,zdaj je ok.

kje si narocil vzmeti?

Se mehaniku ne da dol vzet, prepucat in namazat?

Nevem meni je rekel, da rabim nove. Rocna mi zajebava ze odkar sem kupil avto. Predlani  mi je zategnil zajlo pa je blo ok par mesecev, pol sem pa enkrat slisal mocan pok, kot da bi se en feder utrgal oz. nekaj podobnega in od takrat mi rocna sploh ne prime.

Napisano

kje si narocil vzmeti?

 

Nevem meni je rekel, da rabim nove. Rocna mi zajebava ze odkar sem kupil avto. Predlani mi je zategnil zajlo pa je blo ok par mesecev, pol sem pa enkrat slisal mocan pok, kot da bi se en feder utrgal oz. nekaj podobnega in od takrat mi rocna sploh ne prime.

Da nima? ti zajlo za ro?no po?eno?

Napisano

Sem malo nerodno napisal.Kupil sem ?eljusti z drugega linka in pri novih ?eljustih so bile vzmeti pre?voh.(ko si zategnil ro?no ni vaki? vrnilo nazaj).

Potem sem premontiral vzmeti s starih ?elljusti in je ok.

Napisano

Sem malo nerodno napisal.Kupil sem ?eljusti z drugega linka in pri novih ?eljustih so bile vzmeti pre?voh.(ko si zategnil ro?no ni vaki? vrnilo nazaj).

Potem sem premontiral vzmeti s starih ?elljusti in je ok.

Aja pol jih ne priporocas? Se bo treba mal bolj skesirat

Napisano

Jest sm jih kupu (par) prek ebay.co.uk za 90 funtov pa ene 20 funtov je bila se postnina pa delujejo brezhibno ze dve leti :). Pri nas so pa za enega hoteli 150e oz. 130e v primeru da jim das starega (nedelujocega) nazaj.

Napisano

Aja pol jih ne priporocas? Se bo treba mal bolj skesirat

?eljusti so vredu,zdaj so gor pol leta brez problema.?e bo? nabavil te bodi pozoren na vzmeti,?e vsaki? vrne ro?no nazaj.

 

Meni samo pri eni ?eljusti takoj po monta?i pri potegu ro?ne ni vrnilo nazaj.Primerjal sem s starimi vzmetmi in opazil da so original mo?nej?e.Potem sem samo pri novih ?eljustih zamenjal vzmeti s starimi.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Torej pribli?uje se cas, ko bom moral menjati komplet diske in ploscice (spredaj in zadaj). Osebno nisem nikoli imel nikakrsnih problemov glede tresenja in bi rad, da tako tudi ostane ! :). Je mozno nabaviti take diske, da tisti okrogli del ne zarjavi, ker me to kar kontrektno moti. Sem ze pri stevilnih drugih znamkah videl, da s tem nimajo problemov in se dobesedno omenjeni del sveti kaj sele, da bi bil rjast. Zanima me tudi katero znamko diskov in ploscic ponavadi pelko vgrajuje in ce zadeva "stima", da nic ne trese. Kdo mogoce ve koliko je vse skupaj stroska pri nasemu doktorju ? Okvirno si nekako predstavljam, da diski (par) pridejo okoli 50-60?, ploscice pa 30-40? odvisno od firme seveda.

 

Glede rje sem imel v mislih nekaj takega :)

 

post-7623-0-63897500-1470266610_thumb.jpg

 

 

Napisano

Za diske bo? odkartal verjetno malo ve? kot si napisal ;-)

Plo??ic pa ne jemlji prepoceni, ene se niti po 5 jurjih ne ule?ejo.

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Je tu kdo k je imel ali pa ima montirane komplet diske in ploscice spredi in zadi od znamke ATE. Po pogovoru s Simonom mi je svetoval naj vzamem od ATEja, da je to najboljsa vrjanta. Ko sem na bartogu malo spraseval glede ATEja so rekli, da so imeli dosti reklamacij glede te znamke in da trenutno samo direktno iz nemcije narocajo. Rad bi menjal komplet spredaj&zadaj s kvalitetno zadevo in poleg tega so se kao rust proof. Trenutno imam ze kar znucane diske pa mi do sedaj se nikoli ni nic treslo. Nazadnje kar si zelim je to da dam 300e za komplet pa mi potem zacnejo diski tresti. Pa ne mi rect da je bila to kao hiba prve generacije, ce mi do sedaj nikoli ni treslo :)

Napisano

Jaz imam montirane ATE in plo??ice Woking, sicer na Paraolimpijskem A3, ampak prav tako mi je Pelko zrihtal, za odli?no ceno.  :ouje:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.