Skoči na vsebino

Gume 2008

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Meni je z letnimi v prvem sne?enju prej?nji mesec kopalo, z mesta je bilo te?ko speljati v koloni in na ravnini, na parkiri??u pred blokom sem pa skoraj ostal v 5-7cm nesplu?enem snegu, gume so pa ?e original Bridgestonke 205/60/16, profila ?e dosti. Tudi po mokrem se tele zimske zelo zelo zelo bolje dr?ijo kot letne na mojem avtu. ?e dobro da sem potem v dveh dneh namontiral zimake ker prej nisem felten dobil.

  • Odgovori 500
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

?voh al pa ne, je pa ?e z mesta la?je bencinarja spelat kot pa dizla.

 

Ja, tole je dr?al za mojo prej?njo trojko s CD 110 ma?ino, ki je ?e imela tisti sunek okrog 2500 rpm. V spodnjem obmo?ju vrtljajev je bil len, kar se je pokazalo tud pri speljevanju. Motor pri novi ?estici CD 140 je druga?en. Precej enakomerno vle?e ?ez celo obmo?je vrtljajev, zato se tudi z mesta bistveno la?je spelje. Mislim, da glede tega sploh ni ve? bistvene razlike do bencinarja.

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Ja, tole je dr?al za mojo prej?njo trojko s CD 110 ma?ino, ki je ?e imela tisti sunek okrog 2500 rpm. V spodnjem obmo?ju vrtljajev je bil len, kar se je pokazalo tud pri speljevanju. Motor pri novi ?estici CD 140 je druga?en. Precej enakomerno vle?e ?ez celo obmo?je vrtljajev, zato se tudi z mesta bistveno la?je spelje. Mislim, da glede tega sploh ni ve? bistvene razlike do bencinarja.

 

Po moje nima smisl, da razlaga?, ker ne vem ?e verjamejo... :hohoho: saj ve? bencin je zakon ;) diesel se iz mesta sploh ne premakne, ?e ne stopi? ven pa mal porine? :hohoho::hohoho:

33112_1.png

Napisano

ok nisem dobu konkretnega in pametnega odgovora.. mogoce kdo ve kok morem napumpat gume?boss mogoce?

www.trziskisladoled.si

Napisano

sicer brezveze napisat, ker je ze znano ampak vseen:

mazda na letnih (michelin pilot exalto pe2) prisel cez ljubelj (okoli je sneg, na cesti pa samo mokro, temperatura 0 stopinj) in se pelje kot po tracnicah...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ok nisem dobu konkretnega in pametnega odgovora.. mogoce kdo ve kok morem napumpat gume?boss mogoce?

 

Zimske 205/60 R16 napumpam na 2.4 bara.

 

LP A

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Zimske 205/60 R16 napumpam na 2.4 bara.

 

LP A

 

16 colske jaz mal ve? za cca 0,2 bara ve? kot ti

33112_1.png

Napisano

zimske so mehkejse (bok gume je mehkejsi) in se zato taka guma "vec" deformira (zvija)

zato jo moras vec napumpat da bo "trsa"

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Letne 205/55/16 pumpam 2,6,zimske Dunlop D3 195/65/15 pa 2,8 spredaj in zadaj.

?e so manj je res vse skupaj kot ena barka-twist in to. :D

 

 

Napisano

18 colske pumpam tam nekje med 2,6 do 2,8

 

sej sem ti ?e napisal za 18-ke

33112_1.png

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

imam mazdo 6 2.0 diesel , 2004 Nov (trenutno imam letne gume 205/55 R16)

 

?e nikoli nisem kupoval gum pa me zanima...

 

ali raje kupiti za zimo gume 205/55 R16 ali 195/65 R15 skupaj s plati??i..

 

gledaj sem teste za 195/65 R15 in videl da so ok goodyear UG7+, za 205/55 R16 pa pojma nimam..

 

kaj mi torej svetujete?

 

lp

Napisano

15 colske zimske so bistveno cenej?e pa ravno tako se bo? lepo vozil tako, da na tvojem mestu bi vzel prav to dimenzijo.

33112_1.png

Napisano

Dr?i, sam ima? nato dva kompleta koles in na leto prihrani? za dve menjavi koles kar je na u? cca 70?. ?e pa pri?teje? teh 70?, ki si jih prihranil, v nakup plati??, pa namesto kovinskih ?e dobi? alu feltne. Govorim za nove feltne, ?e pa kupi? rabljene pa si lahko celo ceneje skozi, kot pri 16 colskih. Razmisli ;)

33112_1.png

Napisano

Se strinjam, pa tudi za feltne in sploh gume ni dobro, da jih dvakrat letno vulkanizer dol "mesari", poleg tega, ?e ima? dvojna plati??a, si jih lahko v cca. pol urce (odvisno pa? od motori?nih sposobnosti in pripomo?kov) sam premontira?, s tem prihrani? na ?asu, ?ivcih ter tudi denarcih! :bravo::P

 

Se je pa dobro pozanimat ?e sploh gredo gor 15, da nima morda prevelikih diskov in je najmanj?a mo?na dimenzija 16 (samo ugibam)? B)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ni problema ... na ?estko prve generacije so serijsko gor kovinska plati??a 15 col pri opremah CE in TE.

 

Boj? recimo ima zimske na 15 colah alu pa avtu prav dobr pa?ejo. Moj fotr recimo tudi, sam da so gor letne, ampak letnim vseeno bolj pa?ejo vsaj 16 al pa raje 17 colske ;)

33112_1.png

Napisano

raje 17 colske ;)

 

hehe odkar mas 18col si spremenil mnenje o velikosti feltn...bom moral mal iskat, ko si govoril da je 16 vrh glave :ph34r:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

hehe odkar mas 18col si spremenil mnenje o velikosti feltn...bom moral mal iskat, ko si govoril da je 16 vrh glave :ph34r:

 

?e vedno trdim, da je za staro ?estko 16 colska optimalna (udobje in izgled)... odkar pa so cene ve?jih dimenzij gum padle pa tud 17-ke niso ve? slab nakup, medtem ko so 18-ke pa? preseravanje sramezljiv

33112_1.png

Napisano

?e vedno trdim, da je za staro ?estko 16 colska optimalna (udobje in izgled)... odkar pa so cene ve?jih dimenzij gum padle pa tud 17-ke niso ve? slab nakup, medtem ko so 18-ke pa? preseravanje sramezljiv

 

Meni pa se zdi,da so vseeno 17 optimalne-kar se ti?e izgleda in "udobje" je ?e vedno tu.(stare 6-ke,se razume :D Lahko dobi? 17-ke z rahlim dopla?ilom za ceno 16-k.)

Sem pa ?e videl novo z 19-kami gor in moram re?i,da je izgledalo fenomenalno.Boss?? :P

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.