Skoči na vsebino

Zelena ba in njena obuditev

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 105
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

bobi mene mal ze skrbi....tok slik si ze dal pa manjka una zelena stvar

a si ti v redu??

 

:P sem v redu ja tak hitro spijem da ne folgam slikat zelene stvari,bom poslikal samo za tebe

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

alo bobi, ka tastara pa tanova ma?ina sta identi?ni?? :ne vem:

 

Meni deluje druga?no ;):bravo:

 

Sexy je ta druga ma?ina...

 

IPB Image

Napisano

malo pozno pa ipak "bobi saj sem ti rekel....ibiza ni japonc"welcome back in to the mazda world :bravo:

gremo na?i.....

 

Napisano

alo bobi, ka tastara pa tanova ma?ina sta identi?ni?? :ne vem:

 

sta kar ja na brzino isti drugace pa kar razlicni :P

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

sta kar ja na brzino isti drugace pa kar razlicni :P

 

ja ne mislim, ?e sta isti model al je kaka bistvena razlika kot npr 16v, 24v,... men zgleda da sta obe 16v, oz dokaj identi?ne :D

If in doubt, flat out... 

Napisano

Seveda sta podobna motorja. Ko no? pa dan. Saj je samo 3 deci razlike v motorju ter okoli 30-40 konjev. Objavljena slika

:rispekt: Tako se dela. Upam, da boste povedali rezultate (perfomanse). :P

Napisano

:D takole zacel se nov projekt menjave motorja,1.5 bomo zamenjali z 1.8 140ks.

 

Seveda sta podobna motorja. Ko no? pa dan. Saj je samo 3 deci razlike v motorju ter okoli 30-40 konjev. Objavljena slika

:rispekt: Tako se dela. Upam, da boste povedali rezultate (perfomanse). :P

 

spregledal zgorni post sramezljivsramezljiv se opravi?ujem sramezljiv

If in doubt, flat out... 

Napisano

ja ne mislim, ?e sta isti model al je kaka bistvena razlika kot npr 16v, 24v,... men zgleda da sta obe 16v, oz dokaj identi?ne :D

 

Model 16 ventilar ma ponavad 4 al pa 8 cilindrov, 24 ventilar pa ponavad 6,8 al pa 12 cilindrov. A je kaj razlike ? :hohoho:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Model 16 ventilar ma ponavad 4 al pa 8 cilindrov, 24 ventilar pa ponavad 6,8 al pa 12 cilindrov. A je kaj razlike ? :hohoho:

 

narobe si razumel :P jz sm mislil v tem kontekstu da je star npr 16v nov pa 24v :D

If in doubt, flat out... 

Napisano
:bravo: projekt koncan avto gre kot ko s......nja res ta motor trga,se danes vozil skoro dve ure okoli in me je kar prevzelo in sa ta zvok iz sportniga izpuha je zakon.treba si bo pa neki dirkalniki omislit :danzoman:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Bobi, zanimivo bi bilo z Gtekom pomerit mal kolk kej pi?i, ker se mi zdi precej verjetno da gre bolj? kot 2.0 V6 GT! <_<:ouje:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Eno vpra?anje zate torstorm. A mata 1.6 in 1.8(navadna, ne GTJKA) iste polosovine?

Kar se pa projekta ti?e :bravo: Pa ?e eno vpra?anje, ?e se vzame polosovine stran, a gre ma?ina ven tud z vrha al bi se kje zataknil??

Napisano

z vrha gre vun ja, jaz sem jo od zgoraj notri dal komplet motor z menjalnikom .Navadna 1.6 in 1.8 pa mislim da ma iste polosovine,samo nisem siguren ker so ti tipi imeli tri razli?ne vrste zobcev odvisno od letnika in serije.Ta GT ko ma? ti ma iste kot 626.

 

Na katerem avtu pa bi vzel ven z vrha?

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

z vrha gre vun ja, jaz sem jo od zgoraj notri dal komplet motor z menjalnikom .Navadna 1.6 in 1.8 pa mislim da ma iste polosovine,samo nisem siguren ker so ti tipi imeli tri razli?ne vrste zobcev odvisno od letnika in serije.Ta GT ko ma? ti ma iste kot 626.

 

Na katerem avtu pa bi vzel ven z vrha?

 

323F 91l. Nimam dvigala pa mi je to edina varjanta. Pa ?e eno vpra?anje: A kdo mogo?e vem kam bi lahko dal ra?unalnik odkodirat?

P.S. Bobi sori ker ti smetim temo :)

Napisano

323F 91l. Nimam dvigala pa mi je to edina varjanta. Pa ?e eno vpra?anje: A kdo mogo?e vem kam bi lahko dal ra?unalnik odkodirat?

P.S. Bobi sori ker ti smetim temo :)

 

 

tu gre zlahka zgoraj ven motor.Ra?unalniki na mazdah se ne dajo odkodirati.Raje kupi kaki standalone ali pa pigyback sistem.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

razlo? mal ve?. ker moja pa? ra?unalnika nima ker je frgazarc in ?e dam drugo ma?ino notr rabm odkodiran ra?. ker ?ene ?troma ne spusti.

Napisano

To ?e jaz prav razumem si ti njemu menjal motor? Kolk si mu pa ra?unal delo? :)

 

:D v racun vzel 1.5 motor ki je ze prodan tako da je blo kar nekaj cekinov

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

A se ti da ?e kej ?ramfat :)

 

:whatever: odvisno

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.