Skoči na vsebino

Dilema - kje tankati


cebelica

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 125
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Glede na ponudbo »bolj?ega« ve? kot 95 oktanskega bencina in razne "izku?nje" z uporabo 98, 100 in ?e kak?ne oznake naj navedem naslednje:

Na disciveriyu sem gledal test teh domnevno bolj?ih bencinov.

Na testu se je pokazalo, da ti, ve? oktanski bencini imajo vpliv na bolj?e performanse samo v navitih motorji s podivjanimi »konji« in, da na srednjih obmo?jih obremenitev ni bistvene razlike v delovanju. Torej je nekako zaklju?ek, da pri normalni uporabi avtomobilov ni smiselno kupovati dra?ji, ve? oktanski bencin. <_<

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e dolgo je tega, ko je bil zadnji komentar na temo kje tankati.

 

Na Hrva?kem je testirano gorivo na 52 bencinskih ?rpalkah (Rezultai so TU). Najbolj?e rezultate je vedno dosegla grupa ?rpalk podjetja Tifon. Meritve ka?ejo na to, da je gorivo, tako bencin, kot dizel, ki ga proizvaja mad?arski MOL najbolj?e kvalitete in gladko povozi velikana OMW, da o Petrolu ne govorimo. Podjetje Tifon je v 100% lasti MOL-a, ki ima v EU najmodernej?o rafinerijo, od tod kvaliteta njihovega goriva.

 

Nimam nobene povezave z MOL-om in to podajam zgolj kot informacijo, katero gorivo je najbolj?e.

 

moja "statistika" ka?e, da ma MOL isto sranje kot vsi drugi, edini, kjer se je razlika res poznala, je bil Shell V-Power... samo tam se razlika pozna tudi v ceni :P

 

pa preden se kdo vtakne v re?im vo?nje, mi lahko verjame, da je ve?inoma isti :)

 

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=4355

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na ponudbo »bolj?ega« ve? kot 95 oktanskega bencina in razne "izku?nje" z uporabo 98, 100 in ?e kak?ne oznake naj navedem naslednje:

Na disciveriyu sem gledal test teh domnevno bolj?ih bencinov.

Na testu se je pokazalo, da ti, ve? oktanski bencini imajo vpliv na bolj?e performanse samo v navitih motorji s podivjanimi »konji« in, da na srednjih obmo?jih obremenitev ni bistvene razlike v delovanju. Torej je nekako zaklju?ek, da pri normalni uporabi avtomobilov ni smiselno kupovati dra?ji, ve? oktanski bencin. <_<

 

Se popolnoma strinjam.V?asih sem tankal v pugija 98%,samo ni bilo nobene vidne razlike.In sedaj lepo ga nalivam z 95% benzom in gre glih tako-nikamor... :P:D

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

moja "statistika" ka?e, da ma MOL isto sranje kot vsi drugi, edini, kjer se je razlika res poznala, je bil Shell V-Power... samo tam se razlika pozna tudi v ceni :P

 

Se podpi?em pod tole.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na testu se je pokazalo, da ti, ve? oktanski bencini imajo vpliv na bolj?e performanse samo v navitih motorji s podivjanimi »konji«

 

Podoben test sem jaz bral. Pri navadnem avtu se ni poznalo niti konja, pri Imprezi WRX pa je bila kar opazna razlika. In konec koncev tudi dirkalniki res uporabljajo ve? oktanska goriva, dodajajo razno razne aditive. In mimogrede zanimivo je, da imajo japonske specifikacije avtov pogosto ve? konjev kot za ameri?ki/evropski trg. Zakaj? Morda zato ker imajo japonci 98 oktanov za vodo medtem ko je v USA 92 oktanov ?e "dirkalno" gorivo? :blink:

 

To da se na mo?i prav ni? ne pozna mi je bilo jasno ?e preden sem ga prvi? natankal, sem pa opazil da je tek motorja mirnej?i in ti?ji.....tako da jaz veselo tankam OMV-jevo 100-tko :)

 

Tudi jaz pri Mazdi. Pri Nissanu ni razlike ampak vseeno, ?e bo motor zato delal kak procent ve? bom pa? brez te?av dal par ? na leto ve? ker ni tako drasti?na razlika...
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

moja "statistika" ka?e, da ma MOL isto sranje kot vsi drugi, edini, kjer se je razlika res poznala, je bil Shell V-Power... samo tam se razlika pozna tudi v ceni :P

 

Va?e negativne ocene, oziroma trditev, da so vsi enaki izhajajo ve?inoma iz ob?utkov, da ko pritisnete na gas, ni ob?utne razlike. Vendar vas podatki tega testa nekoliko dematirajo. ?e bi gledali oktane je Ina med najbolj?imi, vendar je ?e en podatek, oziroma 2, ki govorita o kakovosti goriva to je vsebnost ?vepla in vode. Mol ima na teh ?rpalkah v bencinu 4-6 ppm, in 7-9ppm v dizlu, vode pa nekje do 50mg/kg. Mislim, da je dovoljena vsebnost ?vepla do 50ppm, s ?emer pa moderni dizli niso najbolj zadovoljni. To ?veplo (po izgorevanju SO2) v kombinaciji z vodo (H2O+SO2 = H2SO4 ) pa vpliva na comon rail sistem in tudi podoben bencinski sistem. Torej ne bomo to kvaliteto goriva opazili na gasu, ampak na zdr?ljivosti visokotla?ne ?rpalke in injektorjev.

