Skoči na vsebino

Jamralnik v2


Ninja

Priporočeno sporočilo

da ni blo kaksno bolj brutalno srecanje s plocnikom?

 

Jaz sem tudi za to varijanto, ker druga?e ne more? samo na roki narest ?kode, samo bogsigavedi, kaj je bilo z gumo in feltno. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

milomater?ajfo...

 

?e tri dni sem se vozil z neverjetnim ?kripanjem ob zvijanju karoserije, ki je prihajalo iz zadnjega dela vozila... in danes ?ena pelje, jaz pa zadaj skoraj v prtlja?niku ob podrtem sede?u, glej ga zlomka, zadnje steklo ?kriplje ko se avto zvija... na zgornjem robu... ?pricnil malo silikon spreja in zdaj je malo bolj?e, samo se bojim, da bo to bolj ko ne za?asna re?itev :(

 

ne vem, al naj na?pricam cel rob okoli stekla... al naj dam steklo ponovno zalepit ?

 

sem mislil, da je med steklom in plehom fleksibilna tesnilna masa <_<

 

od ?esa lahko za?ne steklo ?kripat... in to kar naeknrat...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem tudi za to varijanto, ker druga?e ne more? samo na roki narest ?kode, samo bogsigavedi, kaj je bilo z gumo in feltno. <_<

 

No takole, zadeva z "roko" je re?ena :whatever: .

Kon?ni rezultat pa je naslednji: Prinesem novo roko, naletim na enega mojstra, ki je o?itno res vedel kako in kaj s podvozjem. Ker je bil sum in pa? dogovorjeno zamenja sprednjo levo roko, pregleda staro in ugotovi, da z njo ni ni? narobe, da ni bila ni? udarjena, skratka... Zmontira zadevo in naredi optiko... Tako kot je predvideval, so meritve pokazale popolnoma isto situacijo... Botom line: Nastavi prednji most in glej ga zlomka, zadeva je ravna v nulo ?zmeden? .

Torej dragi moji, ?e se vam na 6ki kdaj pojavi taka zadeva kot se je meni, najprej preglejte nastavitev mosta, ker se pri 6ki lahko nastavlja (in o?itno na nek na?in tudi raz?tela), ?ele potem se podajte v druge stro?ke. ?e bo kdo rabil sprednjo levo spodnjo roko pa jo lahko dobi pri meni :D Sem pa vseeno vesel, da je zadeva porihtana in da je bilo ugotovljeno, da ni bilo ni? udarjeno :bravo:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No takole, zadeva z "roko" je re?ena :whatever: .

Kon?ni rezultat pa je naslednji: Prinesem novo roko, naletim na enega mojstra, ki je o?itno res vedel kako in kaj s podvozjem. Ker je bil sum in pa? dogovorjeno zamenja sprednjo levo roko, pregleda staro in ugotovi, da z njo ni ni? narobe, da ni bila ni? udarjena, skratka... Zmontira zadevo in naredi optiko... Tako kot je predvideval, so meritve pokazale popolnoma isto situacijo... Botom line: Nastavi prednji most in glej ga zlomka, zadeva je ravna v nulo ?zmeden? .

Torej dragi moji, ?e se vam na 6ki kdaj pojavi taka zadeva kot se je meni, najprej preglejte nastavitev mosta, ker se pri 6ki lahko nastavlja (in o?itno na nek na?in tudi raz?tela), ?ele potem se podajte v druge stro?ke. ?e bo kdo rabil sprednjo levo spodnjo roko pa jo lahko dobi pri meni :D Sem pa vseeno vesel, da je zadeva porihtana in da je bilo ugotovljeno, da ni bilo ni? udarjeno :bravo:

 

Jeba na to pa nisem pomislil, ker se ?e vedo old skul, avti z mostom mi niso najbolj doma?i, bom pa na?tudiral. sramezljiv

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jeba na to pa nisem pomislil, ker se ?e vedo old skul, avti z mostom mi niso najbolj doma?i, bom pa na?tudiral. sramezljiv

 

Ah daj no, saj nisi ti ni? kriv, haloooo :rozico:

Zajebal je tisti mojster, ki je v torek popoldne po meritvi optike stopil pod avto in kategori?no pribil, da na u? vidi, da je roka zvita. In glede na to, da je oblikovana v ?rko S, laik dejansko te?ko oceni zadevo, pa? verjame mojstru in niti pomisli ne na kaj drugega :whatever: . Va?no, da je porihtano in ok :jupiii: .

