Skoči na vsebino

Bridgestone ali good year?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Js bom kr na dulopu ostal, mam ?e nekaj mm za po?gat. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • Odgovori 89
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

aaaa znoru bom, odlo?itve odlo?itve odlo?itve...

Alex me je prepri?al glede Turanze in GY se prehitro obrabi

 

Ostanejo torej

 

- Potenza... obraba je tudi velika in ?e zelo glasne so

- Pirelli... prevelika zavorna pot na suhi podlagi

- Continental... velik kotalni upor-ve?ja poraba :(

 

Ampak ?e gledam skozi o?i varnosti in udobja vseeno ostane le Continental.

 

Torej.... hmmmm, aaaaa, Conti je bil le kot rezervna opcija a zdaj mi je prvi kandidat ?e posebej zato ker ga imam na Golfu pa je ?isto solidna guma in tudi obraba ni pretirana.

33112_1.png

Napisano

Boss prevec kompliciras...be a man :)

poglej se dunlop fastresponse...nimam lastnih izkusenj ampak od ostalih slisim pohvale, pa tudi testi so dobri...

Glede potenze, obraba ni problem...problem je, ker so pre-sportne.

 

Jaz sam ne vem, ce se mi splaca kupit sportnih gum (glede na to, da to leto se bom mal vozil, dojcland calling)

Ce bom sportne potem sigurno P zero nero

Drugace pa od teh touring bom kupil najcenejse (re300, conti, dunlop, p7)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Boss prevec kompliciras...be a man :)

poglej se dunlop fastresponse...nimam lastnih izkusenj ampak od ostalih slisim pohvale, pa tudi testi so dobri...

Glede potenze, obraba ni problem...problem je, ker so pre-sportne.

 

Jaz sam ne vem, ce se mi splaca kupit sportnih gum (glede na to, da to leto se bom mal vozil, dojcland calling)

Ce bom sportne potem sigurno P zero nero

Drugace pa od teh touring bom kupil najcenejse (re300, conti, dunlop, p7)

 

A Eagle F1 se hitro obrabijo? Pa glih fri?en komplet sem pred dnevi namontiral na mojo zverinico... :(

5578_1.png
Napisano

Niti ne tok (za moje pojme), pri meni so zdrzale cca. 30.000km

Boss je bolj zahteven glede obrabe

 

Aja Kuscar se to: pri F1 moras jih napolnit na cca. 2.8bar, da hoces da "delujejo"

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Niti ne tok (za moje pojme), pri meni so zdrzale cca. 30.000km

Boss je bolj zahteven glede obrabe

 

Aja Kuscar se to: pri F1 moras jih napolnit na cca. 2.8bar, da hoces da "delujejo"

 

 

2,8???

 

Sem jih nafilal 2,4, kot mi je reku vulkanizer pa ?e to se mi je zdelo nekako preve?? Zakaj 2,8 - ali lahko malce obrazlo?i? prosim?

 

Hvala in lp

5578_1.png
Napisano

Ker je to zelo mehka guma in, ko so visoke temperature in se peljes po avtocesti, se ti zdi da imas puding na kolesih :)

Druga stvar je ta, da je tudi poraba manjsa...boss jih je mel spredaj na 3.0, zadaj 2.8 (ce se ne motim) in je mel se nizjo porabo...bo sam povedal.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Boss prevec kompliciras...be a man :)

poglej se dunlop fastresponse...nimam lastnih izkusenj ampak od ostalih slisim pohvale, pa tudi testi so dobri...

Glede potenze, obraba ni problem...problem je, ker so pre-sportne.

 

Jaz sam ne vem, ce se mi splaca kupit sportnih gum (glede na to, da to leto se bom mal vozil, dojcland calling)

Ce bom sportne potem sigurno P zero nero

Drugace pa od teh touring bom kupil najcenejse (re300, conti, dunlop, p7)

 

Koliko km si pa naderu z Potenzo?In kako to misli?,da so pre?portne?? :whatever: Ali mora? pol stalno terat?. :D

 

 

Napisano

Z njimi sem naredil skoraj 40.000km. Moram pa omenjat, da za razliko od F1 so drzale do konca profila.

