Skoči na vsebino

Lepe Mazde

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes smo s prijatelji debatirali kako je MX-5 dober avto. Ker sem kar dosti usekan na Nissane z veliko konji sem med vo?njo domov dobil priblisk kako bi MX5 lahko postal ?e bolj?i. Dobil sem sicer idejo, ki je ?e zelooo pre?ve?ena. MX-5+Nissanov SR20DET motor (iz 200SX S13 JDM, S14, S15).

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Pravoverni Mazda?i bi me kri?ali jaz pa pravim, da je tu najbolj?e iz obeh znamk. :rispekt:

 

So pa norci, ki so mojo idejo nadgradili in dali RB25 motor iz Syklinea. :bravo:

Napisano

Simon, kej tacga bi pa takoj imel (sam pra?anje kok cajta bi se sre?no vozu, o fak)! :blush::P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

ni panike stari zrihtaj motor jaz dam avto in gas :D :PP

Od nekdaj lep? so Miate slovele,

a lep?e od moje bil? ni nobene.
15195ad9.gif

Napisano

@Deeyan, vsak avto je truga v napa?nih rokah. Kdor je vozil ali bil vo?en v nekaj z SR20DE motorjem (Primera GT, 100NX GTi) to?no ve zakaj mi je v?e?. Zelo pro?en avto v vseh obratih, enakomerno vle?e, ?e je pa turbo (200SX) se ga pa da brez odpiranja ma?ine naviti do cca 380 konjev (prijatelj ima 360hp in 50Nm, spomladi gre na 380 ampak mu najbr? ne bo dovolj, bo pa treba odpirati motor in dati kovane interlanse).

 

Enej imam na zalogi dva FWD bloka en menjalnik, ki bi mogo?e pasal ampak nimam glave (mislim od motorja :hohoho: ) pa tudi sesalni kolektor bi rabil od RWD modela ali pa se naredi novega. Druga?e so bile te ideje ravno zato ker me ?e vedno mika spet kak japonski projekt ker so dosti bolj tunabilni pa ?e ve? delov se dobi. sramezljiv Potem bi bil Mazda? in Nissanovec v enem ?usu. :hohoho:

Napisano

Simon, to bi bilo res zanimivo, da kej tazga postori?, pa za osnovo jasno Lopatarco - MX5 NA! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

@Deeyan, vsak avto je truga v napa?nih rokah. Kdor je vozil ali bil vo?en v nekaj z SR20DE motorjem (Primera GT, 100NX GTi) to?no ve zakaj mi je v?e?. Zelo pro?en avto v vseh obratih, enakomerno vle?e, ?e je pa turbo (200SX) se ga pa da brez odpiranja ma?ine naviti do cca 380 konjev (prijatelj ima 360hp in 50Nm, spomladi gre na 380 ampak mu najbr? ne bo dovolj, bo pa treba odpirati motor in dati kovane interlanse).

To pa itak, da ni za vsake roke, tut sam ?e vedno vztrajam na projektu Daihatsu Charade, ampak ker ne najdem original GTti ma?ine zanj, bom najbr? ubral drugo pot in sicer neki tajga :D

 

post-1139-1262013727_thumb.jpg post-1139-1262013753_thumb.jpg

Napisano

No vidi? ravno za Daihatsuja (in naprimer Swifta GTi, Civic 4 gen.) bi marsikdo rekel, da je truga ker je lahek, relativno slaba lega in oreng motor pod haubo. :blush:

Napisano

No vidi? ravno za Daihatsuja (in naprimer Swifta GTi, Civic 4 gen.) bi marsikdo rekel, da je truga ker je lahek, relativno slaba lega in oreng motor pod haubo. :blush:

 

To?no za Civica ?e za stock varianto pravjo, da je lete?a truga.

 

Druga? pa ja, ?e si umisli? tako ma?ino na takem avtu mor? najprej poskrbet za podvozje

Napisano

Danes smo s prijatelji debatirali kako je MX-5 dober avto. Ker sem kar dosti usekan na Nissane z veliko konji sem med vo?njo domov dobil priblisk kako bi MX5 lahko postal ?e bolj?i.

 

 

Ravno to mene mu?i samo jaz bi pa rad vozil miato z V6 sound!!!!!!!!

 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
Napisano

Dober PS. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

"tuning mania Mazda 323F"

Ljudje naj se nau?ijo razliko med tuningom in stylingom. ?zmeden?

 

ja se strinjam, to mene tut moti, da folk ta dva pojma menjuje

Napisano

Hej nekaj pa je le tuninga... menjani so fedri in amortizerji za bolj?o lego na cesti!!

panoramska.jpg
Napisano

Hej nekaj pa je le tuninga... menjani so fedri in amortizerji za bolj?o lego na cesti!!

 

 

Ne biti tolk ziher, da je to tuning :) ?e je samo bolj trda/neudobna vo?nja ?e ne pomeni da je bolj?a lega :P

Napisano

rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr........

 

Objavljena slika

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

to bi pa ?e jaz imel :bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Moja ima 330k km pa je tudi se vedno original
    • Napaka P0101 je povezana z MAF senzorjem ampak ne menjaj tega senzorja, največkrat je problem v odmični gredi za izpuh ker se obrabi pač slab material ki ga je mazda uporabila bom dodal sliko. Problem je ker se ventili za izpuh ne odprejo več in zrak nima kam iti zato tudi zrak ne more v motor torej javlja napako P0101. Če znaš odpreti pokrov valjev lahko sam preveriš ampak če se ti je že to začelo dogajati zna tudi crknit vakumska pumpa ker potegne delce od odmične gredi. Če boš avto popravljal priporočam da tudi zamenjaš podložke za šobe ki lahko naredijo velik problem na tem avtu.
    • Zdravo, Imam Mazdo 6, 2.2d, 150, 2017. Problem je, da se včasih, ko se peljem po avtocesti s 130 km/h, prižgano klimo in ga pohodim, normalno pospeši do 140 km/h, po tem pa se kar vleče do 160 km/h. Če grem čez 160 km/h, se včasih pojavi napaka P0101. Podobno se dogaja tudi brez klime, ampak pri hitrosti okoli 180 km/h. Druga težava je pri prestavljanju (ročni menjalnik). Ko pohodim v 3 prestavi do 3000 vrtljajev in prestavim v 4 ne nadaljuje s pospeševanjem, ampak se za trenutek »ustavi« in šele nato potegne. Sesalni kolektor je bil očiščen pred mesecem dni, servis je bil opravljen, avto ima 160.000 km. Kakšen namig? Hvala.
    • Četrti dan, četrta lokacija, še vedno ista gorska koča.     Bo pa počasi treba zaključit potepanje, ker "gorski koči" zmanjkuje nafte...
    • Evo, jaz sem kak mesec nazaj menjal sklopko na svoji 6ki. Zdržala je skoraj 320 000km.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.