 

A morda rabi kdo rabljeno sprednjo levo spodnjo roko za 6ko??? :D

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A morda rabi kdo rabljeno sprednjo levo spodnjo roko za 6ko??? :D

 

pi?i na bolho pa pod male oglase, pa ?akaj :)

 

a bo? zaupal (ali pa si ?e, pa sem spregledal) kolko stane ta zadeva ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jebemu sunce, spustila sprednja desna guma. :(

Js pa zjutraj 2X potegnem ko usekan, pa mi avto nekam v desno potegne, le zakaj. <_<

Sicer sem jo ?e napumpal, prej je imela 0,2 bara, sedaj ima 2.5 bara, pa da vidimo kaj bo ob 14 uri. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pi?i na bolho pa pod male oglase, pa ?akaj :)

 

a bo? zaupal (ali pa si ?e, pa sem spregledal) kolko stane ta zadeva ?

 

Nova je bila 110?-gotovina, vendar ni Mazda original.

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mentalno bolano in pa grozno za pogledat! :o:o:o

 

http://24ur.com/novice/svet/mamici-osmerck...o-s-smrtjo.html

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V 3pm, cel vikend sooooooonnnnncccceeee po jeprc sami motor?ki pi?li do morja, jest pa cajtam norice na obeh mulcih...

 

What have I done to deserve this. :angry:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa menda ja ne bo spet sneg, ko se neki ponuja! :ne vem: :whatever:

 

Pri nas na Rakitni sne?i. Trenutno stanje... Cca. 3 cm in piha ko pri norcih. <_<

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja sej u Kamniku je lih ena taka scena, na Dolenjskem pa je celo nek sne?ni vihar, skratka vreme za vola ubt! :whatever::rozico:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ni ?e vreme za na motor, je ?e premrzel asfalt :(

 

Po?asi po avtocesti, ni se za ride ...:) Sam za du?o (pa da vid? ?e v?ge..:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja madona, nej se ?e otopli, dost tega mraza, da aktiviramo na?e "toplokrvne" plehnate konji?ke! :ne vem: :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja madona, nej se ?e otopli, dost tega mraza, da aktiviramo na?e "toplokrvne" plehnate konji?ke! :ne vem: :P

 

Ho?emo poletje, ho?emo poletje!!! Ho?emo bikinije!!! (ne mi....)

 

Zima je bila 1A ta prava kot mora biti ampak pred vrati je marec, treba pa? pre?altat, nasmu?al smo se, zdej pa ajdemo u planine (na motor?ku...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ho?emo poletje, ho?emo poletje!!! Ho?emo bikinije!!! (ne mi....)

 

Zima je bila 1A ta prava kot mora biti ampak pred vrati je marec, treba pa? pre?altat, nasmu?al smo se, zdej pa ajdemo u planine (na motor?ku...:)

 

Nisem ?e utegnil it smau?at, pa imam 5 minut do smu?i??a. :(

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

poznam ta problem... v bistvu je sam ena te?ava - prebliz ma? ;)

 

Ne cajta NI, će pa ?e je pa se raje malo spo?ijem, namesto da bi se ?el razmetavat po snegu.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne cajta NI, će pa ?e je pa se raje malo spo?ijem, namesto da bi se ?el razmetavat po snegu.

 

Pa dec sej ma? no?no 19:00-22:00.

 

Ej kolk je kej guzve zdej, jaz bom sel petek ali soboto mal na no?no, sam upam da ne bo minus v dvomestni cifri brrrrrrrrr

 

Lahko naredimo en Mazda SKI Event pri tebi al pa kje da te ne poznajo.... :lol:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.