Skoči na vsebino

Kon?ne hitrosti va?ih mazdic?


Sorti

Priporočeno sporočilo

Mo?no sem se u?tel z oceno 215km/h.

 

JozaGulikoza 245 km/h ?e ?tevec ka?e prav. To sem probal dons in zdej nekej ?asa ne bom :D

 

?tevec pri vseh mojih mazda je vsaj 10-15 lagal na koncu, PRobaj GPS...?ez nekaj ?asa ...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 566
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

pri novi 6-ki sem danes testiral kok laze:

 

do cca. 140km/h je priden in skor nc ne laze

od 140 naprej pa laze okoli cca. 5%

 

pa tudi BC pri porabi laze...mi je kazalo 5.6, potem tankam in racunam in pride 5.8l/100km

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?it jaz pa vedno tempomat na 150 na?timam pa re?em saj mi itak la?e pa sem v toleranci ?e not :blush:

 

Qurac si not, js sem zadnj? peljal, pa AC, 150 s tempomatom, pa so hotl moje podatke, o?itno ne la?e tolk kot bi ?lovek mislil. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Qurac si not, js sem zadnj? peljal, pa AC, 150 s tempomatom, pa so hotl moje podatke, o?itno ne la?e tolk kot bi ?lovek mislil. :hudicek:

 

Sej mi?ljen je da zanikam a ve? (pa si re?em). Odzdaj si ne bom ve? reku :bravo: . In kolik si dubu nagrade od plavih prjatlov :hudicek:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej mi?ljen je da zanikam a ve? (pa si re?em). Odzdaj si ne bom ve? reku :bravo: . In kolik si dubu nagrade od plavih prjatlov :hudicek:

 

V bistvu n?, samo da naj sporo?im podatke, kdo je vozil da bodo tistega ociganili. :angry2:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kje so te to dobil?tristo kosmatih medvedov morem tudi js merkat pocas...

 

AC mimo Lopate, sem mel telefon(uporbljam papigo !) in sem pozabu izklopit tempomat.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

aja tam je itak stacionarc,tko da kr merkam..sm mislu da so te kje tko slikal..

 

Kr tko pa je malo bolj zaj.... :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eni pravjo da so radarji na?timani na + 10% tolerance, se pravi po tej logiki na 143 kmh, a to dr?i? :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po pravilniku o meritvah hitrosti je tolerance 7% kar pomeni 139,8km/h

 

Jebenti pol pa ode knji?ca(nimam ?e kartice :blush: )

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No v?eraj sem naredil malo raziskave katera hitrost je prava:

 

- po ?tevcu od avta je bila hotrost: 105km/h

- po GPS-ju: 100 km/h

- na opozorilni tabli, ki meri hitrost pa je pokazalo: 97 km/h

 

Po teh podatkih sem sedaj ?e bolj zmeden :blush:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja toliko je omejitev skozi trojanske predore :angry:

 

?e gre? hitreje tud poka?e. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

gps tud laze, je pa se najbolj tocen v primerjavi z drugimi

 

Na ravni cesti je izredno to?en a takoj, ko gre cesta v ovinek ka?e premalo oziroma bolj kot je oster ovinek bolj se zla?e.

 

Hitrost meri namre? na intervale in na odseku loka ovinka med eno in drugo meritvijo vzame samo tetivo se pravi le hitrost, ki jo izra?una po najkraj?i poti med dvema to?kama na kro?nici namesto obodne hitrosti (tangencialna hitrost), kot bi bilo normalno za pri?akovat.

 

Z drugimi besedami avto po ovinku v istem ?asu prevozi ve? poti, kot ?e bi ovinek sekal in s tem skraj?al pot in GPS meri kot da bi avto ovinek sekal ne pa da ga lepo zvozi. Se pravi ve? prevo?ene poti po kro?nici ovinka v istem ?asu pomeni vi?jo oziroma resni?no hitrost napram tisti, ki jo zra?una GPS zgolj s prera?unom najkraj?e razdalje med dvema meritvama ulomljeno s ?asom, ki jo porabi.

 

 

 

Na, pa sem zakompliciral tako lepo temo :(

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na ravni cesti je izredno to?en a takoj, ko gre cesta v ovinek ka?e premalo oziroma bolj kot je oster ovinek bolj se zla?e.

 

Hitrost meri namre? na intervale in na odseku loka ovinka med eno in drugo meritvijo vzame samo tetivo se pravi le hitrost, ki jo izra?una po najkraj?i poti med dvema to?kama na kro?nici namesto obodne hitrosti (tangencialna hitrost), kot bi bilo normalno za pri?akovat.

 

Z drugimi besedami avto po ovinku v istem ?asu prevozi ve? poti, kot ?e bi ovinek sekal in s tem skraj?al pot in GPS meri kot da bi avto ovinek sekal ne pa da ga lepo zvozi. Se pravi ve? prevo?ene poti po kro?nici ovinka v istem ?asu pomeni vi?jo oziroma resni?no hitrost napram tisti, ki jo zra?una GPS zgolj s prera?unom najkraj?e razdalje med dvema meritvama ulomljeno s ?asom, ki jo porabi.

Na, pa sem zakompliciral tako lepo temo :(

 

v pragi laze povsod....ker se vozis pod mrezo kablov za trolebuse.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.