Skoči na vsebino

Jamralnik v2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

huh sre?a, vsaj v tem primeru nisem kriv :hudicek:

 

Ma, ne vem. Napisal sicer nisi ni? takega, lahko pa da si si mislil. Zagotovo si si mislil. To?no tako: ti si kriv! To si mislil in mi ?elel kratke no?i in se je zgodilo! Samo da te dobim! Ali gre? na grmado (zdaj se je ?e odtalila) ali pa v brezno! Tiralico so ?e prebrali. Te bo ?e na?el kdo, ki ti bo kos.

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Kaj pa ?e je vse res :o

 

Potem je najbolje, da se zaklene? v jazbino in vsaj nekaj mesecev ne pride? ven...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Potem je najbolje, da se zaklene? v jazbino in vsaj nekaj mesecev ne pride? ven...

 

a do piknika? :unsure:

33112_1.png

Napisano

a do piknika? :unsure:

 

ne marca te bomo pri?li vpra?ati ali bo ?e dolga zima......pa ?e se zla?e? lahko ?e ovadbo MO Nova Gorica fa?e?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ne marca te bomo pri?li vpra?ati ali bo ?e dolga zima......pa ?e se zla?e? lahko ?e ovadbo MO Nova Gorica fa?e?

 

Kerga marca? a drugo leto? :(

 

 

 

 

33112_1.png

Napisano

Napolnil rezervar BTjke do vrha. In se?tel vse litre, ki sem jih kdaj nato?il v Mazdo BT-50 4x4 DC. Pa me je kar nekam pognalo...

 

Za prevo?enih 50553 km sem porabil 8339,75 litrov nafte :wacko: . Po trenutni ceni je to 11442,14 ? :aaaaa:. Ko bo prevo?enih kak?nih 120000 km, bom dal za nafto toliko, kot sem dal za ko?ijo... :o

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Tiralica nanj je ?e razpisana. Samo, ?e upa iz svoje jazbine pa da ga kdo ulovi in mi ga pripelje - ?ivega ali mrtvega - pa gre na grmado...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Tiralica nanj je ?e razpisana. Samo, ?e upa iz svoje jazbine pa da ga kdo ulovi in mi ga pripelje - ?ivega ali mrtvega - pa gre na grmado...

 

 

Kak?na je pa nagrada?

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

Ma glede na to, da se ga o?itno vsi bojijo, sem se pripravljen o nagradi tudi pogajati. Kaj bi rada v zamenjavo za Bossa - ?ivega ali mrtvega?

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

.. se normalno zaparkiram pred gospodarcam, ko prideva nazaj, pritisnem sklopko in lepo pedal ostane na dnu :angry: po?la je hidravli?na cevka. Pol sva ?akala na prevoz do Medvod, ga je g. Pelko zrihtal in prijazno pri?el ?e v delavnico da smo mazdo spravl na varno, ter da sva z na?o dobila nadomestni avto ... hvala g. Simon! :rispekt:

Napisano

Dans me je vreme parkrat ?e tolk kvalitetno na?ponu, da sem se odlo?u da do ju3 zju3 ne grem ve? iz bajte. :angry2:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ma glede na to, da se ga o?itno vsi bojijo, sem se pripravljen o nagradi tudi pogajati. Kaj bi rada v zamenjavo za Bossa - ?ivega ali mrtvega?

 

 

Ma kdo se ga boji? On je res ena taka dobra du?ca,...odkar je bla tale mazda mafia na obisku (slikca je nekje na forumu) se ne dereta ve? :party0035:

 

 

Tko da js ti predlagam, da ga ne vr?e? na grmado, ampak pridobi? na svojo stran, da ti bo delal v korist svoje "?arovnije" :P

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

Ma kdo se ga boji? On je res ena taka dobra du?ca,...odkar je bla tale mazda mafia na obisku (slikca je nekje na forumu) se ne dereta ve? :party0035:

 

Ja, si mislita: "Bemti?, raje bodiva tiho, kot pa da naju spet kaznuje s tem tipom..."

Saj sem videl, kak?ne o?i so imeli... Vsi trije...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Dans vozil V6 turbo in kasnej se usedu v svoje var?ne 4 cilindre. <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pa je ?la, moja ?ebela :(

 

Na ?trihanje? :ninja:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Na ?trihanje? :ninja:

 

In ravnanje :)

 

Popravljanje rje, barvanje, barvanje feltn, ravnanje vezne stene, pa ?e koloteki bojo mal po?vasani...ni da ni :D

 

 

Napisano

Konkurenca bordonu B)

 

Ne pozabt spotoma ?e blatnikov zrihtat, ?e bi res enkrat ?iroke feltne z nizkim ETjem montiru, da ne bo pol drgnl in blo treba spet ?trihat..

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Pa je ?la, moja ?ebela :(

 

Zdaj mas zascito s strani EU

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pa končno ena AR Spider lepa vmes🤩
    • Slo roadster.    Po sliki sodeč, je večina brez pleha nad glavo 😉
    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.