Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

kok mas kilometrov? da ni kaksen znak zanic jermena?

 

Pozdravljeni fantje,

dovolite, da se vklju?im: imam enak avto M6 2005 z webastom in je vse okej.

Opazil sem pa pri prostem teku motorja neko bren?anje oz.?ri?ek nekje v notranjosti oz spredjem delu motorja tik pod plasti?nim pokrovom. Samo, da se razumemo, webasto ni....zvok mi ni v?e?!A mi lahko kdo svetuje oz. pomaga, kaj bi to lahko bilo in kako naprej reagirati.Hvala vam vsem za odgovore in predloge/nasvete.lp mazy

 

 

kok mas kilometrov? da ni kaksen znak zanic jermena?

 

Pozdravljeni fantje,

dovolite, da se vklju?im: imam enak avto M6 cd 121km l2005 , 93 tk

Opazil sem pa pri prostem teku motorja neko bren?anje oz.?ri?ek nekje v notranjosti oz spredjem delu motorja tik pod plasti?nim pokrovom. Samo, da se razumemo, webasto ni....zvok mi ni v?e?!A mi lahko kdo svetuje oz. pomaga, kaj bi to lahko bilo in kako naprej reagirati.Hvala vam vsem za odgovore in predloge/nasvete.lp mazy

 

 

Pozdravljen med nami

 

Po opisu je te?ko re? kaj bi bilo je pa mo?no, da nisi navajen dieslov saj je zvok precej druga?en kot pri bencinarju.

 

Aja, kolk pa so zate nizki obrati? Ta motor se nekako ne po?uti preve? dobro, ?e ga ho?e? pritisnit, ko ?e nima 1800 obratov. Pa? to ni 8 ventilski 1.9 TDI :P

 

Pozdravljeni fantje,

dovolite, da se vklju?im: imam enak avto M6 cd 121km l2005 , 93 tk

Opazil sem pa pri prostem teku motorja neko bren?anje oz.?ri?ek nekje v notranjosti oz spredjem delu motorja tik pod plasti?nim pokrovom. Samo, da se razumemo, webasto ni....zvok mi ni v?e?!A mi lahko kdo svetuje oz. pomaga, kaj bi to lahko bilo in kako naprej reagirati.Hvala vam vsem za odgovore in predloge/nasvete.lp mazy

  • Odgovori 117
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

A teb kj preskakuje ?e kje drugje mogo?e ?? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Da spet obudim temo. Takrat, ko sem nazadnje pisal, smo zamenjali tudi mikro jermen in skripajo? zvok pri mrzli ma?ini pod ?tand gasom ostaja in ga je zadnje ?ase zmeraj ve? se mi zdi. Ko dodam gas (nad cca. 1300 obratov), pa zvok izgine. Se mi zdi, da prihaja iz zaprtega plasti?nega dela, kjer je visokotla?na ?rpalka (zadeva na alternatorjem). Je kaj narobe z zobatim jermenom? Od menjave je minilo ene 4 leta in 75000km. Za pomo? se lepo zahvaljujem.

Napisano

Da spet obudim temo. Takrat, ko sem nazadnje pisal, smo zamenjali tudi mikro jermen in skripajo? zvok pri mrzli ma?ini pod ?tand gasom ostaja in ga je zadnje ?ase zmeraj ve? se mi zdi. Ko dodam gas (nad cca. 1300 obratov), pa zvok izgine. Se mi zdi, da prihaja iz zaprtega plasti?nega dela, kjer je visokotla?na ?rpalka (zadeva na alternatorjem). Je kaj narobe z zobatim jermenom? Od menjave je minilo ene 4 leta in 75000km. Za pomo? se lepo zahvaljujem.