Presportne ker da grabijo rabijo nekaj casa, da dosezejo temperaturo...in recimo tistih zacetnih nekaj km po mestu moras vozit res pocasi, ker ni nobenega oprijema.

Ko dosezejo temperaturo je to najboljsa guma kar sem jih vozil do zdaj. Sploh so mi bli vsec trdi boki in izredna preciznost na volanu.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Z njimi sem naredil skoraj 40.000km. Moram pa omenjat, da za razliko od F1 so drzale do konca profila.

Presportne ker da grabijo rabijo nekaj casa, da dosezejo temperaturo...in recimo tistih zacetnih nekaj km po mestu moras vozit res pocasi, ker ni nobenega oprijema.

Ko dosezejo temperaturo je to najboljsa guma kar sem jih vozil do zdaj. Sploh so mi bli vsec trdi boki in izredna preciznost na volanu.

 

Tole zveni tako kot da bi poslu?al kakega dirka?a na GHD ko pride v bokse in razlaga kaj je treba spremenit-na?telat, al pa ktere gume gor na?raufat, da se bo pol lahko "normalno " peljal. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ker je to zelo mehka guma in, ko so visoke temperature in se peljes po avtocesti, se ti zdi da imas puding na kolesih :)

Druga stvar je ta, da je tudi poraba manjsa...boss jih je mel spredaj na 3.0, zadaj 2.8 (ce se ne motim) in je mel se nizjo porabo...bo sam povedal.

 

Saj si vse povedal bom pa dodal ?e to. Precej ?asa sem jih imel napolnjene na 2,6 spredaj in 2,4 zadaj pa mi je pobiralo robove. Zadnjih 10.000km pa sem se malo bolj pozanimal po raznoraznih forumih in ugotovil, da so ?e premalo napolnjene. Zato je ?lo spredaj 3,0 in zadaj 2,8 in robov ni ve? pobiralo ter se je za?el profil enakomerno obrabljati. Guma je ratal tudi bolj odzivna in tudi filing na volanu ter v ovinkih se je izbolj?al. ?lager na vse to pa je bila ?e poraba saj se je zni?ala za ve? kot 0,3litra na 100/km oziroma za 2,4 litra na tank. :jupiii:

 

Tole zveni tako kot da bi poslu?al kakega dirka?a na GHD ko pride v bokse in razlaga kaj je treba spremenit-na?telat, al pa ktere gume gor na?raufat, da se bo pol lahko "normalno " peljal. :D

 

ne pozna? ti Labija.... :D:D

33112_1.png

Napisano

heh ajvar bi mogu vidit, ko smo v turciji dirkali s kartingi in pol je zacelo dezevat pa smo zaceli rezat gume da dobimo nekaj profila...ucinka ni blo nobenega in zavrtel smo se kot v ringlspilu :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

heh ajvar bi mogu vidit, ko smo v turciji dirkali s kartingi in pol je zacelo dezevat pa smo zaceli rezat gume da dobimo nekaj profila...ucinka ni blo nobenega in zavrtel smo se kot v ringlspilu :)

 

 

Aaaaaaaa, od tuki je torej tvoje vijuganje ?ez 3 pasove pr 140-150 km/h na poti v KP... Bemu, Tur?ija te je ?ist pokvarla... :hohoho::hohoho::hohoho:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

pa ?e primerjalne tabele ni al je pa jaz ne najdem

 

"sre?a"zdele nekaj sneg napovedujejo tako, da se mi je nehalo "muditi" z menjavo :blink:

33112_1.png

Napisano

pa ?e primerjalne tabele ni al je pa jaz ne najdem

 

"sre?a"zdele nekaj sneg napovedujejo tako, da se mi je nehalo "muditi" z menjavo :blink:

 

 

Tudi letos bomo marca plu?ili... ?e dobro, da je napovedan samo za 1 dan :(

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

@boss: klikni tam kjer pise: Alle Reifenergebnisse im ?berblick: Tabelle , motorevija ima to bolje narejeno...

pri majhnih dimenzijah cisti poraz save perfecte, tigar pa trayal...skratka ex-yu nima pojma o gumah.

