Skoči na vsebino

Pohvalite se,...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

da vidim... !!

 

?e nekaj ?asa razmi?ljam o tem, pa me vedno znova odvrnejo ?udne in grde oblike teh dodatnih lu?k...

 

i??em nekaj, da vgradim v meglenke... :)

 

seveda skupaj z avtomatom, da se ugasnejo, ko pri?gem navadne lu?i... :P

 

Lastna izdelava in v prostoru ki je predviden za meglenke.

 

Pa danes sva sko?ila do arboretuma in se potem samoodpeljala naprej,ker NI varijante da parkira?, naroda za popizdit. Pol sva ?la pa na Trojane po krofe in nato sva kon?ala na bledu, kjer sva pe?aka(?e sam komaj verjamam) udarla en krog okrog jezera, pol pa dam.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Lastna izdelava in v prostoru ki je predviden za meglenke.

 

Pa danes sva sko?ila do arboretuma in se potem samoodpeljala naprej,ker NI varijante da parkira?, naroda za popizdit. Pol sva ?la pa na Trojane po krofe in nato sva kon?ala na bledu, kjer sva pe?aka(?e sam komaj verjamam) udarla en krog okrog jezera, pol pa dam.

 

pr nama je obhod jezera ?e stalnica,?e gor zaideva...uro in pol lu?tnega sprehoda :punk:

Napisano

Relativno dobro pre?veu Rockijevo fantov??ino (mal glava bolela, k nism ve? navajn pit)! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kako podivjala? Nisi naredil servisa pred sezono?

 

Trava ne kosilnica bu?man.....

 

Ko ste glih pri tej debati o dnevnih lu?eh: Men so ugradil tisti modul na uradnem servisu, da se lu?i pri?gejo same, armaturka pa glede na zunanjo svetlobo. Rezultat je bil ta, da se kratke lu?i vedno pri?gejo, armaturka pa skoz zatemnjena (stikalo na funkciji AUTO), kakor bi normalno imel pri?gane lu?i. Sedaj pa se mi pojavlja, da se v?asih lu?i (ko je na funkciji AUTO) same ugasnejo in armaturka mo?neje zasevti, ?eprav po vgradnji tega modula to nebi smelo biti :angry2: .

 

Kako naj re?im ta problem, da bi imel tako kot je imela M3 letnik 2009-na AUTO so skoz gorele kratke lu?i, armaturka pa se je pri?igala in uga?ala glede na dnevno svetlobo. Ne bi rad izgubil tudi garancije. Mi lahko kdo pomaga :( .

 

YavarYe X6V6? Boss? :blush:

 

Pa to je v vseh mazdah....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ko ste glih pri tej debati o dnevnih lu?eh: Men so ugradil tisti modul na uradnem servisu, da se lu?i pri?gejo same, armaturka pa glede na zunanjo svetlobo. Rezultat je bil ta, da se kratke lu?i vedno pri?gejo, armaturka pa skoz zatemnjena (stikalo na funkciji AUTO), kakor bi normalno imel pri?gane lu?i. Sedaj pa se mi pojavlja, da se v?asih lu?i (ko je na funkciji AUTO) same ugasnejo in armaturka mo?neje zasevti, ?eprav po vgradnji tega modula to nebi smelo biti :angry2: .

 

Kako naj re?im ta problem, da bi imel tako kot je imela M3 letnik 2009-na AUTO so skoz gorele kratke lu?i, armaturka pa se je pri?igala in uga?ala glede na dnevno svetlobo. Ne bi rad izgubil tudi garancije. Mi lahko kdo pomaga :( .

 

YavarYe X6V6? Boss? :blush:

 

?e so ti vgradili ta modul in si ga pla?al lepo zapelji nazaj pa naj ti uredijo tako kot se zagre. S tem modulom bi morale lu?i skos goreti le armaturka bi se ti morala zatemnit oz. osvetliti ?e je dan.

 

Glede na to kar pravi? je modul ali crknil ali pa izgubil kontakt.

