Skoči na vsebino

Jamralnik v2


Ninja

Priporočeno sporočilo

Viva la Slovenija, sezona se uradno pri?enja:

 

Na slovenskih avtocestah se obeta gne?a. Dela na primorski avtocesti bodo predvidoma kon?ana ?ez dva meseca, dolenjski odsek Malence ? Vi?nja Gora pa bodo obnavljali do konca maja. Delavci naj bi delali sedem dni v tednu, tudi po 24 ur (ha ha ha ha ha ha ha).

 

Na viaduktu Tr?i?ka Bistrica, kjer je prometna zapora in omejitev hitrosti vo?nje na 60 kilometrov na uro prek viadukta, sicer po dveh zo?enih pasovih v vsako smer, ?e dalj ?asa, objekt pa je prav tako v garancijski dobi, bo zamenjava dilatacij po zagotovilu izvajalca opravljena najpozneje do sredine junija. Med sanacijskimi deli ki se bodo za?ela po dobavi dilatacije, predvidoma konec aprila oziroma v za?etku maja, bo promet potekal dvosmerno po polovici avtoceste.

 

Za?enjajo se obnovitvena dela na slovenskih avtocestah. Na primorskem avtocestnem kraku, med Ljubljano in Razdrtim, odpirajo dve gradbi??i, in sicer na odsekih Logatec ? Unec in Postojna ? Razdrto. V okviru prve faze spomladanskih obnovitvenih del bo na primorskem avtocestnem kraku, na odseku med Logatcem in Uncem, zaradi obnove podvoza Unec prometna zapora v dol?ini pribli?no 1,1 kilometra na smernem vozi??u proti Ljubljani. Pogodbeni rok izvedbe del je 60 dni, v tem ?asu pa bo promet potekal po drugi polovici avtoceste, in sicer po treh zo?enih prometnih pasovih, z mo?nostjo menjave dveh pasov v smeri pove?anega prometa (ob koncih tedna).

 

Ves ?as obnovitvenih del bo za promet zaprt uvoz na avtocesto prek priklju?ka Unec, v smeri Ljubljane. Prvo fazo obnove podvoza, na polovici avtoceste v smeri Postojne, je izvajalec del opravil jeseni, skupna vrednost pogodbenih del pa zna?a 426.579 evrov. Na odseku med Postojno in Razdrtim bo zaradi obnove podvoza Dilce prometna zapora trajala najve? 50 dni. Zapora bo dolga pribli?no en kilometer, promet bo potekal po drugi polovici avtoceste po treh zo?enih pasovih, z mo?nostjo menjave dveh pasov v smer pove?anega prometa (ob koncih tedna). Skupna vrednost pogodbenih del je 324.708 evrov. Prvo fazo obnove, na smernem vozi??u proti Ljubljani, je izvajalec del ?e opravil v okviru lanskih jesenskih obnovitvenih del.

 

Na primorski avtocesti, na za?etku viadukta Ravbarkomanda, so vzdr?evalci zaradi po?kodbe vozi??a (dilatacija) postavili prometno zaporo v dol?ini manj kot 100 metrov. Promet na zelo kratki razdalji poteka po enem pasu v smeri Kopra na delu avtoceste med priklju?kom Unec in po?ivali??em Ravbarkomanda ter v smeri Ljubljane na delu avtoceste med priklju?kom Postojna in po?ivali??em Ravbarkomanda; izvajalec del bo zamenjal dilatacijo v okviru ve?jih obnovitvenih del na viaduktu Ravbarkomanda, ki se bodo za?ela predvidoma po 15. maju; ko bo promet prek viadukta Ravbarkomanda preusmerjen na drugo polovico vozi??a.

 

 

V zaporah, ki jih je mogo?e v skladu s pravilnikom o zavarovanju del na cesti izvesti kot premi?ne zapore, bodo vzdr?evalci Darsa obra?ali smer vo?nje dveh pasov v smereh ve?jih obremenitev, glede na tedenske ali dnevne konice.