 

Tu je kavelj 22, ki je Lagbitu in verjetno ?e komu povzro?il te?ave. V bodo?e pa bo teh problemov, zaradi velikega ?tevila dizlov in relativno slabe kakovosti dizel goriva, po velikem ?tevilu prevo?enih kilometrov, ?e ve?.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Predlagam filanje stroja na OMV, ?e ne drugo zaradi pridobivanja raznih ?og za razli?ne ?porte! :danzoman::hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ve?oktanski bencin je tudi odvisen od elektronike in njene nastavitve (v?ig in podobno). Do neke meje je navaden ECU sposoben delati korekture, ampak tudi ne kaj dosti - glede na to da lamba dosti ?asa sploh ne dela.

 

Aftermarket ECUji itak majo ponavad dve mape ali ve?. Tak da ko natanka? 110 oktanski bencin s stikalom preklopi? mapo brizganja bencina in v?iga. Kot ma to megasquirt :P:P:P:D:bravo:

 

Sam ?e zelo dolgo tankam OMV 100, ?e pa ga ni blizu pa MOL in AGIP. Mislim, da ni neke vlke razlike, samo Petrola se je treba izogibat.

:)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vidim da Petrola prov nih?e od nas ne mara! <_<:D

 

Mogo?e ?e bi biu 20 % cenej?i od konkurence, bi blo druga?! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vidim da Petrola prov nih?e od nas ne mara! <_<:D

 

Mogo?e ?e bi biu 20 % cenej?i od konkurence, bi blo druga?! :danzoman:

 

Pri nas gorenjcih sigurno ne, omw je zakon, pa ?ogo dobi?. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri nas gorenjcih sigurno ne, omw je zakon, pa ?ogo dobi?. :D

 

 

He, he, fuzbalko ?e mam, sedaj pa za ko?arkarsko nalepke popamo... :bravo::hohoho:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mi pa smo zbirali nalepke za v ?olo.In sedaj jih zbiramo ?e za doma?o ?ogo. :bravo::D

 

men manjkajo ?e 4 nalepke, mam dilemo katero izbrat :) lahko jih pa vsi na piknik prinesemo hehe...a tribute to OMV :D

The sun always shines...all it takes is 4 you to look through the clouds....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

men manjkajo ?e 4 nalepke, mam dilemo katero izbrat :) lahko jih pa vsi na piknik prinesemo hehe...a tribute to OMV :D

 

 

Ti vzemi tisto za odbojko, jaz pa prinesem fuzbalko in za ko?arko :jupiii::danzoman:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bo fuzbalko poky prnesu :D da se nau? ti preve? matru z dvema :P

 

 

Z dvema se jaz nikoli ne matram... :P:D

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • 2.3 mašina je imela 3-4 iteracije. Zadnja je z redno menjavo olja ok. Prvim so pokale glave, ker so se luknjice zamašile, ki so med cilindri olje prepuščale, zadnja je baje sloted.   Ampak to so vse 2.3 280 mašine. In servisi nimajo pojma, ko to vprašaš.   Imam 1.5 3 cilindra in od MY2020 ima oljno črpalko gnano z mokrim jermenom in ne zobnikom. Baje penlo olje ob objestni vožnji in je lahko brez olja obstala. Na servisu nič ne vejo o tem.   Pri obeh mašinah zna bit še problematičen carbon built up, ampak ot imajo Mazde baje podoben problem.
    • Kje so časi RS Coshwort-a, potem bi bila odločitev logična....moj glas gre ST, ki je res stroj, če res rabiš 280km....kdaj jih bos uporabil je drugo vprašanje....glede zanesljivosti bi pa zih vzel Mazdo, ceprav verjetno je Ford ST program drugacna serija kot ostalo @godlike bo verjetno vedel....
    • Pa dam tudi jaz eno sliko kar tako:     Ta čas, ko nekateri glancate svoje Mazge in ko jim drugi naročate tablice, ta tretji z Mazgami uživamo v potovanjih...
    • Focus za družinsko kočije se mi zdi ravno prav z 182 konji. ST je pač brutaln. Pa se je prodajal samo 1.5 leta. V Sloveniji so najbolj redka mašina.
    • Plastike na CX30 me ne motijo ,če je siva barva avtomobila..,če pa je bela me pa motijo preveč in bele ravno zaradi teh plastik nebi imel..,Ko bi lahko dal motor od fokusa v CX30 😃
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.