Sava bi mogla samo se zimskih narest

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Tudi letos bomo marca plu?ili... ?e dobro, da je napovedan samo za 1 dan :(

 

Eh,ja,tudi pri nas bomo plu?li.....meglo izgleda. :(

 

 

Napisano

Razmisljam, ce bi mal na slepo kupil in enkrat probal tudi Firestone...

in sicer novo Firehawk SZ90, http://www.tyres-online.co.uk/archives/prodjan08.asp

pa se poceni je (79eur)

 

Profil izgleda v redu.Kak?na pa je kvaliteta pa...za probat. :ne vem:

 

 

Napisano

@boss: klikni tam kjer pise: Alle Reifenergebnisse im ?berblick: Tabelle , motorevija ima to bolje narejeno...

pri majhnih dimenzijah cisti poraz save perfecte, tigar pa trayal...skratka ex-yu nima pojma o gumah.

Sava bi mogla samo se zimskih narest

 

V enajstem poskusu mi je ?ele uspelo odpreti tabelco. ?zmeden?

 

 

Letna Savina je itak slaba guma - Zimska je pa ?isto druga zgodba in je popolnoma konkuren?na z drugimi proizvajalci. Ampak v nezimskih razmerah pa ?e vedno letna Sava pomete z zimsko.

 

Tole bi si morali prebrati vsi, ki se vozijo poleti z zimskimi pnevmatikami.

33112_1.png

Napisano

 

Sava bi mogla samo se zimskih narest

 

 

Pa ?e te so od letos naprej zani?. :angry:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Saj si vse povedal bom pa dodal ?e to. Precej ?asa sem jih imel napolnjene na 2,6 spredaj in 2,4 zadaj pa mi je pobiralo robove. Zadnjih 10.000km pa sem se malo bolj pozanimal po raznoraznih forumih in ugotovil, da so ?e premalo napolnjene. Zato je ?lo spredaj 3,0 in zadaj 2,8 in robov ni ve? pobiralo ter se je za?el profil enakomerno obrabljati. Guma je ratal tudi bolj odzivna in tudi filing na volanu ter v ovinkih se je izbolj?al. ?lager na vse to pa je bila ?e poraba saj se je zni?ala za ve? kot 0,3litra na 100/km oziroma za 2,4 litra na tank. :jupiii:

ne pozna? ti Labija.... :D:D

 

Ej zakon odgovor - te bom posnemal in si nafilal 3,0 in 2,8 tko kot si mel ti in upam da bom za?utu razliko. Bomo videli, ?e bo bolj?i filing na volanu, ker mi zdej volan po kolesnicah kar precej vle?e... Pa ?e da mi jih ne pobira po robovih ?e sedaj ko so nove...javim ?ez 10.000km kako poteka...

 

Sem pa mel mojo 6ko dans na servisu 80.000km (150? na neuradnem servisu z originalnimi deli) in so mi lepo porihtali. Podmazan volanski drog ne poka ve?, cuka ni? ve? (je bil baje fuuul zabasan filter za nafto), teok?ine so dolite, olje menjano (total 5W40 - 5,5l) poraba je bila ta rezervoar znosnih 8,55l... Vedno bolj sem prepri?an da se nism nategnu s tem nakupom. Aja pa ?e prtlja?ni prostor je takooo zelo uporaben sva z mojo bolj?o polovico ugotovila ;-) Samo ?e displej mi mora nekdo popravit...se kdo javi oz. pozna koga? :-))