Na dolenjski avtocesti bodo z deli za?eli na odseku Malence ? Vi?nja Gora. Izvajalec bo takoj po velikono?nih praznikih za?el z obnovo vozi??a in zamenjavo varnostno ograjo na delu odseka med Malencami in Vi?njo Goro, in sicer na smernem vozi??u proti Ljubljani. Dela bo opravljal v treh etapah, pri ?emer bo najdalj?a zapora v dol?ini pribli?no 2,5 kilometra, drugi dve pa bosta kraj?i. Promet bo med izvajanjem del preusmerjen na drugo polovico avtoceste, kjer bo potekal po treh zo?enih prometnih pasovih, z mo?nostjo dnevne menjave dveh pasov v smeri pove?anega prometa (ob jutranji in popoldanski konici). Med obnovitvenimi deli bodo zaprti naslednji priklju?ki (izvozi in uvozi na avtocesto) na smernem vozi??u proti Ljubljani: priklju?ek Grosuplje (predvidoma med 14. in 30. aprilom), priklju?ek Cikava (predvidoma med 2. in 15. majem) in priklju?ek ?marje - Sap (predvidoma med 15. in 25. majem). Pogodbena vrednost del zna?a , pogodbeni rok za izvedbo del pa je konec maja. Druga faza obnovitvenih del se bo na avtocestnem omre?ju za?ela predvidoma v drugi polovici maja.

 

V okviru prve faze spomladanskega dela obnovitvenih del se bo konec tedna za?ela ?e obnova predorov Golo rebro in Pletovarje na odseku ?tajerske avtoceste Slovenske Konjice ? Dramlje, in sicer v smeri Ljubljane, saj so predorski cevi na drugi polovici avtoceste nadgradili z elektro in strojno opremo lani jeseni. Predvidoma do sredine maja bo ostala prometna zapora tudi na odseku avtoceste prek Trojan, kjer je zaradi po?kodbe vozi??a na viaduktu Zlokarje od konca januarja letos prometna zapora. Na smernem vozi??u proti Ljubljani poteka promet po enem pasu v dol?ini pribli?no kilometer, in sicer tudi prek predora Jasovnik, na polovici avtoceste v smeri Celja pa je zapora kraj?a in promet poteka po enem pasu v dol?ini pribli?no 500 metrov. Tak prometni re?im - po en prometni pas v obe smeri in ob omejeni hitrosti vo?nje 60 kilometrov na uro prek prometne zapore - bo vse do dokon?ne sanacije, ki pa jo mora, ker je objekt v garancijski dobi, na svoje stro?ke opraviti izvajalec del. Z zamenjavo dilatacij na viaduktu bo po sedanjem terminskem na?rtu za?el predvidoma 20. aprila in jih kon?al predvidoma do 15. maja. Med opravljanjem del prometni re?im ostaja nespremenjen.

 

 

Delavci naj bi na gradbi??ih delali sedem dni v tednu, ?e je mogo?e, tudi v treh izmenah, torej 24 ur dnevno. V Darsu so zapore oziroma obnovitvena dela razdelili po petih krakih (ljubljanski obro?, gorenjski, primorski, ?tajerski in dolenjski krak), pri ?emer na vsakem kraku praviloma so?asno ne bodo potekala obnovitvena dela na ve? kot dveh lokacijah oziroma v dveh zaporah. Glede na predvidene prometne obremenitve bodo izvajalci, razen na primorskem kraku, ve?ino del izvajali tudi v poletnih mesecih, ko so obremenitve manj?e, kar posebej velja za ljubljanski cestni obro? ter ?tajerski in dolenjski avtocestni krak.

 

''Obnovitvena dela na avtocestah in hitrih cestah so nujna za zagotovitev ustreznih prometno-tehni?nih, predvsem pa varnostnih lastnosti avtocest. Glede na to, da koli?ina prometa nara??a, se predvsem med prometnimi konicami zastojem, ?al, ne bo mogo?e izogniti. ?e uporabniki ne morejo prilagoditi svoje poti, potem priporo?amo, da se izognejo prometnim konicam, predvsem pa prosimo za razumevanje in strpnost v prometu. Voznike tudi pozivamo, da ob vo?nji skozi prometne zapore upo?tevajo prometno signalizacijo in prilagodijo hitrost vo?nje,'' so sporo?ili iz Darsa.

