Skoči na vsebino

Pohvalite se,...


Allyssa

Priporočeno sporočilo

Eh sej se ne gre za krajo, bl mi je filing d mi nav ve? "treba" radia vn pobirat, no pa tut kolegu se to doma valja in prah se gor nabira, tko da ?e s tem namenom, ?kodvat pa itak ne more! <_<:D

 

Kar je pa najve? beda, se pa loh zdele itak selm u temo pojamrajte mal, k nismo n? nardil v zvezi z alarmom, k je maher ugotovu, d je mau bl jeba kokr je mislu, pa skice itak nima, tko da nismo ga raj? kej preve? sral, na konc je biu vrhunc "alarmiranja" en boksrski sparing, pr kermu smo ugotovil d je ?uliboj kr potencial na tem podro?ju! <_<:P

 

Upam d kmal sledijo slike, aja ?e prej je blo pa par :mi pijemoo: B)

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eh sej se ne gre za krajo, bl mi je filing d mi nav ve? "treba" radia vn pobirat, no pa tut kolegu se to doma valja in prah se gor nabira, tko da ?e s tem namenom, ?kodvat pa itak ne more! <_<:D

 

Kar je pa najve? beda, se pa loh zdele itak selm u temo pojamrajte mal, k nismo n? nardil v zvezi z alarmom, k je maher ugotovu, d je mau bl jeba kokr je mislu, pa skice itak nima, tko da nismo ga raj? kej preve? sral, na konc je biu vrhunc "alarmiranja" en boksrski sparing, pr kermu smo ugotovil d je ?uliboj kr potencial na tem podro?ju! <_<:P

 

Upam d kmal sledijo slike, aja ?e prej je blo pa par :mi pijemoo: B)

 

Ja,no sej ?e ima? alarm noter,?e ni re?eno,da ti ne morejo radia ukrast. :( Pri nas je moderno,da ti kar ?ipo

razbijejo in ti na brzino sredinsko konzolo razf...jo in poberejo radio ven.Moji sodelavki so naredili tako

za skoraj 2000? ?kode,a radio je bil vreden 200?.In to kar pred hi?o... :blink::ph34r:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alessandro, ni blo to mi?ljen da pol mi ne morjo radia ukrast, samo da pa? raj? od enga k je zravn parkiran, npr. vedno ko sm ?ou s prej?njo 323F u Kolosej u LJ, je biu alarm spro?en, aktivirajo ga pa z brco v gumo al pa stresejo stroja, se prav preventivni test in pol grejo dalje! :danzoman::bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej Borut ne ga srat... radio kar lepo ven jemlji, ker alarm ti ?ist ni? ne bo pomagal, ?e bo? ?e imel ?ipo razbito al pa vrata vdrta. Alarm je ?e tolk obi?ajna zadeva, da tud, ?e sredi strnjenga naselja tuli se nobeden sploh ne ozre ve? - enostavno ?ist brez veze sploh pa je najbolj?a za??ita, da v avtu ne pu??a? ni?esar vidnega, ki bi zbujalo po?eljenja po tem.

 

Aja, pa ?e to... tudi z musko na glas se ni pametno vozit po raznih ?udnih naseljih, ker bo? zelo hitro imel spremstvo, ki niso policaji ;)

 

Alessandro, ni blo to mi?ljen da pol mi ne morjo radia ukrast, samo da pa? raj? od enga k je zravn parkiran, npr. vedno ko sm ?ou s prej?njo 323F u Kolosej u LJ, je biu alarm spro?en, aktivirajo ga pa z brco v gumo al pa stresejo stroja, se prav preventivni test in pol grejo dalje! :danzoman::bravo:

 

Avtoradie kradejo samo ?e zadetki in ti so ponavadi v takem stanju, da sploh ne razmi?ljajo kaj in kje bi kradli in mogo?e jih res prepla?i sirena samo ?koda je ?e nastala. Moji dragi so vdrli v renojev skret in spizdili radio, ki je nov bil vreden takratnih 10kSIT :blink:

 

Profesionalci pa danes kradejo predvsem airbage, ki pa jih ti v tvojem avtu itak nima?.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja to je res, za razne vuferje mi je itak ?e jasno, da kdor ma, je treba po pometi pred kakimi diskotekami itd.

 

Alex, pr vas pa je Narkovec itak ?iva groz, tam ti loh med sprehodom ?e kake organe spizdijo, pomoje! <_<:P

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja to je res, za razne vuferje mi je itak ?e jasno, da kdor ma, je treba po pometi pred kakimi diskotekami itd.

 

Alex, pr vas pa je Narkovec itak ?iva groz, tam ti loh med sprehodom ?e kake organe spizdijo, pomoje! <_<:P

 

E,vidi?,ki ve?. :bravo: Jaz sem na sre?o pod tem narkovcem in zaenkrat(tok,tok on wood)je pri nas ?e mir.

Mogo?e pa zaradi tega,ker ?ivi v sosedstu biv?i ?ef udbe? :ph34r::policaj:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?altheber :D Se tok ?ajna, da ga ?e pono? ne mor? falit. Druga? pa vso plastiko k je. ?e tepihi se mal manj kot svetjo :P

 

Sam bo pa treba nosit not o?ala tudi ko bo obla?no vreme-too much shine. :P:D

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.