Skoči na vsebino

mazda+radioaktivnost


soca1

Priporočeno sporočilo

Ahaaa! Zato ima Yavarye tak?en znak v avatarju ker se zaveda, da ima radioaktiven avto. :hohoho:

 

 

Mater ma? dolgo lajtngo. :hohoho:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pikola... zdej ko sem to prebral pa nisem ve? 100% ziher.

 

V soboto sem naredil cca.300 km do mesta, kjer sem pre?ivel praznike, se ga med ostalimi nalil, naslednji dan peljal 300 km nazaj domov in slede?o no? spal le 4-5 ur.

Vceraj zjutraj sem se zbudil rahlo zbit in z zamegljenim pogledom ...

 

... ima to mogo?e opraviti kaj z radio-aktivnostjo moje Mazde? :blink:

 

 

:D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 leta kasneje...

Mene pa sploh ne presene?a. Mi je ?e na? va?ki vseved razlo?il. Le da ne zaradi Nagasakija, ampak zaradi Fukaj?ime. Mi je raztolma?il, da so sedaj vsi Japonski izdelki radioaktivni, samo da tega ne dajo ven, ker bi bila ogromna ?koda za gospodarstvo, to pa je v tem ?asu poglavitno, da za zdravje ljudi nikogar ni? ne briga razen privat doktorjev, kar pa je spet povezano z denarjem,... ... ...

 

No, nekateri smo o?itno bolj na teko?em, tisti, ki je grozil z radioaktivnostjo iz druge svetovne vojne, je o?itno malo za ?asom... Je pa dobro imeti take v okolici. Smeh je pol zdravja. Pa tudi, ?e gre za radioaktivni smeh...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Res je morda vprasanje morda sli?at sme?no, ampak, jaz bi se vseeno vpra?al, pa ne konkretno zaradi Mazde, ampak karkoli. ?e nek material izpostavi? seanju, a se ta material tega sevanja ne navle?e? Saj se ga ?lovek tudi a? Torej, ?e se vrnem na Mazdo.... a je res tok nemogo?e, da se avto, ki j e izpostavljen sevanju, navle?e tega sevanja? Po mojem bi bil to vpra?anje za IJS.

 

Tle bi lahk Boss postregel s kakim anal-i-ti?nim prostopom. Predvsem me zanima zakaj se material ne navle?e sevanja, k se ?e vsi tok re?imo gornjemu vpra?anju.

 

LP,

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazda 6 Combi in vsi ostali, ki vas to resno zanima, odgovor dobite jutri dopoldan. V bolnici imamo namre? izotopni laboratorij, kjer izvajajo obsevanja rakastih tvorb, pa jih bom malo pobaral. Poleg tega je pa moja ?ena diplomirani fizi?ni delavec (ima diplomo iz fizike), pa bo mogo?e vedela kaj tudi o tem. Torej, jutri dopoldan.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Torej, kupm radioaktivno mazdo in kot bonus mam ?anso da mi kak "rezervni del" al pa tretja roka zraste? hmm :D

 

Pol bolj? d zraste tretja noga, v gatah! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne se smejat!

Gre za resno vpra?anje. Sorodnik, morda fo?ljiv, mi je gladko odsvetoval nakup mazde, ker jih izdelujejo v Hiro?imi in, da so zato nizko ampak vseeno radioaktivne. Ali kdo kaj ve o tem?

 

Hvala

 

Ej, da ne boste mislil, ampak precej folka spra?uje take stvari. ?e posebej po zadnjih dogodkih v Fuku?imi. Smo se malo ukvarjal s tem, pa je zadeva v vsakem primeru bedasta :P .

?e kdo misli, da je ostalo v Hiro?imi ?e kaj sevanja od 2. sv. vojne, je bedak :harhar: .

?e pa kdo misli, da bi bilo lahko kaj sevanja od zadnjih dogodkov v Fuku?imi, pa tud ni ni? na tem, ker je Hiro?ima dovolj stran in ker bistvene radioaktivne zadeve v glavnem razpadejo po 24 - 48 urah v normalnem okolju (razen v organskih snoveh...). Za dodatna pojasnila pa naj se avtor tega vpra?anja res prosim obrne na In?titut J? :D

Ne bi pa dvakrat rekel, da ni za vsemi temi zadevami res kak?en evropski (nem?ki...) avtomobilski lobi...

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sevanje ?arkov alfa, beta in gama je le pri nestabilnih elementih, kjer nestabilno jedro razpade v neko drugo in pri tem se sprosti energija oziroma se spro??a sevanje pri prehajanju iz enega stanja v drugo oziroma vra?anje v prvotno.

 

Ker gre za pojav pri nestabilnih elementih se to ne more "prenesti" na stabilne elemente (kovina, plastika, itd) razen, ?e bi te elemente ujeli kot prah v notranjost drugih elementov. Isto se dogaja pri ?loveku saj sami ne ratamo radioaktivni (?eprav radimo in smo aktivni :P ) ampak se spro??a radioaktivnost iz elementov, ki smo jih vdihnili ali zau?ili.