 

SAM LAHKO SAMO RE?EM, DA SE VRA?AMO NA STARE CESTE, VINJETA GOR ALI DOL, SLOVENSKE AVTOCESTE NE PRINASAJO NIKAKRSNE PREDNOSTI V PROMETU

IN JA MOTOR JE ZAKON!

 

 

 

razdelili po petih krakih (ljubljanski obro?, gorenjski, primorski, ?tajerski in dolenjski krak),

 

A mamo ?e kakega?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pod moped se lahko samo podpi?em in dodam, da je stara cesta tudi zakon. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dars skrbi za var?evalne ukrepe saj si bo marsikdo premislil, da bi ?ez vikend ?el stat v kolone na AC in bo ostal doma ter prihranil kak?en ?.

 

V bistvu moramo biti zelo hvale?ni Nemcu in njegovim k tko skrbijo za nas in nas varujejo pred prevelikimi zapravljanji. :bravo::bravo:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O?itno se bom v Ajdov??ino vozil po ta stari poti (Kalce - Stara Po?ta - Col - Ajdov??ina). Celo sezono. Mam hud avto, za v ovinke.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fantje, vi ste bolj iz unih koncev... Jutr morm it v Kranj (?en?ur) pa me zanima ali naj grem po AC skozi Lj ali naj grem na Vranskem dol in skozi Kamnik? Pa kolk ?asa pribli?no bom rabla...grem pa zjutraj, v KR morm bit ob 9ih. Aja, iz CE grem...

Tnx :rozico:

Icewoman is here!
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim da bo bolje da gre? v LJ in na Celov?ko ter potem po avtocesti do Kranja, bo hitreje kot po teh regionalkah, ?eprav je zjutraj na obvoznici veliko prometa vendar ni? ne stoji, tam okoli Dom?al pa zna biti malo krize. Ve? kot urco pa pou ne bo rabila :) raje malo na gor zaokro?imo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

***** *****, danes pri nas tak piha, da ni za nikamor, niti za pe?a?it... :(

 

sranje pa vreme, druga?e pa tako sonce <_<:angry:

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

He, he, Kaalman, pridi malo k nam pa bo? videl kaj je veter :P .... ne pa tista sapica ki ji vi pravite veter :D:jezicek:

 

?UJE? ! ?e sem JAZ rekel, da piha, potem piha... :D kaj naj jaz, ?e nisem vajen vetra... :D te pa ?e uni trotli na ARSO strani nimajo dobrih podatkov, in imajo hitrost vetra za MS napisano 4m/s.... qrec 4... danes je ?e ene 4 dan, ko piha z vsaj 10 m/s.... :( okrog hi?nih vogalov je bolj pihalo kot turbina pri mojem traktorju... <_<

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A 4m/s ups, pardon, celih 10m/s mate veter....ja pol pa res, dr?i se da te ne odnese, ko si "tak mali" hehe! :P

Ponavljam pridi malo u na?e kraje da se utrdi?, bo? vidu...kar je pod 20m/s je pasji prdec :DB)

 

 

:D:D:D:P:P:P

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne zalit primorcev, zadnjic v sezani na pumpi sem komaj drzal cev.....pa vprasma notri madona kolk pa je tole. Pa mi prjav ma ke to ni nic to je mala bura ene 125 na uro..

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem ?e total raz?telan (neprespan) od sobotne kolegove poroke, zdj pa je pondelk in treba fajn delat, no pa vreme tut ne vpliva lih stimulativno! :P:harhar:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne zalit primorcev, zadnjic v sezani na pumpi sem komaj drzal cev.....pa vprasma notri madona kolk pa je tole. Pa mi prjav ma ke to ni nic to je mala bura ene 125 na uro..

 

?e bi imel dizla bi se ?e najma no lublane prpelou, pa tam v brezvetrju tankal, tle nas pa dizla?i ?ito nesejo sramezljiv .

