@uklopko. Ko berem tvoj zapis me nekoliko zmrazi - ker sem doživljal podobno zgodbo 4 leta nazaj.
Pri takratni CD175 z okoli 100.000 prevoženih je bilo po testiranju pooblaščenih servisov vse BP. A interval regeneracij se je iz tedna v teden zmanjševal in v cca 4 mesecih skoraj prepolovil (iz cca 200 km na cca 100 km - zelo odvisno od režima vožnje). Pa sem si kupil OBD2 adapter, preko aplikacij FORScan-a in Torque spremljal parametre, objavljal na več forumih, se oglasil na več pooblaščenih servisih. Odgovorov pa vedno več kot vprašanj - iz matematike vemo, da v takem primeru ni točne rešitve.
Torej, most pride nekje 550 eur, potem pa še amortizerji in "ene" podporne roke plus potrošni material v obliki šraufov, ker bo treba dosti rezat stran, ker drugače ne bo mogel razstaviti. Vse skup je ocenil na cca jurja.
Spredaj pa tudi dodatne roke in zglobi, ki bi ble proti 200 eur ena.
Zmaj, če je varianta za vprašat, te prosim. Trenutno čakam na predračun od svojega mehanika. Hvala!
Skratka, od začetka se že nagibam k popravilu, saj trenutno nimam želje po menjavi, ker je avto še čisto dober za vozit.☺️
- Mladi perspektivni kadri so že v SDS vladi bežali iz države. Pa tudi davki niso bili kaj dosti nižji.
- Verjamem, da za goriva iščeš neke zakotne vasice ali prav namensko iščeš, da bi bilo v Italiji ceneje kot v Sloveniji, ampak to niti pod razno ni res. Fali še ene 30 centov, da bomo v povprečju na ravni cen goriv iz Italije.
- Zadnji stavek pa hja, ko to napišeš nekako kaže odraz, da tvoj post mogoče ni resno vzeti?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.