33112_1.png

Napisano

?e so ti vgradili ta modul in si ga pla?al lepo zapelji nazaj pa naj ti uredijo tako kot se zagre. S tem modulom bi morale lu?i skos goreti le armaturka bi se ti morala zatemnit oz. osvetliti ?e je dan.

 

Glede na to kar pravi? je modul ali crknil ali pa izgubil kontakt.

 

?e preden gre? pa mogo?e neumen izpade? (brez zamere!!) daj stikalo na pozicijo normalnih lu?i, zavrti gumb za osvetlitev skrajno desno potem pa ga pritisni v pozicijo da se osvetlitev zatemni (slab?a osvetlitev)

 

?e je v tej poziciji stikala osvetlitev na?timana na najja?o ti stikalo auto ne bo preklapljalo, poizkusi v CX-7 je tako da z gumbom za osvetlitev 'pove?' auto poziciji kako naj dela

 

japan all the way......noro (?e enkrat vsaj pri meni)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e preden gre? pa mogo?e neumen izpade? (brez zamere!!) daj stikalo na pozicijo normalnih lu?i, zavrti gumb za osvetlitev skrajno desno potem pa ga pritisni v pozicijo da se osvetlitev zatemni (slab?a osvetlitev)

 

?e je v tej poziciji stikala osvetlitev na?timana na najja?o ti stikalo auto ne bo preklapljalo, poizkusi v CX-7 je tako da z gumbom za osvetlitev 'pove?' auto poziciji kako naj dela

 

japan all the way......noro (?e enkrat vsaj pri meni)

 

ja sam kakor kol... lu?i mu s tem modulom ne bi smelo uga?at :ne vem:

 

Prijavljena na varno vo?njo 30.5. Yeah :jupiii:

 

bravo :bravo:

33112_1.png

Napisano

ja sam kakor kol... lu?i mu s tem modulom ne bi smelo uga?at :ne vem:

 

 

Pazi so 4je moduli, in njemu o?itno dela auto modul kot je treba na svetlobo, torej nima DNEVNIH lu?i....

 

Sedaj pa se mi pojavlja, da se v?asih lu?i (ko je na funkciji AUTO) same ugasnejo in armaturka mo?neje zasevti, ?eprav po vgradnji tega modula to nebi smelo biti .

To je funkcija senzorja za svetlobo. Vpra?anje je ?e si ti res prepri?an da takrat ugasnejo lu?i, ?e ja potem nima? priklopljenih dnevnih lu?i - ?e je tako potem tvoj avto tudi ko ga v?ge? v?ge BREZ lu?i.

 

Je tako?

Namre? tovarni?ki priklop pa nam naredi da avto v?iga z glavnimi lu?mi :angry2:

 

In to kar ima? ti si vsi mazda?i zelimo, ker das samo dnevne lu?i posebej in si zmagal :)

 

Za CX-7 (za vse je isto samo druge kode)

 

E22367890A 1 (W/O AUTO HEAD LAMP>W/O RUNNING LAMP) Price

E22767890A 1 AN (E227-67-890B)

(W/AUTO HEAD LAMP>W/O RUNNING LAMP)

- 071201

ER*9** -112527 Price

E22767890B 1 (W/AUTO HEAD LAMP>W/O RUNNING LAMP)

071201 -

ER*9**112527- Price

EH14677R0A 1 (W/O AUTO HEAD LAMP>W/RUNNING LAMP) Price

EH1567890A 1 AN (EH15-67-890B)

(W/AUTO HEAD LAMP>W/RUNNING LAMP)

- 071201

ER*9** -112527 Price

EH1567890B 1 (W/AUTO HEAD LAMP>W/RUNNING LAMP)

071201 -

ER*9**112527-

 

Ti ima? tega v celoti boldanega

 

In ?e gre kdorkoli na servis izklopiti dnevne lu?i ko?ta 300? ker mu zamenjajo ta modul....ki opravlja potem samo auto funkcijo brez dnevnih lu?i, sedaj pa imajo nove W(with) auto in running (dnevne) lights...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

O fak... ?ist zmeden sem - Jures, kaj pol recimo rabi?, ?e bi hotel imeti takole:

 

OFF pozicija - vse ugasnjeno ... dodal bi posebne LED dnevne lu?i, ki bi gorele, gorela bi tudi armaturka an full

 

Pri?gane lu?i - Pri?gane normalno kratke lu?i ... LED dnevne lu?i ugasnjene, armaturka gori z zmanj?ano svetilnostjo

 

AUTO... avtomatsko preklapljanje med OFF pozicijo in pri?ganimi lu?mi glede na zunanjo osvetlitev.