 

Lp Kuscar

5578_1.png
Napisano

Saj si vse povedal bom pa dodal ?e to. Precej ?asa sem jih imel napolnjene na 2,6 spredaj in 2,4 zadaj pa mi je pobiralo robove. Zadnjih 10.000km pa sem se malo bolj pozanimal po raznoraznih forumih in ugotovil, da so ?e premalo napolnjene. Zato je ?lo spredaj 3,0 in zadaj 2,8 in robov ni ve? pobiralo ter se je za?el profil enakomerno obrabljati.

V zadnih 20letih sem se "znebil" po en komplet gum v povpre?ju na malenkost ve? kot eno leto. Razen tistih, ki jih kot prva vgradnja dobi? na novem avtomobilu, so bile vse zgornji cenovni/kakovostni razred. In ?ment glej ga - razli?ni avti, razli?ne gume amak prav vse mi je mo?no pobiralo po robovih. A to pomeni, da proizvajalci avtomobilov ve?inoma la?ejo o priporo?ljivem tlaku v pnevmatikah ne vem. Priznam, da se nisem prav zelo poglobil v ta problem, pri mehankarjih in vulkanizerjih sem dobil edino ta nasvet: "Nogo dol z gasa". :blink:

 

Lp M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja jest sem isto to ze testiral s spodnjimi pod grafo in zgornjimi fani pa ni bilo isto nic razlike. Celo se en fan sem dal na zracni hladilnik, tako da je bil iz obeh strani pa tudi ni bilo opazne neke razlike. Kpa imas za eno termalno pasto. Jest sem do sedaj uporabljal mx-4. Mogoce probal se mx-6.
    • Ma sej za temperature grafe ne bo imelo vloge na koncu. Neverjetno ampak sem preveril. Recimo pri temle PC sem probal brez spodnjih intake pod grafo in ni bilo razlike v temperaturi. Potem sem jih sicer pustil montirane, ampak sem nastavil nek fiksen RPM in so stalno tako in tihi. Zdej tale 4070 Super je samo dual fan in je posledično zarad tega edina stvar, ki jo sploh slišiš med gejmanjem. Na moji Strix 4070 Ti so trije fani in je tiha. Pa meni se ustavi pri 64° pri dual fan pa 70°. Ni neke sile na koncu null
    • Ahaa, ker tole na sliki ni isto ohisje kot moje. Ja aio bi v vsakem primeru postavil visji ze zato da je najvisja tocka radiatorja visji od pumpe. Zej sem sel merit in ce dam arctic freezer 360 na sprednji del se mi lih za lih izide z grafo. Vsaj pomoje da bi se izslo :). Sem mislil, kako bi 360 lahko kamot namontiral na sprednji del pa vidm da gre jedva. Grafa je pa msi gaming x trio 3070ti
    • Ne ne, sliko sem našel na redditu, kjer je folk že spraševal za tvoj ohišje. Nisem jaz za RGB. Kingston imava midva z mojo. Za Arctica pa kot sem rekel, je res dober hladilnik, mi je malo žal, da nisem lani dva vzel za tak denar. Moja ima 12600K idle 27° med gejmanjem 53° pa sem ji pumpo omejil na 55% 😅 Lahko pa poročam v kratkem kako je pri frendu na 13700K, ker ga je tudi ravno naročil. AMD pa itak ima idle malo višji, ker so malo drugače ''zloženi'' skup in sami po sebi malce slabše odvajajo toploto. Dal sem ta tvoj Pure Rock 2 FX na PC od kolegovega sina in je imel isto dobrih 40°idle na Ryzen 7600. Praktično iste tempe kot jih imaš ti. EDIT: Aja! Pa če ti razmišljaš o 280, potem ga samo malo višje postavi, da ne bo direktno v grafo pihalo, da maš spodaj luft, če boš spredaj montiral.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.