 

malo z wd40 ?pricni na lager ?ponarja mikrojermena, ?e utihne cvili lager, takih primerov je bilo veliko, na zobatem se je menjal ?ponar?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Da spet obudim temo. Takrat, ko sem nazadnje pisal, smo zamenjali tudi mikro jermen in skripajo? zvok pri mrzli ma?ini pod ?tand gasom ostaja in ga je zadnje ?ase zmeraj ve? se mi zdi. Ko dodam gas (nad cca. 1300 obratov), pa zvok izgine. Se mi zdi, da prihaja iz zaprtega plasti?nega dela, kjer je visokotla?na ?rpalka (zadeva na alternatorjem). Je kaj narobe z zobatim jermenom? Od menjave je minilo ene 4 leta in 75000km. Za pomo? se lepo zahvaljujem.

 

Jermenico od alternatorja preglej..

www.gistel.si

Napisano

Jaz sem imel skoraj identicen zvok na jermenici (lagerju) sponarja mikrojermena, lahko je tud jermenica alternatorja, a bi prej rekel sponarja.

 

En kugel lager mam se za sponar - poglej v moji temi na prejsnji sestki. A si probal mal posprejat jermenico sponarja kot sem ti rekel?

 

http://www.mazda-si.net/index.php?s=&s...st&p=244426

 

Evo moja jajca

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sem na?prical ja, ampak kaj veliko se nisem upal in ni bilo ni? bolj?e. Le?aj napenjalca mikrojermena sem tudi zamenjal. Torej ostane samo jermenica alternatorja, vsaj upam da je to. Da res ni kaj v povezavi z zobatim jermenom. Imam ?ez 1000km servis pa bo pogledal.

Napisano

Jaz sem imel skoraj identicen zvok na jermenici (lagerju) sponarja mikrojermena, lahko je tud jermenica alternatorja, a bi prej rekel sponarja.

 

En kugel lager mam se za sponar - poglej v moji temi na prejsnji sestki. A si probal mal posprejat jermenico sponarja kot sem ti rekel?

 

http://www.mazda-si.net/index.php?s=&s...st&p=244426

 

Evo moja jajca

 

Sem ?e enkrat prebral in vidim, da si samo le?aj zamenjal in ne jermenice oz. rolce ?ponarja. In da je zarad le?aja ?kripalo, ker je mela jermenica luft? Kaj pa je tista zadeva na spodnji sliki, na kateri je klju??

Napisano

Sem ?e enkrat prebral in vidim, da si samo le?aj zamenjal in ne jermenice oz. rolce ?ponarja. In da je zarad le?aja ?kripalo, ker je mela jermenica luft? Kaj pa je tista zadeva na spodnji sliki, na kateri je klju??

 

tisto je samo vzvod, saj jermenica je samo kovinski valj v kateri je le?aj, in ?e cvili cvili to, le?aj - 5?, ?ponar 270?.....pri meni je bil notri pesek ali podobno, ko ?mirgel papir, enak zvok, samo ko sem od strani z WDjem ?prical, kar konkretno, je spreminjal zvok in sem takoj vedel

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ker jaz sem pa probal z vrha malo po?pricati. Bom danes pa malo bolj pa da vidmo. Ker le?aj smo pa ?e menjali in ?ponar sam po sebi je bil takrat ?e dober. A ta spodnji kole??ek/vzvod pa ne more cvilit oz. ?kripat?

Napisano

Ker jaz sem pa probal z vrha malo po?pricati. Bom danes pa malo bolj pa da vidmo. Ker le?aj smo pa ?e menjali in ?ponar sam po sebi je bil takrat ?e dober. A ta spodnji kole??ek/vzvod pa ne more cvilit oz. ?kripat?

 

ne z vrha po jermenu, ?im bolj od strani v le?aj. Spodnji zelo te?ko

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

evo, me kli?e mehanik, da je zamenjal jermenico alternatorja, ki je bla ?e tud bolj boga in ?e kar ?kriplje iz zobatga jermena :( tko da bo odprl in upamo, da je samo kej z jermenom al pa s kak?no rolco narobe...

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.