 

Tako, da hrana zna bit problem medtem, ko avtomobili pa te?ko oziroma skoraj nemogo?e. Sicer pa vzamemo en gaigerjev ?tevec in se kot gluhe svinje zapodimo v salone japonskih avtomobilov ter pregledamo tiste, ki so narejeni prav na Japonskem, pa da vidimo kaj je na stvari :hudicek:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na?i fiziki so mi povedali tako, kot je omenjeno ?e zgoraj:

 

?elezo ne more biti radioaktivno. Zato na?eloma avto ne more biti radioaktiven. Vzemimo pa nekaj hipoteti?nih primerov:

 

1. Avto iz Japonske peljejo z ladjo v Evropo. Peljejo mimo Indije, ki ravno takrat opravi poskus z uranovo bombo. Oblak uranovega prahu zanese na morje in uranov radioaktivni prah pade na japonske avtomobile. Ti so zaradi tega prahu radioaktivni. Ko jih v Kopru prelo?ijo na tovornjake ali vagone in zapeljejo skozi izhod, so tam montirane aparature za ugotavljanje sevanja. Recimo, da ravno takrat zmanjka elektrike in se ti avtomobili izmuznejo kontroli. V salonu avtomobile najprej operejo, torej operejo tudi radioaktivni prah. In avto ni ve? radioaktiven, ker se ?elezo in plastika ne navzameta sevanja, sama pa tudi ne sevata.

 

2. Na Japonskem pred lakiranjem plo?evino o?istijo. Recimo, da tik pred vstopom v lakirnico prinese oblak iz Fukaj?ime in prah pade na avto tik pred lakiranjem. Lak pokrije radioaktivni prah, ki se ga ne da ve? odstraniti. Tak avto pa seva radioaktivno sevanje. A, resnici na ljubo, koliko pa je mo?nosti za to, da med ?i??enjem in lakiranjem na avto pade prah. In tudi ?e pade, ga je tako malo, da se ni bati, da bi komu zrasla tretja noga.

 

3. Precej ve? radioaktivnega sevanja je v ?o?tanju in Trbovljah, kot bi ga lahko povzro?il tak avto. V ?o?tanju in Trbovljah je termoelektrarna na premog. Ki ga v teh termoelektrarnah pridno kurijo. Ogljik in tisto malo vodika, ?vepla in du?ika reagirajo s kisikom (gorenje), radon pa ostane. In tako je v pepelu vsa koli?ina radona, ki je bil prej v premogu (razen tisti, ki gre skozi dimnik), le da je pepela precej manj, kot je bilo prej premoga. Torej je precej ve?ja koncentracija. In ta pepel se odlaga na deponijo. Ki zaradi velike koncentracije radona postane radioaktivna. Pa se zaradi tega nih?e ne obremenjuje. Je pa? pepel na nekem kupu, pa kaj. In ?e imate v kleti slu?ajno po?eno spodnjo plo??o (ali pa je sploh nimate, ?e gre za kake stare kleti) in le-ta ni dobro prezra?evana, imate v njej zaradi radona precej sevanja. No, v kleti ni smrtno nevarna doza sevanja, a ?e pridete z instrumenti, je dovolj, da poka?ejo povi?ano radioaktivnost.

 

Torej, bolj se je za bat ?esa drugega kot pa radioaktivnih avtomobilov. In ?e se lotimo okoljevarstva, lahko ugotovimo, da avto sploh ni tako zelo opore?en. Je precej drugih stvari, ki so precej bolj opore?ne, pa se o tem sploh ne govori, ker so o?itno dolo?eni lobiji dovolj mo?ni, ali pa dolo?eni ljudje dovolj tiho, da jim to uspe. Zgolj primer, ki pa ni povezan z radioaktivnostjo:

 

V Dalmaciji se je pred nekaj desetimi leti mo?no pove?ala populacija pajkov ?rna vdova. In so naredili jumbo plakate in jih ?e osvetlili, na njih pa reklamirali insekticid, ki ubija tudi ?rne vdove. In pono?i so okoli teh lu?i letale ve??e. Dokler niso omagale in popadale dol. Spodaj pa so ?akale ?rne vdove, ker je to njihova osnovna hrana. In ker jim je hrana dobesedno padala z neba, so se mno?ile ?ez vse razumne mere. In ker jih je bilo vedno ve?, so vedno ve? reklamirali insekticid, ki je bil vedno mo?nej?i. In da se je pano bolje videlo, so ga ?e osvetlili. In tako zbrali ?e ve? ve?? na kupu, ki so letale okoli lu?i, dokler niso popadale dol. In spodaj so se .... .... .... .... A se ?e komu zdi, da smo ljudje butasti in da uni?ujemo Zemljo po nepotrebnem, samo da ustvarjamo ve?jo gospodarsko rast? In pojav prekomernega razmno?evanja ?rnih vdov se je za?el z "razsvetljenstvom": razsvetlili so vse promenade, parkiri??a, okolice hotelov, cerkve na vrhu hriba, spomenikov, spominskih plo??,... Poleg tega pa gradili ?e elektrarne za napajanje vsega tega. In debele zavese, da so ljudje pri vsej tej javni razsvetljavi lahko spali. A se ?e komu zdi, da smo ljudje butasti in da uni?ujemo Zemljo po nepotrebnem, samo da ustvarjamo ve?jo gospodarsko rast? Torej, bolj se je za bat ?esa drugega kot pa radioaktivnih avtomobilov. In ?e se lotimo okoljevarstva, lahko ugotovimo, da avto sploh ni tako zelo opore?en. Je precej drugih stvari, ki so precej bolj opore?ne, pa se o tem sploh ne govori.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In ?e se lotimo okoljevarstva, lahko ugotovimo, da avto sploh ni tako zelo opore?en. Je precej drugih stvari, ki so precej bolj opore?ne, pa se o tem sploh ne govori.

 

Se da pa fino davke pobirat ... :policaj:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.