33112_1.png

Napisano

O fak... ?ist zmeden sem - Jures, kaj pol recimo rabi?, ?e bi hotel imeti takole:

 

OFF pozicija - vse ugasnjeno ... dodal bi posebne LED dnevne lu?i, ki bi gorele, gorela bi tudi armaturka an full

 

Pri?gane lu?i - Pri?gane normalno kratke lu?i ... LED dnevne lu?i ugasnjene, armaturka gori z zmanj?ano svetilnostjo

 

AUTO... avtomatsko preklapljanje med OFF pozicijo in pri?ganimi lu?mi glede na zunanjo osvetlitev.

 

ĐIZS....:)

kar se ti?e modula potrebuje? W/ AUTO lights in W/O (without) running lights

 

dnevne lu?i pa ?isto zase svoj rele, ki se v?ge ko v?ge? avto in izklopi ko se v?gejo glavne lu?i

 

kako pa preklapla na armaturki pa ne ve? dokler ne proba?.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

tnx

 

se prav, ?e samo zamenja? tale modul z obstoje?im dobi? OFF res OFF. Za dnevne ledice mi je jasno, da pride modul zraven z nakupom teh lamipic ampak dokler si ne omislim, drugega modula mi nakup dnevnih lampic ni? ne pomaga :(

 

Se prav 300? na servisu, kaj pa direktno naro?ilo oz. s katere strani ma? tale info.

33112_1.png

Napisano

tnx

 

se prav, ?e samo zamenja? tale modul z obstoje?im dobi? OFF res OFF. Za dnevne ledice mi je jasno, da pride modul zraven z nakupom teh lamipic ampak dokler si ne omislim, drugega modula mi nakup dnevnih lampic ni? ne pomaga :(

 

Se prav 300? na servisu, kaj pa direktno naro?ilo oz. s katere strani ma? tale info.

 

www.allmazda.net

 

preverit je treba na servisu drugac za 6ko

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

167? me pride... huh... ni poceni, ?e ?e ostale stro?ke vra?unam

 

?e bo ?e kdo iskal je tale del GS1G67890A

33112_1.png

Napisano

167? me pride... huh... ni poceni, ?e ?e ostale stro?ke vra?unam

 

?e bo ?e kdo iskal je tale del GS1G67890A

 

na servisu al na tej strani? na strani je 167?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

na strani sem mislu... servis bo hotu ziher 300? al pa ?e kej ve?. LOL za en modul :hohoho:

33112_1.png

Napisano

pr nama je obhod jezera ?e stalnica,?e gor zaideva...uro in pol lu?tnega sprehoda :punk:

 

Za mene kot super duper"atleta" nisva ?la po?as pa sva rabla skor 2 uri, pa brez pija?k in sladoleda, v 1,5 ure mor? ?a kar malo laufat.

 

Je pa res da sem naredu cca 50 posnetkov okolice, kar pa tud zahteva neki ?asa.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Za mene kot super duper"atleta" nisva ?la po?as pa sva rabla skor 2 uri, pa brez pija?k in sladoleda, v 1,5 ure mor? ?a kar malo laufat.

 

Je pa res da sem naredu cca 50 posnetkov okolice, kar pa tud zahteva neki ?asa.

 

Si pa naredu v Monzi po moje povpre?no ene 4km/dan....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hvala Bossu in Juresu za in?trukcije :notworth: . Bom probal z nasveti in javim kako in kaj. V vsakem primeru pa bom poklical servis injih malo vpra?al za zdravje. ?udno je res, ker se lu?i v?asih kr same ugasnejo na AUTO, ?eprav se s tem modulom ne bi smele in to v?asih kr med vo?njo. Pol pa bulim v armaturko k norc kdaj se bodo ugasnile ali ?e grem kam dale? preklopim kr na on in je to to.

