Skoči na vsebino

Jamralnik v2


Ninja

Priporočeno sporočilo

No pa sem le porajtal, da mi neki olja fali v mazdojcu, tko da sem ga dans nabavu in takoj dolil - cena na OMV za liter 5w-30 je nekih 19?! :hudicek::whatever:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jo?a pa ne da se ?udi?, da ti pije olj?ek glede na to, da zadnje ?ase probava? top speed :hudicek:

 

Ja sam res, prej mi ga ni, hehe :punk:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Modeli ne jamrat ?e vam ?re olje, ?e pa ?parate na njemu, kastrol pa itak vemo kako se obnese v V6akih.

Moja prej?nja no marala Motula in ga je vasak dan kak ?luk, v tej pa je konstatno tam kot mora biti.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa Ajvar, za v tole navadno 2.3, a je Elf 5W 30 oz. 40 okej al bi raj?i dal Valvolina 5W npr.? :ne vem: :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mazda sla v safe mode :( ,prizgala se je lucka za motor,baje da je fuc lambda sonda nekje cez 600e..ni hotla se navit vec kot 2500 obratov,peljem na servis mi resetirajo in zaenkrat je mir..drug teden pa servis,bomo vidli kako bo..upam da mi bojo zrihtal pod garancijo...neki kao niso hotli ker imam cip notri...po resetu naredu cca 300 km brez problema..je kdo imel podoben problem?

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mazda sla v safe mode :( ,prizgala se je lucka za motor,baje da je fuc lambda sonda nekje cez 600e..ni hotla se navit vec kot 2500 obratov,peljem na servis mi resetirajo in zaenkrat je mir..drug teden pa servis,bomo vidli kako bo..upam da mi bojo zrihtal pod garancijo...neki kao niso hotli ker imam cip notri...po resetu naredu cca 300 km brez problema..je kdo imel podoben problem?

 

Da ampak na benz Galuni (mnogokratna prigoda) - njeno rezervno ime je bilo Safety mode Renold! :hudicek::blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mazda sla v safe mode :( ,prizgala se je lucka za motor,baje da je fuc lambda sonda nekje cez 600e..ni hotla se navit vec kot 2500 obratov,peljem na servis mi resetirajo in zaenkrat je mir..drug teden pa servis,bomo vidli kako bo..upam da mi bojo zrihtal pod garancijo...neki kao niso hotli ker imam cip notri...po resetu naredu cca 300 km brez problema..je kdo imel podoben problem?

 

Fukn ?katlco ven pa pel na servis, pa pol nej bodo pametni. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mazda sla v safe mode :( ,prizgala se je lucka za motor,baje da je fuc lambda sonda nekje cez 600e..ni hotla se navit vec kot 2500 obratov,peljem na servis mi resetirajo in zaenkrat je mir..drug teden pa servis,bomo vidli kako bo..upam da mi bojo zrihtal pod garancijo...neki kao niso hotli ker imam cip notri...po resetu naredu cca 300 km brez problema..je kdo imel podoben problem?

 

zato pa je skatlca da se ven vzame :)

 

To so meni v puli rekli ko se je DPF prizgal na M5, zamenjal pod garancijo in danes ima avto ze 150.000 z novim lastnikom

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zato pa je skatlca da se ven vzame :)

 

To so meni v puli rekli ko se je DPF prizgal na M5, zamenjal pod garancijo in danes ima avto ze 150.000 z novim lastnikom

 

ja sam meni se ni lucka za dpf prizgala,se je sam lucka za motor. nevem. bom vzel skatlico vn,pa pocakal da se simptomi ponovijo on potem magar btc servis.

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja sam meni se ni lucka za dpf prizgala,se je sam lucka za motor. nevem. bom vzel skatlico vn,pa pocakal da se simptomi ponovijo on potem magar btc servis.

 

itak

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ak, da ugotovijo, da je ?e pol ma?ine fu? in da to vpiva na delovanje airbagov, ro?ne zavore za rezervno kolo in webasto grelca jutranje kave.

 

js nimam z njim probleme,ceprav zamujam z servisom ze za 2000km,so mi brezplacno resetiral racunalnik da mi ne utripa dpf(opozorilo za servis). vse mi zrihtajo,nadomestni avto. tko da zaenkrat zadovoljen.

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

js nimam z njim probleme,ceprav zamujam z servisom ze za 2000km,so mi brezplacno resetiral racunalnik da mi ne utripa dpf(opozorilo za servis). vse mi zrihtajo,nadomestni avto. tko da zaenkrat zadovoljen.

 

S tem po?etjem si bo? lahko nakopal velike te?ave na tem motorju. :(

Zakaj pa je preve? da pi?em, lahko pa se sli?va.

 

 

V?eraj sva z Lampo cca 20 minut sedela v avtu pred firmo, ker je tolk padal de? da je blo ve? kot 5 cm vode na parkingu, de? je padal kot da s kanto zlivajo vodo dol in veter je tolk vlekel da se je saker od ?as do ?asa zaguncal, kot da bi "telovadil" na zadnjem sede?u.

 

 

?el spat ob 7h zve?er, zbudil ob 6:20 in vstal ob pol 7h zjutraj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.