Skoči na vsebino

Metlice brisalcev


Priporočeno sporočilo

Tudi meni je za?ela odstopati gumica na brisalcih, kar pa je bilo za pri?akovati po ve? kot 7 letih uporabe. Ker sem bil z njimi res zadovoljen, sem se ponovno odlo?il za original. Polna cena za drugo generacijo 6-ke je pri Cosmosu-BTC 54,00 EUR, dostava in monta?a na domu pa neprecenljiva.  :notworth:

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...
  • 5 mesecev kasneje...
  • 6 mesecev kasneje...

Vrjetno je ?e irelavantno odgovarjat  TiEnu, ampak za zadnjo nisn ?ist ziher, sprednje mam ja jst tut sam metlice, zato pa sem sedaj tukaj.

 

Bral sem tule v tom threadu, da se je predlagalo Bartog trgovino samo za gume. Me pa zanima ?e, ?e je kteri lastnik M6 2013+ menjal sam gume in ?e ste kupoval kje drugje ?e?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To na aliju je kar drago, jaz sem jih vzel na AUTODOC Bosch za Mazdo6 17,..? in neke njihove za Premacy 11,..?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Js sm ?e mal gledu te na?e trgovine, majo ve?ino te trgovine z avtodeli tut kr gumice, najvrjetneje se bom res ustavu v Bartogu v ?alcu, glede na to, da je nekdo tle ?e izjavu, da je zadovoljen z njimi. Se mi zdi ?koda stran metat teh kovinskih nosilcev, glede na to, da niso slabi, pa ?e cenej so te same gumice. Sporo?im, ko in ?e bom zamenjal ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uuu bo treba sprobat :)

 

Koliko ?asa si jih ?akal?

Kakor naleti? ... za svoje skoraj dva meseca. Zaradi zadovoljive kvalitete sem ?e za pun?ino hondo vzel in so pri?le v 12 dneh. Loterija je tole s prevozom.

 

To na aliju je kar drago, jaz sem jih vzel na AUTODOC Bosch za Mazdo6 17,..? in neke njihove za Premacy 11,..?

Verjetno samo spredaj + po?tnina ... ali spredaj&zadaj 18? vse skupaj.

 

Js sm ?e mal gledu te na?e trgovine, majo ve?ino te trgovine z avtodeli tut kr gumice, najvrjetneje se bom res ustavu v Bartogu v ?alcu, glede na to, da je nekdo tle ?e izjavu, da je zadovoljen z njimi. Se mi zdi ?koda stran metat teh kovinskih nosilcev, glede na to, da niso slabi, pa ?e cenej so te same gumice. Sporo?im, ko in ?e bom zamenjal ...

Sem na podlgi te teme tudi spra?eval v Bartogu na Rudniku pa niso meli pojma o gumici na metre oz. da se je to v?asih prodajalo ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.