Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni! Ali obstaja kak?en disel motor kateri bi pasal v mazdo 626 ali v mx letnik 1994? ?e dolgo razmi?ljam o menjavi mojega 2.5v6 motorja ampak vsi mi odsvetujejo,?e? da je zelo zaj...no menjat!

Napisano

Zakaj pa nebi raje na plin na?timal?

 

?e je motor v dobrem stanju se ti res spla?a vgraditi plinsko napeljavo. Nobenih velikih sprmemb ne bo. Nekoliko manj?i prtlja?nik pri odlo?itvi za ve?ji rezervoar, ali pa ostane? brez rezervega kolesa, nadomesti? ga s sprejem za popravilo pneumatik. Sedanja poraba se ti giblje verjetno okoli 11 lit/100km. S slovenskim plinom bo? za 100km porabil denarja za 6,4 l, s hrva?kim pa 4,3 l bencina. Investicija pa ti se vrti okoli 350.000 sit. Vredno razmisleka.... :whatever::whatever:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

?e je motor v dobrem stanju se ti res spla?a vgraditi plinsko napeljavo. Nobenih velikih sprmemb ne bo. Nekoliko manj?i prtlja?nik pri odlo?itvi za ve?ji rezervoar, ali pa ostane? brez rezervega kolesa, nadomesti? ga s sprejem za popravilo pneumatik. Sedanja poraba se ti giblje verjetno okoli 11 lit/100km. S slovenskim plinom bo? za 100km porabil denarja za 6,4 l, s hrva?kim pa 4,3 l bencina. Investicija pa ti se vrti okoli 350.000 sit. Vredno razmisleka.... :whatever::whatever:

 

Menjava motorja verjetno nebi bila kaj cenej?a, na tvojem mestu bi montiral plin.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa vseeno, obstaja sploh kak?en disel motor, kateri bi pasal brez ve?jih predelav?

 

Ne vem to?no kdaj je pri?la v prodajo mazda 626 2.0 TiTD, domnevam pa da leta 1998, tvoja 626 pa je predhodni model 626-tke,ki ima tako obliko Objavljena slika. Te so imele dizel motor 2.0 75KS. Model iz leta 1998 (ali 1997) pa nosi oznako 2.0 TiTD in je imel 101 KS. Poglej si na TEJ strani in primerjaj obliko. Tako, da tu ne obstaja kaka velika mo?nost zadovoljive zamenjave motorja, razen, ?e ho?e? postati "zelo po?asen". Ne vem pa ?e obstaja mo?nost vgradnje kakega drugega dizel motorja, tudi ?e obstaja bi bila vgradnja bolj zapletena in verjetno tudi dra?ja od vgradnje plina.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

DITD

 

Mislim, da ima? skoraj prav. ?e me spomin ne vara (kar pa ne bi bilo ?udno) je napis izgledal takole DiTD. Gled oblike pa obstaja mo?nost, da je taka kot je na tej sliki.Objavljena slika

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

mazde teh oblik niso imele turbodizlov...je bil samo comprex diesel

sele od 1997 naprej (al 1998 ne vem neki tazga) je TD

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

mazde teh oblik niso imele turbodizlov...je bil samo comprex diesel

sele od 1997 naprej (al 1998 ne vem neki tazga) je TD

 

O?itno sem bil malo nejasen. DiTD oznaka velja za mazde narejene po letu 1998.

Pri obliki prej?njih modelov pa sta za letnik 94 mo?ni obe obliki. To pa verjetno zaradi preklapanja v prodaji, kar pomeni, da je prej?nji model prodan v letu 94. Motorji pa so v dizel varianti bili 2.0 D comprex s 75KS, verjetno z volumetri?nim kompresorjem in pa varianto turbodizel 626 L turbodizel z 90 KS, ki je izgledala takole:

Objavljena slika

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

neki se spomnim se iz faksa (ker smo vzel kot primer glih ta mazdin dizel), comprex nima turbine (puhala), tlak je vecji iz energije izpusnih plinov...nekak tko, zanimiva resitev polnilnika

vseen bi inicijatorju teme predlagal plin...

"mora da je gas" :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

neki se spomnim se iz faksa (ker smo vzel kot primer glih ta mazdin dizel), comprex nima turbine (puhala), tlak je vecji iz energije izpusnih plinov...nekak tko, zanimiva resitev polnilnika

vseen bi inicijatorju teme predlagal plin...

"mora da je gas" :)

 

Nekaj sem o compreks sistemu na?el, upam, da sen na hitro prav razumel princip delovanja. Ime izhaja iz izpeljanke kompresija-ekspanzija. Sistem si lahko ogledate na spodnji sliki.

Objavljena slika

?e sem prav razumel sistem deluje tako, da so na pogojno imenovani vetrnici name??eni kro?no cilindri (tudi pogojno re?eno, ker niso okrogli) v katere z ene strani prihaja mrzel zrak, z druge pa vro? zrak ki se po ekspanziji spusti skozi ventile, vmes pa je gibljivi bat, ki zapira cilinder. "Vetrnica" pa je z jermenom gnana preko motorne gredi in pogon slu?i smo za obvladovanja trenja. Pritis pa ustvarjajo izpu?ni lini, ki rinejo hladni zrak v sesalni kolektor. Vse skupaj deluje kot servo oja?evalec pritiska dovodnega zraka v cilindre.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

?zmeden? Resno? Za V6 ma?ino 300E??ali imajo kak?no internet stran?

 

Ni glih tako preprosto in poceni. Preberi si izku?nje v pripravah na vgradnjo in po njej na TEM linku. Poglej ka je Bo?ko napisal. Ker ?e bo? kako poceni varianto izbral, ni re?eno, da bo delovala brez te?av. ;)

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, 2.5 porabi več od 2.0, G več od X. Udobje se plača.   Zadnjič sem imel namen kupiti M2 G115 Revolution top, letnik 2018, imela je 32.000 km, 1. lastnik. In bela.  Pa sem po nekaj 100 m preizkušanja ugotovil, da to ni to in bom gledal za Mazdo 3 G120. Zame neprimerno boljši avto.
    • A to je "trust me bro" trditev?
    • Ja verjetno bo treba odbiti 70k, da bo top zadeva. Če bi avto v roku 2 let padel na 40k, bi me zanimal, ker je dober paket, pa sem vedno vpil, da BMW ne bo pri hiši.
    • Mi smo imeli na preizkušnji mini-dinota z ročnim menjalnikom. Non 4x4.  Razlika na enaki poti,  enaka hitrost je bila cca 1 liter. Vedeti moramo,da x motor deluje po podobnem principu kot dizel motor. Od tod je normalno ,da je tudi manjša poraba.  Primerjal sem porabo cx30 z 6-ko dizelco (ok,6-ka je večja in težja) in je poraba vedno (na enakih poteh)  približno enaka. Po mestu pa jo cx 30 celo šiša z manjšo porabo.
    • Zato pa sem vzel 16" in nekaj privarčeval tudi na gumah.  Na prejšnjem avtu sem tudi imel 16" pozimi in 18" poleti.  Pa 16" platišča so imela plastične pokrove. 😄 Torej običajna jeklena platišča.    -----   Kakšna je razlika v končni hitrosti med X186 in G140, nisem gledal...?   LP    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.