Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sepravi avto je bil parkiran na klancu in imel si benza se za eno crtico (cca. 1/4 tanka) preden si nalil se dodatnih 5l. Rezerva se ni gorela?

Napisano

Nali polnega ...as tok ?krt... ?e tko ni fajn pozimi da je na minimum kestl.... + da ga avto jebe pa ?e nmore polnega frisnega benza nalit...svasta

Ja mam samo 5L kantico, moj je skoz na rezervi si vec ne zasluzi k tok rjavi :vesel:

Napisano

Sepravi potem si imel na crtici na kateri pise E ...jest sem mislil, da imas na "prvi", kar je se slaba 1/4 benza, zato mi je bilo cudno. Drgac pa tole se res ni za igrat, ker bos benz pumpo zjebal na tak nacin. Sploh ce ga ferglas v prazno, ker ni dovolj benza...

Napisano

Res je, tako sem jaz na xsari zjebal pumpo. Avto predelan na plin, jaz pa ve?ino ?asa benza manj kot ?etrt. In potem sredi Velebita nekega lepega dne ni v?gala...

Napisano

Tole ni aku, ker motor vergla... zdaj pa najbolj neumno vpra?anje, bencina ma? dost v kestlu?

 

Pol pa le ni bilo tako neumno vpra?ane   :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Mislil sem zadnjo crtico pred rezervo, sigurno se cca za skoraj 100km benza, prilagam sliko. Klanec je bil pa tudi precej polozen...

 

http://shrani.si/f/3J/10G/ehcf23D/202001301200522.jpg

 

Je pa res, da se mi velikokrat prizge rezerva in potem grem tankat...Se mi je pa to zgodilo prvic, da avto ni vzgal (lastnik sem 6 let).

Naslednji teden ga itak peljem do Pelkota, da pogleda, ker mi je cudno, da kar naenkrat ni vzgal in nocem, da se to ponovi.

 

 

Ima kdo kako idejo kaj bi bilo tisto pretakanje tekocine ob zagonu motorja?

 

Mi je pa avto vcasih verglal okoli 3 sek preden je vzgal. Zjutraj je ponavadi vzgal kot bomba takoj, potem sem sel npr. v trgovino cca 5km in se je pri ponovnem vzigu bolj matral, okoli 3-4 sekunde. Ugasnjen je bil priblizno pol ure.

Napisano

Mislil sem zadnjo crtico pred rezervo, sigurno se cca za skoraj 100km benza, prilagam sliko. Klanec je bil pa tudi precej polozen...

 

http://shrani.si/f/3J/10G/ehcf23D/202001301200522.jpg

 

Je pa res, da se mi velikokrat prizge rezerva in potem grem tankat...Se mi je pa to zgodilo prvic, da avto ni vzgal (lastnik sem 6 let).

Naslednji teden ga itak peljem do Pelkota, da pogleda, ker mi je cudno, da kar naenkrat ni vzgal in nocem, da se to ponovi.

 

 

Ima kdo kako idejo kaj bi bilo tisto pretakanje tekocine ob zagonu motorja?

 

Mi je pa avto vcasih verglal okoli 3 sek preden je vzgal. Zjutraj je ponavadi vzgal kot bomba takoj, potem sem sel npr. v trgovino cca 5km in se je pri ponovnem vzigu bolj matral, okoli 3-4 sekunde. Ugasnjen je bil priblizno pol ure.

Jaz sem imel isti problem na prej?nji Mazdi. ?e sem ga ugasnil po kratki vo?nji je pol dolgo verglal...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

To je men tud KIA po?enjala. ?e sem avto pri?gal in naredil recimo manj kot kilometer ter ugasnil, pol je pa kr rablo ene 5 sekund verglanja, da je ponovno v?gala.

33112_1.png

Napisano

Potem sva se prav razumela do kam si imel benz. Skoraj nemorem verjeti, da si imel toliko bencina in avto ni vzgal (neglede na klanc). Mogoce pa plovcek narobe kaze :P. Jest sem imel vedno toliko bencina oz. Se manj pa ni bil nikoli problen. Sem pa imel na plin in sem ponavadi tankal 15-20?, ko se je prizgala rezerva.

Napisano

prva serija (vsaj moja) je na klancu (gor parkirana) vedno kazala precej vec kot je bilo v resnici....

ko sem se peljal nrp po vrhniskem klancu je tudi rezerva ugasnila gro grede...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

To je men tud KIA po?enjala. ?e sem avto pri?gal in naredil recimo manj kot kilometer ter ugasnil, pol je pa kr rablo ene 5 sekund verglanja, da je ponovno v?gala.

A ni te?ava pri vziganju ogrete ma?ine lahko znak te?ave na senzorju v?iga?

Napisano

Mo?no, ampak ker je bila taka situacija mogo?e 1x 2x na leto se nisem kaj preve? sekiral, ker je druga?e vedno kresnil takoj.

33112_1.png

Napisano

To je men tud KIA po?enjala. ?e sem avto pri?gal in naredil recimo manj kot kilometer ter ugasnil, pol je pa kr rablo ene 5 sekund verglanja, da je ponovno v?gala.

To dela tut moja Mazda... Vzrok? Re?itev?

Napisano

A ni te?ava pri vziganju ogrete ma?ine lahko znak te?ave na senzorju v?iga?

Pri VW je bil neko? problem v softwaru, so neki za?trikal in posledi?no topel slabo v?igal, smo ?e rihtali na kolegovem golfu5.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.