Napisano

Majstori a ja tako te?kko na roke pri?igat te qur?eve lampe in pol dnar stran metat za stvari ki so na roke najbolj simpl in najbolj ziher ?

 

A boste babo tud na auto nategnl ? :hudicek:

 

Si pa naredu v Monzi po moje povpre?no ene 4km/dan....

 

Pomoje je blo tam ve? kot 4 km na dan.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Danes sem fotru zamenjal famozni IMV ventil. :whatever:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e totalno zaspan parkiru 4,70 m Renoja u en plac kje je prej bil Polo, pa sm se lep cajt matru da nism nobenga butnu in jasno - ?lo je total na knap, Polo pa je mel ?e ohoho placa na istem mestu! :P:danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ena SLABA slikca.

Je pa tole samo za test, ko sfini?iram zadevo bo bol? kot bi japonci naredil. :hudicek:

post-3-1273556982_thumb.jpg

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
    • Take probleme so imeli tudi drugod pa so jih rešili recimo takole   Vas motijo vozniki, ki »kampirajo« na prehitevalnem pasu? Tu bodo morali plačati kar 100 evrov kazni ... AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI S 130 km/h vozite po avtocesti, nakar naletite na voznika, ki se je odločil, da bo do Kopra vozil kar na prehitevalnem pasu. Brez naglice...  
    • Sem mislil, da ne bi, ampak naj vam bo, da boste lahko še kakšno krivdo pri meni našli - hint: pri prvem odlomku nisem ustavil pri stop znaku. Ostalo pa najdite sami.    1. del bi naslov, ko bemwejaš kupi Mazdo pol pa prehiteva po navadi v naselju, kjer je ozka cesta in omejitev 40, pa nato se postavi na pas za levo in nato gasa ter švigne naravnost - jebat ga, to je pač ta premium filing. Še dobro, da ni na isto idejo prišel Italijan v Fiatu, da štarta na brzino v svojo levo predno avtošola sploh spelje. To bi bilo "veselo" in ja zaradi takih manevrov je na tem križišču že počilo. 2. del je malo daljši, da boste ja našli vzrok s čim sem sprovociral ubogega Italijana, da se mi je zaganjal v rit in pol le prišel mimo (žal nimam zadnje kamere, da bi se vse to videlo). Mogoče sem naredil narobe, ker sem se umikal desno, da sem mu dal povod za prehitevanje tako, kot dvema motoristoma, ki si nista upala čez dvojno črto. Res sem žleht, ampak spet ne toliko kot modri avto pred tem Foton Tunland G7 Pickupom (sem mislil, da je ameriški, je pa en navaden kitajc). No blokiral ga je praktično do krožišča, kjer sta šla vsak svojo pot. 3. del pa še tist mojster z motorjem, ki je kar lepo prletel v nizkem letu upajoč, da se bo šzšlo. Tokrat se je, drugič bo pa verjetno cesta kriva al pa kak voznik avta, ko se ne bo.     V glavnem, video sem naredil, ker sem imel občutek, da mi nekaj ljudi tu gor ne verjame in namiguje, da lažem. Sem pa vseeno izpustil tiste počasnele, ker če bi še tisto dodal bi tole bil celovečerec. 
    • Jaz sem sel danes z mopedom LJ - Split. Nobene guzve start 08:00, Split 14:00. Brez AC. Megla pa v iber do Ilirske. A je kdo pomislil da xsara 90HDI ne zmore vec...mal v klanc Drugace pa 105 po prehitevalnem ni prepovedano....min je 70, max dovoljeno 130...je pac prilagodil hitrost razmeram, to je moderno pri nas   To je bolj nestrpnost ce ne pustis nekomur da prehiti s svojim tempom. Ampak da res prehiteva ne da se vozi...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.