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Grem v soboto na vikend na dolenjsko, na prelep son?en dan, ker je bilo potrebno po?timati par stvari okoli bajte, malo pozidati in pokositi okolico. In greva s fotrom na bencinko ene 5-6km stran kjer napolnim 10l kanto in jo postavim ob avto ene 5m stran od pumpe. Medtem smo pumpali gumo na prikolici na?ega old timer traktorja :hohoho: Vidim jest cigane in en mali umazan cigo nekaj ska?e po petrolu gor in dol, dam u? iz kante stran za ene 30sekund, se obrnem in ni ve? kante niti cigotov. In seveda men se je odpelal v glavi v momentu, doma?ini kmetje pa gledajo in mi pravijo da ima itak na petrolu kamero pa da je posnetu, sm reku ko jih jebe kmete k ne upajo ni? re?t in sem fotra lih za lih prepri?al da sva letela za njimi kjer sva jih na?la poln kombi pred ?tacuno par kilometrov stran, kjer sem iz avta sko?u k opica in se drl ko zme?an da naj mi takoj kanto vrne, seveda se je mali cigo zaprl v kombi druga?e bi dobil s klu?em od feltne tam okoli kepe da nebi nikol ve? k sebi pri?el, ven je pri?la samo stara mama (ista kot slavna Jelka Strojan) in kazala 2 kanti in da so ponesre? ?e na?o vzeli in da je hotla nazaj jo prpelat ker nimajo kej z benzom za delat, sm samo grdo pogledu staro la?nivo in kanto benza vzel nazaj, noben cigo pa ni upal ni? re?t. Evo takole se je zame za?elo sobotno jutro ob 08:30 :ne vem: Sem se potem pomiril ko sem premetaval betonske cegle s palete :hohoho: Skos jih je treba met na o?eh tele cigote.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nauk zgodbe: ob sobotah se ob 8.30 spi :D

 

In pa ne pumpaj gum ce vidis Cigana.... :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tankat moram. <_<

Pa prednja desna pozicija mi je cknla. :angry2:

 

Sej desno pozicija danes slabo stoji...bos moral na levo o-pozicijo presaltat...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes sem ?el malo pogledat avto, ker se nisem z njim peljal ?e od ?etrtka. Aja, avto imam parkiran na ve?jem parkiri??u v naselju, cc. 200m dale? od tam kjer ?ivim. Podrajsan na sre?o ni bil, mu je pa zato manjkala metlica brisalca ?zmeden? . V ?em je to fora, ukrast metlico? Tale klima v SLO mi ?e stra?ansko najeda. Bo treba it kam drugam.

 

Pa ?e to, ?e kdo ?eli, lahko naredim copy/paste mojega nedavnega razgovora za slu?bo. :vskalo:

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mi pa nekaj ni jasno.   Kupuješ Focus ST ali CX-30 na keš. Potem pa imam za alternativo star Focus. 🤷‍♂️
    • Saj bo uporabil 2 knippinga pa bo spet kot nova.
    • Uporabljaš gibe naprej-nazaj 😄
    • V četrtek se po vsej vrjetnosti poslovim od svojga bajka...
    • Se mi je čez vikend enako zgodilo na paru čevljev od Alpine, pa sem se spomnil na tole temo. Na peti sta se med pohodom delno olupila oba podplata in vidi se razpadel material, ki se kar drobi. Verjetno je situacija na celem podplatu podobna, nisem ga trgal stran - v glavnem je čevelj za v smeti. Pohodni čevelj Nepal, za hobi planinarjenje bi rekel kar vrhunski čevelj z Vibram podplatom, 10 let nazaj bil okrog 100€, danes je slabih 200€. V glavnem odgovor Alpine je, da situacijo poznajo (hidroliza poliuretana) in da se to zgodi v primeru neuporabe čevlja oz. če se jih preveč špara in ne uporablja. Moral sem priznati, da sem jih na začetku uporabljal bolj, zadnja leta pa sem jih zaradi vseh obveznosti res obul samo za daljši in težji pohod, ki jih pa res ni bilo veliko in temu je takšen čevelj tudi namenjen. Krajše tu okoli naredim pa tako z nižjimi pohodnimi. Mogoče malo v razmislek, če bo kdo kupoval dober čevelj za na nogo. Potem ga je dobro parkrat na mesec obuti in nato ne zaznajo teh težav, pravijo pri Alpini. Drugače bolje kaj drugega, kar se malo prej znuca in obrne.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.